quote:Ze moeten je een keer een kleurtje gaan geven Xeb!!!!
Op woensdag 5 november 2003 19:19 schreef Xebrozius het volgende:
spam
GEILE NAAKTE WIJFEN!
quote:Makkelijker zien dat een user al geband is?
Op woensdag 5 november 2003 19:21 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ze moeten je een keer een kleurtje gaan geven Xeb!!!!
.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:21 schreef Stranger het volgende:[..]
Makkelijker zien dat een user al geband is?
quote:Topics van zelfingenome onbekende kutnewbies worden zonder pardon gesloten als ze niet bijzonder hoogstaand zijn.
Op woensdag 5 november 2003 19:28 schreef Aktama het volgende:
Zou graag een beter argument van PDD willen horen
quote:Ik vroeg het aan PDD
Op woensdag 5 november 2003 19:29 schreef Stranger het volgende:
Topics van zelfingenome onbekende kutnewbies worden zonder pardon gesloten als ze niet bijzonder hoogstaand zijn.
quote:Het was nog net geen Poll topic, verder zou er dus een rijtje met usernames komen te staan, geweldig. Je zult toch echt beter je best moeten doen om een leuk topic te openen.
Op woensdag 5 november 2003 19:28 schreef Aktama het volgende:
Ehmm...net werd mijn topic Welke username vinden jullie cool? gesloten omdat het "inhoudsloos" is maar voor zover ik weet past het wel bij ONZ toch?Zou graag een beter argument van PDD willen horen
quote:Net een paar weken weggeweest.
Op woensdag 5 november 2003 19:32 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Wat mankeert je Stranger, soms weer die tijd van de maand????
quote:Noem dan graag eens voorbeelden wat jij onder een leuk topic verstaat
Op woensdag 5 november 2003 19:33 schreef Pjederdy het volgende:
Het was nog net geen Poll topic, verder zou er dus een rijtje met usernames komen te staan, geweldig. Je zult toch echt beter je best moeten doen om een leuk topic te openen.
Ik had overigens ook kunnen volstaan met "Rijtjestopic, dicht".
quote:Tip: lees eerst een tijdje mee voor je topics gaat openen. dan zie je vanzelf wat leuk is en wat niet. Mijn persoonlijke smaak doet er hier niet toe.
Op woensdag 5 november 2003 19:35 schreef Aktama het volgende:Noem dan graag eens voorbeelden wat jij onder een leuk topic verstaat
quote:Toch wel een beetje want jij bent immers een van de ONZ mods en ik zou me kunnen voorstellen dat als iets niet jouw piece of cake is je het gewoon sluit
Op woensdag 5 november 2003 19:37 schreef Pjederdy het volgende:
Tip: lees eerst een tijdje mee voor je topics gaat openen. dan zie je vanzelf wat leuk is en wat niet. Mijn persoonlijke smaak doet er hier niet toe.
quote:Hoe meer commentaar je hebt op een mod, hoe beter hij/zij je nick onthoudt en dus sneller je topic dichtkwakt.
Op woensdag 5 november 2003 19:42 schreef Aktama het volgende:[..]
Toch wel een beetje want jij bent immers een van de ONZ mods en ik zou me kunnen voorstellen dat als iets niet jouw piece of cake is je het gewoon sluit
Oorzaak -> gevolg.
quote:Ik heb je een duidelijke objectieve sluitreden gegeven voor jouw topic. Er zijn heel veel verschillende topics die leuk zijn, ieder op z'n eigen manier. Belangrijkste is dat de openingspost uitdaagt tot een creatieve bijdrage van andere users. Doe je best en probeer dat eens!
Op woensdag 5 november 2003 19:42 schreef Aktama het volgende:
Toch wel een beetje want jij bent immers een van de ONZ mods en ik zou me kunnen voorstellen dat als iets niet jouw piece of cake is je het gewoon sluit
quote:Dat valt wel mee hoor
Op woensdag 5 november 2003 19:45 schreef Xebrozius het volgende:[..]
Hoe meer commentaar je hebt op een mod, hoe beter hij/zij je nick onthoudt en dus sneller je topic dichtkwakt.
Oorzaak -> gevolg.
quote:Ik geef hier gewoon netjes mijn Feedback dus zou wel een beetje raar zijn als je dan meteen op de "blacklist" komt zegmaar van desbetreffende moderator. Als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik daar wat van zo simpel is het
Op woensdag 5 november 2003 19:45 schreef Xebrozius het volgende:
Hoe meer commentaar je hebt op een mod, hoe beter hij/zij je nick onthoudt en dus sneller je topic dichtkwakt.Oorzaak -> gevolg.
quote:En gelijk heb je! Don't worry.
Op woensdag 5 november 2003 19:48 schreef Aktama het volgende:[..]
Ik geef hier gewoon netjes mijn Feedback dus zou wel een beetje raar zijn als je dan meteen op de "blacklist" komt zegmaar van desbetreffende moderator. Als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik daar wat van zo simpel is het
quote:Ok ik zal idd eens wat beter gaan observeren wat wel en ook wat niet hot is in ONZ
Op woensdag 5 november 2003 19:46 schreef Pjederdy het volgende:
Ik heb je een duidelijke objectieve sluitreden gegeven voor jouw topic. Er zijn heel veel verschillende topics die leuk zijn, ieder op z'n eigen manier. Belangrijkste is dat de openingspost uitdaagt tot een creatieve bijdrage van andere users.
quote:Zal ik zeker doen!
Doe je best en probeer dat eens!
quote:Ik denk dat dat met krediet heeft te maken wat je krijgt naar mate je langer post ( of je krijgt natuurlijk steeds minder krediet).
Op woensdag 5 november 2003 22:32 schreef Angst het volgende:
eerlijk gezegd heb ik toch best wel het idee, dat als je newbie bent je topics veel eerder gesloten worden dan als je hier langer zit...
terwijl ze soms hetzelfde baggergehalte hebben...
dit betekend dus absoluut niet dat jullie mijn topics moeten sluiten![]()
quote:Denk dat het meer te maken heeft dat users die al wat langer rondlopen andere users aantrekken, en dat die users er juist eerder een leuk topic van maken.
Op woensdag 5 november 2003 22:34 schreef Xebrozius het volgende:[..]
Ik denk dat dat met krediet heeft te maken wat je krijgt naar mate je langer post ( of je krijgt natuurlijk steeds minder krediet).
quote:
Wat mag er dan niet?Topics met als topictitel "Ik ga..."
de ene walgelijke opmerking volgt de ander in rap tempo op, opmerkingen over lelijk uiterlijk e.d. worden weer in een rap tempo gespuid.
Wat een heerlijk sfeertje hier ook af en toe
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:22 schreef yvonne het volgende:
Schopje maar eens doen, geldt trouwens ook voor lieden die menen in ieder topic "kloon" of "bagger" te moeten gaan gillen.
quote:Ben ik helemaal met je eens, eindelijk iemand die het ook snapt
Op woensdag 5 november 2003 23:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga...
de ene walgelijke opmerking volgt de ander in rap tempo op, opmerkingen over lelijk uiterlijk e.d. worden weer in een rap tempo gespuid.
quote:Tip: Maak je eigen forum en ga daar zitten vertellen dat je OOOOOOOOOOOOH ZO gezellig pepernoten gaat bakken met je verloofde.
Op woensdag 5 november 2003 23:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga...de ene walgelijke opmerking volgt de ander in rap tempo op, opmerkingen over lelijk uiterlijk e.d. worden weer in een rap tempo gespuid.
quote:Tip: Maak je eigen forum en ga daar lekker sjacho zitten wezen omdat je concertje niet doorgaat.
Op woensdag 5 november 2003 23:33 schreef R2cksson het volgende:[..]
Tip: Maak je eigen forum en ga daar zitten vertellen dat je OOOOOOOOOOOOH ZO gezellig pepernoten gaat bakken met je verloofde.
Wel beter voor de sfeer hier.
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 05-11-2003 23:40]
quote:Ik was niet de enige die sjaggo was, jij bent wel de enige die "gezellig" pepernoten gaat bakken met zijn wijf.
Op woensdag 5 november 2003 23:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Maak je eigen forum en ga daar lekker sjacho zitten wezen omdat ze concertje niet doorgaat.
Wel beter voor de sfeer hier.
quote:en dat is mijn goed recht en daar heb jij verder niets mee te maken, en je kan een voorbeeld nemen aan die andere die sjaggo zijn/waren, die gaan hun verveling niet uiten door een topic doelbewust te verneuken
Op woensdag 5 november 2003 23:37 schreef R2cksson het volgende:[..]
Ik was niet de enige die sjaggo was, jij bent wel de enige die "gezellig" pepernoten gaat bakken met zijn wijf.
quote:Jij was de spelbreker mikey.
Op woensdag 5 november 2003 23:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en dat is mijn goed recht en daar heb jij verder niets mee te maken, en je kan een voorbeeld nemen aan die andere die sjaggo zijn/waren, die gaan hun verveling niet uiten door een topic doelbewust te verneuken
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:43 schreef Grayburn het volgende:[..]
Jij was de spelbreker mikey.
waar heb jij hget nou weer over, wij hebben het over dit: Ik ga...
Het was ook wel een baggertopic zeg
Deze engelse onderzoek topic zoveel.
quote:En ook dicht.
Op donderdag 6 november 2003 00:10 schreef Burner2000 het volgende:
Wat ik nu tegenkom!Deze engelse onderzoek topic zoveel.
quote:Mooi
Op donderdag 6 november 2003 00:12 schreef shmoopy het volgende:[..]
En ook dicht.
Weer 1. Mensen dit is lache!
quote:Slaap ze. wat ik ook moet doen
Op donderdag 6 november 2003 00:15 schreef shmoopy het volgende:
Ik laat jullie achter in de veilige handen van Yvonne, truste.
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet..
Nu weten we het wel.
quote:Roep jij je vriendje R2cksson eens terug hij had niets te zoeken daar
Op woensdag 5 november 2003 23:49 schreef yvonne het volgende:
Zucht, MM laat je vriendin de regels eens lezen hierHet was ook wel een baggertopic zeg
En ben je niet eens van mening dat ze een kloon van me is?
Hier alleen opmerkingen en vragen aan DE ONZINMODS dus.
quote:En dan Goedemiddag, als het niet teveel is...
Op donderdag 6 november 2003 12:19 schreef -SL- het volgende:
* -SL- vraagt mod om Nachtbar #1078 Goedemorgen en andere zaken aan te passen naar:
Nachtbar #1079: Goedemorgen en andere zaken
Sorry voor de overlast .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |