Ik zit met een vraag waar ikzelf niet zo 123 een antwoord op weet.
Heb afgelopen vrijdag onder het genot van de volle maan een sacret breath inwijding gehad.
(misschien leuk om te zien hoe en wat. foto is gemaakt op mijn behandelkamer alleen tis een zooi ivm slaapgasten daar )
Nu zag ik tijdens de inwijding een draak in de verte als visioen.
Mijn vraag is of er misschien iemand van jullie enig idee heeft wat dit zou kunnen betekenen. Heb zelf op google gezocht maar veel moeite met vinden van de juiste informatie.
Alvast bedankt voor jullie moeite en uitleg die eventueel gaan volgen.
Groet,
Lauwrence
ik hoop dat er alsnog mensen zijn die een serieuze reactie hebben op mijn vraag,
quote:Daar gaat ik zo gauw ik strakkies vrij ben meteen kijken, ik denk dat ik de verkeerde steekwoorden heb gebruikt tijdens het zoeken op google.
Op donderdag 16 oktober 2003 20:11 schreef The_Shining het volgende:
Je kan zelf ook wel zoeken op internet, er is genoeg over te vinden. Vooral de Chinese mythologie heeft veel verwijzingen naar de draak.Probeer deze eens.
Zoek anders met google.
Succes!
Heb daar wel vaker last van
thnx shining :-)
Lauwrence
thnx the shining voor je google links, je zocht idd net ff anders dan ik!
greetz
cyberbull
Maak je keuze.
quote:whehehehe geef mij de chinese interpetatie dan maar :-)
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:01 schreef Schorpioen het volgende:
In de Chinese mythologie betekent een draak opperste voorspoed. In het westen staat een draak daarentegen weer voor groot gevaar.Maak je keuze.
de chinese zal denk ik voor mij sowieso de beste keuze zijn daar ik de visioen heb als ik in meditatie zit voor reiki, sacreth breath en dat soort dingen, oosterse dingen dus van origin!
cybah
ps voor de mensen die altijd onzin uitkeramen in de truth heb ik in onzin een topic geopend waar jullie je commentaart kwijt kunnen
Dit vind ik meer een chinese draak:
dit vind ik meer de klassieke draak:
In beide gevallen oude, wijze en krachtige wezens.
edit; thnx iteejer
[Dit bericht is gewijzigd door The_Shining op 17-10-2003 20:22]
quote:De takjes en de kaarsen in de 4 windrichtingen waren nodig voor het inwijdingsritueel zegmaar. verbonden zijn met de aardse elementen en hoe kun je dat beter doen dan er middenin Zitten?
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:16 schreef The_Shining het volgende:
waarom die bladeren en takjes om je heen?
en kan je niet wat meer details geven over die draak?edit; thnx iteejer
![]()
Het was een inwijding voor Sacred Breath, de heilige adem vrij vertaald.
De heilige adem is te gebruiken met het opheffen van blokkades en meer van dat soort zaken. Zoals je vast wel weet doe en werk ik veel met Reiki in mijn vrije tijd en dit is daar dan een prima toevoeging op. Het is bevind zich onder andere bij Sjamanisme / pagan / wiccan.
De heilige adem kan heel krachtig gebruikt worden. men kan een volledige energiestoot ervaren als de Sacred Breath wordt gebruikt tijdens healingen.
De draak. Hoe moet ik er meer over vertellen, t was een draak met een lange nek, gevleugeld maar kon hem helaas niet volledig zien, hij was ver weg.
Voor mij was dit sowieso een bizondere ervaringen daar ik heel erg veel moeite heb met visualisatie en nu was het er gewoon opeens. Het heeft een betekenis die me vast ter zijner tijd wel duidelijk zal worden of gemaakt worden van hoger af.
Groet,
Lauwrence
b.v.
ongecontroleerde sexuele spanningen
de duivel
bedriegers in je omgeving
een reeks zware klussen
een moeilijk persoon om mee om te gaan
quote:een moeilijk persoon om mee om te gaan
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:17 schreef M.ALTA het volgende:
Draak kan meerdere betekenissen hebben (veelal negatief):b.v.
de duivel
een reeks zware klussen
Komt erg in de buurt cyberbull denk goed na over je dingen..
quote:Je kan dit ook opvatten als dat je iemand tegenkomt waarmee je
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:17 schreef M.ALTA het volgende:
Draak kan meerdere betekenissen hebben (veelal negatief):b.v.
de duivel
een reeks zware klussen
- ongecontroleerde sexuele uitspattingen beleeft
- De Duivel volgens Tarot is een verleider, ongeremd zijn
- een reeks zware klussen (in de slaapkamer met die persoon )
- een moeilijk persoon in je omgeving, dat is misschien die persoon die je tegenkomt
- bedriegers in je omgeving zou kunnen betekenen mensen die je niet de volledige waarheid vertellen, in je gezicht lachen en achter je rug om iets anders over je zeggen. Hou je ervaringen dus voor jezelf.
Ik heb ook ooit een visioen van een draak ervaren, wat M.alta post is van toepassing op de maand die volgde.
Maar negatief vond ik het niet, die maand kenmerkte zich door veel lol, zuipen, uitgaan en nog meer sex Hierdoor kreeg ik mijn eerste ervaringen met 'kundalini', vandaar de 'kracht van de draak'. Enige minpunt was dat de persoon die ik tegenkwam een keer vreemdging.
quote:Gezien mijn weekend kon het bij mij ook wel es die kant opdraaien......is ikke niet blij mee.....maar ja het gebeurt met een reden dus zal allemaal wel goed gaan komen!
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:31 schreef The_Shining het volgende:[..]
Je kan dit ook opvatten als dat je iemand tegenkomt waarmee je
- ongecontroleerde sexuele uitspattingen beleeft
- De Duivel volgens Tarot is een verleider, ongeremd zijn
- een reeks zware klussen (in de slaapkamer met die persoon)
- een moeilijk persoon in je omgeving, dat is misschien die persoon die je tegenkomt
- bedriegers in je omgeving zou kunnen betekenen mensen die je niet de volledige waarheid vertellen, in je gezicht lachen en achter je rug om iets anders over je zeggen. Hou je ervaringen dus voor jezelf.Ik heb ook ooit een visioen van een draak ervaren, wat M.alta post is van toepassing op de maand die volgde.
Maar negatief vond ik het niet, die maand kenmerkte zich door veel lol, zuipen, uitgaan en nog meer sex
Hierdoor kreeg ik mijn eerste ervaringen met 'kundalini', vandaar de 'kracht van de draak'. Enige minpunt was dat de persoon die ik tegenkwam een keer vreemdging.
quote:Uitgaande dat die draak antwoord, misschien wordt je gewoon geflambeert
Op zondag 19 oktober 2003 23:52 schreef vamperotica het volgende:
Een draak "zien" wordt toch al heel tegenstrijdig uitgelegd, dus ik denk dat je sowieso een keertje verder moet vragen aan de draak zelf
Ik ben helemaal weg van draken, ik spaar ze toevallig, maar ik ben ook een draak,
een vuurdraak in de chinese horoscoop gezien.
Ik zie het hetzelfde als The_Shining dus, succes en veel plezier,
Daarbij wordt kwan yin opgeroepen, de draak die op de afbeelding van haar stond had grote gelijkenissen met de draak die ik heb gezien.....het zou een voorteken kunnen zijn geweest dat ik de workshop ging doen....moeilijk vraagstuk iig
bedankt voor jullie reacties
Greetz
Cybah
Sacred Breath.
En jij vraagt je af wat een draak daar moet.
haha.
Ligt toch wel voor de hand dat die sacred breath ook als drakenadem
te bestempelen is. Kan daar wel erg op ingaan. Slecht / Goed.
blabla bla. Maar de hoeder van die sacred breath is blijkbaar gewoon
een draak. Je hebt je met hem verbonden. Helemaal los van of het
goed of slecht is.
Suc6 ermee.
Draak: staat bij mij voor wijsheid, bescherming, kracht.
Ik relateer het niet aan goed of kwaad.
De wijsheid die hij draagt kan zowel voor goede als kwad dingen aangewend worden of zijn herkomst in vinden.
Bescherming van iets positiefs of negatiefs... hij beschermt ´punt´.
Kracht spreekt redelijk voor zich.
quote:Ik geloof dat de ´jongste´ drakenkinderen in het jaar 2000 geboren zijn ?
Op dinsdag 25 november 2003 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:
dat je een drakenkind bent
Ik meen dat dat het jaar van de draak is.
even kleine toevoeging nog mijnerzijds.
( hoe ik het zie )
quote:Helemaal mee eens...
Op dinsdag 25 november 2003 14:27 schreef Mirage het volgende:
en "weten" is dus wat anders dan geloven..
weten is ervaren... voelen... "weten " .even kleine toevoeging nog mijnerzijds.
( hoe ik het zie )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |