ik zag gisteren op BBC Never Kill a Boy on the First Date
Zijn het allebei nieuwe afleveringen?
Ik heb trouwens in de wandelganegn vernomen dat Buffy het dit keer tegen Dracula gaat opnemen..?
quote:die episode woensdag is Buffy vs Dracula, dus het zijn nieuwe afleveringen
Op vrijdag 01 juni 2001 18:06 schreef MeneerTim het volgende:
*blader in tv gids*Zijn het allebei nieuwe afleveringen?
Ik heb trouwens in de wandelganegn vernomen dat Buffy het dit keer tegen Dracula gaat opnemen..?
ik dacht eerst ook dat ze zouden beginnen met herhalingen, ik bedoel, het is per slot van rekening het zomerseizoen, maar ze gaan zo te zien gewoon verder met seizoen 5 en seizoen 2
Gaat Angel door waar ze bij ons zijn genokt, of beginnen ze met seizoen 2?
quote:Angel is hem genokt bij de laatste aflevering van seizoen 1, vandaar dat ze bij seizoen 2 beginnen
Op vrijdag 01 juni 2001 20:07 schreef Plebsmaster het volgende:
Gaat Angel door waar ze bij ons zijn genokt, of beginnen ze met seizoen 2?
Ik heb op de watchersweb gelezen dat Giles (Anthony Stewart Head) waarschijnlijk zijn eigen spin-off op de BBC (!) krijgt.
Weet eigenlijk niet of ik dat wel zo cool vind . BTVS zonder Giles wordt wel heel magertjes nu Angel en Cordelia 'm gepeerd zijn.
Overigens: SPIKE RULEZ!
quote:zie deze url online tv gids
Op vrijdag 01 juni 2001 20:07 schreef Plebsmaster het volgende:
Weet iemand de url voor de programmering van Net5?Gaat Angel door waar ze bij ons zijn genokt, of beginnen ze met seizoen 2?
Maar nu kan de FUN weer beginnen...!!
DIT zou gewelidig zijn!!!
Is t op yorin of op net 5 en hoe laat?
Buffy the Vampire Slayer begint om 20.25 uur en daarna om 21.20 uur begint Angel duss... Veel kijkplezier!!
PS het is op Net 5.....
quote:volgens velen is seizoen 2 het beste
Op zaterdag 02 juni 2001 17:10 schreef Tokus het volgende:
kheb net weer 's een aflevering op dvd gekeken. de ouwere afleveringen zijn toch gaver dan die nieuwere.
quote:Je maakt een grapje of niet? Seizoen 5 is toch echt wel het beste seizoen op het moment (ik persoonlijk vind de serie elk jaar steeds beter worden. In seizoen 2 zitten veeeeel te veel echt slechte afleveringen maar dat wordt allemaal vergeten omdat Angelus zo cool is of zo.
Op zaterdag 02 juni 2001 17:10 schreef Tokus het volgende:
kheb net weer 's een aflevering op dvd gekeken. de ouwere afleveringen zijn toch gaver dan die nieuwere.
Nee geef mij maar lekker Seizoen 5
quote:nope, geen grapje.
Op zondag 03 juni 2001 11:30 schreef Maverick-X het volgende:[..]
Je maakt een grapje of niet? Seizoen 5 is toch echt wel het beste seizoen op het moment (ik persoonlijk vind de serie elk jaar steeds beter worden. In seizoen 2 zitten veeeeel te veel echt slechte afleveringen maar dat wordt allemaal vergeten omdat Angelus zo cool is of zo.
Nee geef mij maar lekker Seizoen 5
Seizoen 2 en 3 zijn echt beter. Angelus wordt badguy, Spike is nog lekker slecht en niet blij met Angelus, Faith zit erin.
Verder twijfel ik nog of ik seizoen 4 etc beter vind dan seizoen 2, seizoen 2 had echt gave "duistere" afleveringen, maar sommige afleveringen van seizoen 4 zitten weer super in elkaar.
Overigens ben ik erg benieuwd naar de spin-off van Giles aka Ripper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |