Wat concreet mijn vraag is:
Wie heeft er ervaring met depressies ten gevolge van de pil. Ik slik zelf de microgynon 30 en ben het al een jaar helemaal zat.
Wie kent dit, en wie heeft er een oplossing.
Ja stoppen met de pil is het makkelijkste, maar ik heb het nodig om de hevigheid opte vangen, anders pleur ik flauw van het bloedverlies.
dus hopelijk hebben jullie goede ideeen!
bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 28-10-2003 16:16]
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:16 schreef Kos het volgende:
Een gesprek met een dokter?
Het beste is dus om even naar je dokter toe te gaan en navragen welke andere pillen of methodes er zijn om die depressie tegen te gaan.
De nuva ring spreekt me wel aan, ga maar eens een afspraak maken met de dokter.
Ben nu een maandje gestopt en weer helemaal mezelf.
Maar doodbloeden is natuurlijk ook weer niks.
Zou toch ff met de dok gaan kletsen, wie weet is zo´n hele lichte beter voor je.
quote:*Shake hands*.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:43 schreef Beesje het volgende:
Idem hier, hoewel ik niet direct kan zeggen dat ik er depri van wordt.
(ook microgynon 30).
Word er allen heel vlak van, net of ik aan de antidepressiva zit.
Da´s naar, want ik ben best een vrolijk mensBen nu een maandje gestopt en weer helemaal mezelf.
Maar doodbloeden is natuurlijk ook weer niks.
Net gisteren ongesteld geworden *op eigen kracht*, maar wat een drama, ik loop leeg.
Op zich voel ik me wel oké, al de hele pilloze maand.
Terwijl ik hem dus slikte voor mijn gemoedstoestand en de boel wat te regelen/verminderen qua bloedverlies.
Ik heb het een jaar geslikt, en ik was het gewoon zat.
Ik denk dat je eens van pil moet wisselen, misschien dat het helpt, andere hormonen verdeling wellicht?
Even naar je huisarts dus, klinkt afgezaagd, ik weet het
quote:Microgynon 30. Breek me de bek niet open. Dat is de eerste pil die ik heb gebruikt en na een half jaar vroeg ik me af waar die onverklaarbare huilbuien vandaan kwamen. Gewoon midden op straat beginnen te janken zonder aanleiding. Totdat mijn moeder vroeg: hoelang gebruik jij die pil eigenlijk al? Tadaa, hét antwoord. Bedankt ma!
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:14 schreef greesy het volgende:
Ok.. schop me er maar uit als er al zo'n topic bestaat, ik kon hem niet vinden.Wat concreet mijn vraag is:
Wie heeft er ervaring met depressies ten gevolge van de pil. Ik slik zelf de microgynon 30 en ben het al een jaar helemaal zat.
Wie kent dit, en wie heeft er een oplossing.Ja stoppen met de pil is het makkelijkste, maar ik heb het nodig om de hevigheid opte vangen, anders pleur ik flauw van het bloedverlies.
dus hopelijk hebben jullie goede ideeen!bedankt!
Ik wilde het verhaal van de huisarts er nog bij vermelden, maar dat zal ik je besparen. Het bleek in ieder geval dat deze pil voor mij te licht was en daardoor die huilbuien veroorzaakte. Ik heb intussen nog Femodeen gehad, maar die bleek mijn menstruatieperiode steeds te verkorten, dus dat schoot ook niet op. Nu heb ik Marvelon en geen problemen meer.
Thnx alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |