quote:Ummm... Nederland welvarend geworden door de VOC/WIC?
Op zaterdag 3 januari 2004 20:00 schreef Kozzmic het volgende:
Topic is geschoond. Akkersloot laatste waarschuwing, kappen met het vernaggelen van topics met dat megalomane gezwets. Niet elke discussie gaat over jou of over temporale kwab epilepsie patienten.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ummm... Nederland welvarend geworden door de VOC/WIC?
quote:Is toch ook een beetje in de richting van "ons koloniaal verleden als "erfzonde"".
Op zaterdag 3 januari 2004 00:53 schreef RonaldV het volgende:
De stelling is op zich al te zot voor woorden. Rekenen we de Romeinen nog steeds aan wat ze met onze voorvaderen deden? De Fransen (Frankische Rijk)? De Noren (Noormannen)? De Spanjaarden? De Fransen (onder Napoleon)? Nee.
(Ja ik heb mijn specifieke benaming van de bedenker van de erfzonde in dat topic weggelaten. De boodschap is goed overgekomen )
quote:Kan dit binnen de policy ? Het betreft hier bovendien alleen maar anti-islam "quatsch".
Op woensdag 31 december 2003 10:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens, mocht ik je ooit IRL tegenkomen (Allah verhoede dat) en mocht je dan dezelfde quatsch spuien op dezelfde wijze als je hier doet, moet je niet verbaasd zijn als je dat een blauw oog oplevert.
quote:Deze vraag is ook bij Feedback weggehaald ("alleen voor de frontpage"). Ook geen reactie gehad van forum@fok.nl
Op woensdag 31 december 2003 14:53 schreef Natalie het volgende:["Van Lord_Vetenari mogen we wel atheist zijn (laten we aannemen). Maar een invulling geven aan de visioenen van Paulus en Mohammed (temporaal kwab epilepsie) niet? ]
Hiervoor moet je naar Feedback, dit hoort niet in C&H Feedback.
Enne... Modjes kunnen geen signatures wijzigen/weghalen.
quote:Feedback is niet alleen voor vragen mbt FrontPage. Zou het kunnen zijn dat je je vraag in 't verkeerde topic hebt gesteld? Vooralsnog kan ik je er niet mee helpen, Akkersloot.
Op maandag 5 januari 2004 21:26 schreef Akkersloot het volgende:Deze vraag is ook bij Feedback weggehaald ("alleen voor de frontpage"). Ook geen reactie gehad van forum@fok.nl
quote:'t Is niet erg netjes, nee. Maar yvonne heeft al reeds een waarschuwing gegeven. Ik geef haar gelijk als ze zegt dat 'ruzies' beter via mail oid uitgevochten kunnen worden. Niet via 't forum.
Op maandag 5 januari 2004 21:24 schreef Akkersloot het volgende:Kan dit binnen de policy ? Het betreft hier bovendien alleen maar anti-islam "quatsch".
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:31 schreef yvonne het volgende:
Akkersloot heeft op beide vragen allang antwoord gehad per mail
Toppie
Over dat voorstel van het mailen. Lord_Vetenari en Dalai_Lama zijn gewoon baggeraars. Het heeft toch geen zin om met baggeraars te mailen. Het heeft alleen maar zin om deze baggeraars publiekelijk onder uit te halen. Bijvoorbeeld met de ontdekking dat ik voor een zelfde interpretatie van een bepaald koran vers wel "verblind van haat" wordt verweten en Gia met die zelfde interpretatie niet. Onder C&H topic even plakken.
Kan iemand dit topic naar C&H schoppen?
En misschien de titel veranderen/verduidelijken door er "Onafhankelijkheid Belgie van Nederland" van te maken.
En als het helemaal niet te veel werk is de 1e twee onzinreacties te wissen/wijzigen maar da's misschien te veel gevraagd.
quote:Het was wel teamwork van jullie drieën! HW schopt, Nikky verandert titel en jij wist de off-topics (dat ik alleen hier had gevraagd).
Op dinsdag 6 januari 2004 22:53 schreef yvonne het volgende:
Het was al geschopt, nog even wat recties weggehaald
Mag deze naar LIT? Denk dat de TS daar meer respons krijgt .
quote:Zou iemand dat een "herrenras" bepleit dan soms ook pleiten voor huwelijken tussen neven en nichten. De kans op erfelijke afwijkingen wordt er immers door verhoogd en in de door mij gespamde topic wijs ik ook nog eens op het zgn "negatieve hybride effekt" of "negatief-heterosis effekt".
Op vrijdag 9 januari 2004 08:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[De pleitbezorger voor het "herrenras" was zelf een kind van neef en nicht]
Mag ik verzoeken deze post te verwijderen uit Feitjes over Hitler ? Gaat nergens over en is alleen maar weer een excuus voor deze poster om zijn andere klets-topic te spammen.
Nu het in C&H staat, mag het dan ook een betere titel? Sloten & Kastelen in de Lage Landen ofzo
quote:Dank je
Op maandag 12 januari 2004 15:04 schreef yvonne het volgende:
Lage landen heb ik weggelaten, hopelijk komen er ook buitenlandse kastelen
Topic, zo het al serieus was, nu toch zeker verkloot.
quote:Het gaat er niet om dat het cultuur is, als het aan mij lag kwamen alle theatergerelateerde topics in dit forum terecht, het gaat erom dat 'de regel' is dat theater en cabaret in LIT horen. Als het oogluikend toegestaan wordt, weet je iig zeker dat niemand binnenkort meer weet waar hij of zij deze topics vindt of moet plaatsen. En dat is mi echt niet goed voor dit door mij zeer geliefde ondergeschoven kindje op FOK!.
Op donderdag 15 januari 2004 15:19 schreef Magneet het volgende:
ach het is ook cultuur hé mag wmb wel blijven, mochten natalie of Yvonne her er niet mee eens zijn zie ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |