Ik ga dit hotelletje verlaten. Ik begin mijn eigen parkje, van tipi's wel te verstaan. Dus wel voor echte krepeer-cracks. Niet zo comfortabel als dit bedje van jou. Maar bedankt voor alle goede zorgen en we komen mekaar in deze business nog wel eens tegen.
Kom vooral een keertje kijken, misschien kan je nog ideeen opdoen.
Zegt het voort tegen je gasten.
Avontuur te over.
Wist nog niet dat verandert was in Marlo
Goed voor alle zekerheid.
Marlo ik ben er vandoor. Groetjes en kom een langs in het
Wigwampark
En stuur de gasten die je zelf niet wil o fkan plaatsen maar naar mij toe.
Hmm, hier moet nodig wat aan gebeuren.
* Dagobert loopt door naar boven en treft daar Marlo aan in zijn slaap kamer. In zijn eigen bed ligt eenwildvreemde jonge dame te slapen.
Marlo!!!!!!!!!!
* Dagobert loopt op Marlo af en geeft hem een dikke knuffel.
Wat heb jij daar in dat pakje?
* Marlo grist het uit Dagoberts handen en ziet een prachtig schilderijtje.
Ow, wat mooi. Is dat voor mij?
* Dagobert knikt instemmend
Dankje wel!
Ben je nu weer voor goed terug?
En wie is deze prachtdame die je in huis hebt gehaald Marlo?
Welkom thuis zou ik zeggen
Owja, dat had ik nog helemaal niet verteld. Ik heb de afgeleopen tijd bij Pisca gezeten, ik was even toe aan rust, maar kon haar niet missen.
Zullen we trouwens even schoon gaan maken Marlo? Het Hotel ziet er niet uit, dat remt klanten natuurlijk.
* Met enige vorm van tegenzin helpt Marlo Dagobert met een grote schoonmaakbeurt. Als alles klaar is haalt Dagobert het oude naambord van de gevel en schildert er wat overheen. Dan hangt hij het weer op.
Zow, dat ziet er weer mooi uit.
Ze is een aardige vrouw, ziet er goed uit. Maar ik weet het niet helemaal met haar. Er is iets vreemds aan haar.
* Dagobert besluit het neit te laten merken en zoekt MArlo en Polaris weer op.
Polaris, na het verhaal van gisteravond heb ik besloten om je te helpen. Wat zou je er van denken als je zolang je eigen huisje krijgt? Mijn theehuis staat nog leeg, daar kan je wel wonen.
* Polaris knikt instemmend
Ondertussen zal ik mijn plan verder uitbreiden. Dat schilderij heeft me geïnspireerd zoals je ookal het gezien bij eht nieuwe uithang bord. Het lijkt me een mooie code voor onze missie. Missie Fie
als ik in dat huisje mijn intrede doe kunnen we daar ook overleggen zonder dat iedereen er van hoort.
Je bent geweldig
Waar is Marlo? Waar is Dagobert?
* Polaris gaat dan maar weer terug naar huis.
hallo MArlo!
* Dagobert loopt naar boven.
Marlo??
* Marlo is nergens te bekennen.
Marlo
* Dagobert gaat grondig het Hotel doorzoeken.
Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
* Dagobert doet een dikke jas aan en gaat naar buiten.
Brr, wat is het fris.
Dagobert!!!
Je moet me helpen. Er zit een hele enge man in een tempel in het bos.
Marlo, wat ben ik blij jou weer te zien. Ik miste je al. Zullen we er eerst een nachtje over slapen, ik ben erg moe en ga nu het huis niet meer uit hoor
Okee
* Zo gezegd zo gedaan, Dagobert en Marlo gaan naar hun kamers en gaan richting hun bed.
Dagobert!!!
, wat ben ik blij jou weer te zien.
* Polaris houd haar emoties niet in de hand en omhelst hem stevig.
Ow, wat heb ik jou gemist
Samen en lekker alleen zijn ze veel gelukkiger. Ik ga wel naar mijn vriendjes toe in Wilgjes kasteel.
* Marlo verlaat met neergebogen hoofd het Hotel
Polaris is fantastisch, ze is fijn in bed, maar ik zal nooit van haar houden zolas ik van Pisca houd. Pisca is mooi en lief en aardig en gezellig. Ze is meer eht type maar ik mijn leven voor wil geven. Deze nacht had nooit mogen gebueren, ik heb mezelf laten gaan, kon de verleiding van het kwaad niet weerstaan en heb Pisca's afwezigheid misbruikt.
Hoe moet ik nou verder, het is zo fijn met Polaris. Maar als ik bij haar blijf wordt mijn leven een hel. Als ik naar Pisca ga dan wordt ik gelukkig voor zover ik nu kan zien. Ik heb fantastische avonden met haar gehad. Met haar kan ik mijn lief en leed delen.
Ik ga weg hier.
Zeg Polaris, schatje wordt een wakker.
* Polaris ontwaakt en kijkt duf om zich heen.
Ik geef je hierbij de sleutel van het Hotel. Jij lijkt mij een geschikt persoon om het van mij over te nemen. Ik vertrek, niet omdat ik niet van je houd, maar omdat ik ons samen niet gelukkig zie worden. Ik ga terug naar Pisca, mijn enige echte liefde. Ik zal met haar mijn leven delen en om al mijn energie in haar te kunnen steken, laat ik het Hotel voor wat het is. Ik hoop dat jij het zal runnen als nooit tevoren en dat de klanten zullen blijven komen. Daar vertrouw ik op. Het ga je goed en we zien elkaar nog vaak genoeg denk ik.
* Dagobert geeft Polaris nog één afscheidsknuffel en vertrekt dan.
Ow, wat heerlijk is dit.
* Als Polaris is uitgebadderd trekt ze een zijdennachtjapon aan en gaat ze in bed liggen, ze sluit haar ogen en droomt dan weg.
Zo....tijd voor een douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |