abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1818236
Sorry, Dagobert

Ik ga dit hotelletje verlaten. Ik begin mijn eigen parkje, van tipi's wel te verstaan. Dus wel voor echte krepeer-cracks. Niet zo comfortabel als dit bedje van jou. Maar bedankt voor alle goede zorgen en we komen mekaar in deze business nog wel eens tegen.

Kom vooral een keertje kijken, misschien kan je nog ideeen opdoen.

Zegt het voort tegen je gasten.
Avontuur te over.

pi_1818395
Sorry Dagobert

Wist nog niet dat verandert was in Marlo

Goed voor alle zekerheid.
Marlo ik ben er vandoor. Groetjes en kom een langs in het
Wigwampark

En stuur de gasten die je zelf niet wil o fkan plaatsen maar naar mij toe.

pi_1859349

Zo zo, dit is een mooi lievelijk hotelletje.

* Polaris loopt met Marlo mee naar zijn kamer. Ze stapt in Dagoberts bed en Marlo gaat lekker in n eigen bedje.

Truste Marlo

We kunnen Shadokin niet stop zetten!
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 23:30:09 #79
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1859372
Truste Polaris
Stiekems een vrolijk klein beestje!
  woensdag 10 oktober 2001 @ 09:53:53 #80
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1861178
* Kasper rekt zich 'ns lekker uit.

Wat heb ik heerlijk geslapen.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 10 oktober 2001 @ 16:12:04 #81
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1864291
* Na een periode van rust is Dagobert wedergekeerd op het eiland. Het eerste wat hij doet is het opzoeken van zijn Hotel en natuurlijk Marlo. Als hij in het Hotel aankomt staat het er een beetje somber bij. Er is niemand te bekennen en op de ongebruikte dingen ligt een dikke laag stof.

Hmm, hier moet nodig wat aan gebeuren.

* Dagobert loopt door naar boven en treft daar Marlo aan in zijn slaap kamer. In zijn eigen bed ligt eenwildvreemde jonge dame te slapen.

Marlo!!!!!!!!!!

* Dagobert loopt op Marlo af en geeft hem een dikke knuffel.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 10 oktober 2001 @ 16:15:18 #82
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1864325
Dagobert!!!!

Wat heb jij daar in dat pakje?

* Marlo grist het uit Dagoberts handen en ziet een prachtig schilderijtje.

Ow, wat mooi. Is dat voor mij?

* Dagobert knikt instemmend

Dankje wel!

Ben je nu weer voor goed terug?

woensdag 10 oktober 2001 @ 16:17:16 #83
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1864343
Ja, daar ga ik wel vanuit.

En wie is deze prachtdame die je in huis hebt gehaald Marlo?

pi_1864361
Ik ben Polaris, marlo bood mij aan om hier te overnachten aangezien ik geen eigen huis heb. Hij heeft me gisteren over je verteld, dat hij zo verdrietig was omdat jij er niet was.

Welkom thuis zou ik zeggen

woensdag 10 oktober 2001 @ 16:21:25 #85
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1864385
Aangenaam kennis te maken, je mag hier nog wel blijven hoor. Ik heb voor eerst ergens anders nog een zieke die op me wacht.

Owja, dat had ik nog helemaal niet verteld. Ik heb de afgeleopen tijd bij Pisca gezeten, ik was even toe aan rust, maar kon haar niet missen.

Zullen we trouwens even schoon gaan maken Marlo? Het Hotel ziet er niet uit, dat remt klanten natuurlijk.

woensdag 10 oktober 2001 @ 16:23:26 #86
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1864413
Ja, moet maar he

* Met enige vorm van tegenzin helpt Marlo Dagobert met een grote schoonmaakbeurt. Als alles klaar is haalt Dagobert het oude naambord van de gevel en schildert er wat overheen. Dan hangt hij het weer op.

Zow, dat ziet er weer mooi uit.

woensdag 10 oktober 2001 @ 16:25:39 #87
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1864438
* Dagobert vindt het wel mooi voor nu. Hij gaat met Marlo weer naar boven, naar zn eigen kamer en gaat daar zitten bijpraten met Marlo en Polaris. Daar hoort hij ook over Polaris' ervaringen met Slough Feg
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:59:12 #88
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1874364
* Dagobert heeft de nacht en de ochtend doorgebrqacht bij de nog altijd ziekige Pisca. Hij heeft zitten denken over eht verhaal wat Polaris hem gister vertelde.

Ze is een aardige vrouw, ziet er goed uit. Maar ik weet het niet helemaal met haar. Er is iets vreemds aan haar.

* Dagobert besluit het neit te laten merken en zoekt MArlo en Polaris weer op.

Polaris, na het verhaal van gisteravond heb ik besloten om je te helpen. Wat zou je er van denken als je zolang je eigen huisje krijgt? Mijn theehuis staat nog leeg, daar kan je wel wonen.

* Polaris knikt instemmend

Ondertussen zal ik mijn plan verder uitbreiden. Dat schilderij heeft me geïnspireerd zoals je ookal het gezien bij eht nieuwe uithang bord. Het lijkt me een mooie code voor onze missie. Missie Fie

pi_1874411
Fijn Dagobert,

als ik in dat huisje mijn intrede doe kunnen we daar ook overleggen zonder dat iedereen er van hoort.

Je bent geweldig

pi_1882552
* De lounche is verlaten, Polaris loopt de trap op en ziet dan dat daar ook niemand is. Het hele hotel is leeg.

Waar is Marlo? Waar is Dagobert?

* Polaris gaat dan maar weer terug naar huis.

woensdag 24 oktober 2001 @ 11:56:47 #91
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1990181
* Dagobert komt aangelopen bij het Hotel.

hallo MArlo!

* Dagobert loopt naar boven.

Marlo??

* Marlo is nergens te bekennen.

Marlo

* Dagobert gaat grondig het Hotel doorzoeken.

woensdag 24 oktober 2001 @ 14:09:58 #92
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1990934
* Na lang zoeken heeft Dagobert Malo niet kunnen vinden. Wel ziet hij dat het schilderijtje op tafel ligt.

Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

* Dagobert doet een dikke jas aan en gaat naar buiten.

Brr, wat is het fris.

zaterdag 3 november 2001 @ 20:33:44 #93
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2077657
* Marlo zit in het Hotel en is blij dat hij Dagobert weer ziet.

Dagobert!!!

Je moet me helpen. Er zit een hele enge man in een tempel in het bos.

Marlo, wat ben ik blij jou weer te zien. Ik miste je al. Zullen we er eerst een nachtje over slapen, ik ben erg moe en ga nu het huis niet meer uit hoor

Okee

* Zo gezegd zo gedaan, Dagobert en Marlo gaan naar hun kamers en gaan richting hun bed.

pi_2096468
* Polaris komt aangelopen bij het Hotel en ziet dan dagobert staan.

Dagobert!!! , wat ben ik blij jou weer te zien.

* Polaris houd haar emoties niet in de hand en omhelst hem stevig.

Ow, wat heb ik jou gemist

maandag 5 november 2001 @ 22:51:19 #95
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2096512
* Marlo is helemaal verdrietig dat Polaris hem vergeet. Hij voelt zich zo nietig als hij twee mensen ziet die zielsgelukkig met elkaar willen worden maar dat eigenlijk niet kunnen. Hij besluit er vandoor te gaan.

Samen en lekker alleen zijn ze veel gelukkiger. Ik ga wel naar mijn vriendjes toe in Wilgjes kasteel.

* Marlo verlaat met neergebogen hoofd het Hotel

maandag 5 november 2001 @ 23:01:17 #96
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2096661
* Dagobert geniet zodanig van de aandacht van de jonge schoonheid dat hij Marlo ook niet opmerkt. Hij is gelukkig in het bijzijn van Polaris, hij kan haar verleiding niet weerstaan.
* Dagobert tilt Polaris op en draagt haar naar zijn kamer. Ze verdwijnen door de deur die vervolgens op slot gaat.
  dinsdag 6 november 2001 @ 21:35:10 #97
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2105506
* Na een fantastische nacht ontwaakt dagobert uit zijn slaap. Hij geniet van de aanwezigheid van Polaris. Hij denkt na, over zichzelf, zijn liefde en zijn leven

Polaris is fantastisch, ze is fijn in bed, maar ik zal nooit van haar houden zolas ik van Pisca houd. Pisca is mooi en lief en aardig en gezellig. Ze is meer eht type maar ik mijn leven voor wil geven. Deze nacht had nooit mogen gebueren, ik heb mezelf laten gaan, kon de verleiding van het kwaad niet weerstaan en heb Pisca's afwezigheid misbruikt.
Hoe moet ik nou verder, het is zo fijn met Polaris. Maar als ik bij haar blijf wordt mijn leven een hel. Als ik naar Pisca ga dan wordt ik gelukkig voor zover ik nu kan zien. Ik heb fantastische avonden met haar gehad. Met haar kan ik mijn lief en leed delen.

Ik ga weg hier.

Zeg Polaris, schatje wordt een wakker.

* Polaris ontwaakt en kijkt duf om zich heen.
Ik geef je hierbij de sleutel van het Hotel. Jij lijkt mij een geschikt persoon om het van mij over te nemen. Ik vertrek, niet omdat ik niet van je houd, maar omdat ik ons samen niet gelukkig zie worden. Ik ga terug naar Pisca, mijn enige echte liefde. Ik zal met haar mijn leven delen en om al mijn energie in haar te kunnen steken, laat ik het Hotel voor wat het is. Ik hoop dat jij het zal runnen als nooit tevoren en dat de klanten zullen blijven komen. Daar vertrouw ik op. Het ga je goed en we zien elkaar nog vaak genoeg denk ik.

* Dagobert geeft Polaris nog één afscheidsknuffel en vertrekt dan.

pi_2106108
* Polaris zit halfnaakt op het bed als ze Dagobert ziet vertrekken. Ze voelt zich rot en loopt naar het raam. dan ziet ze juist een vallende ster neergaan. Hij lijkt vlakbij te zijn, heel vlakbij.
Ze sluit haar ogen en doet een wens. Deze dag zal ze nooit vergeten.
Dan loopt ze terug naar het bed, wat nu haar bed is. Ze moet er aan wennen, trekt een badjas en loopt de gang op. Ze loopt de trap af om te kijken hoeveel kamers bezte zijn. Dan blijkt dat er niemand is, ze is alleen, verlaten in het Hotel.
Polaris bedenkt zich geen moment en pakt dan het sleuteltje van de meest luxe suite. Ze loopt de gang uit en opent de deur. Een prachtige kamer verwelkomt haar met al zijn luxe. Ze heeft een duidelijk doel en binnen enkele ogenblikken zit ze in het bubblebad.

Ow, wat heerlijk is dit.

* Als Polaris is uitgebadderd trekt ze een zijdennachtjapon aan en gaat ze in bed liggen, ze sluit haar ogen en droomt dan weg.

dinsdag 6 november 2001 @ 22:58:37 #99
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2106611
* Aangekomen in het hotel gaat kasper meteen naar zijn kamer.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_2109231
* Polaris ontwaakt uit haar heerlijke slaapt. Ze stapt uit het enorme grote bed en gaat richting de badkamer.

Zo....tijd voor een douche

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')