wil em gaan modden met een 120 GB HD en die Executor modchip ofzo.
tips anyone ?
Maat van me heeft PS2 en me ex een Gamecube
PS2 is wel grappig maar je ken er weinig mee , Gamecube sux want dat ding is gewoon niet te modden.
Vandaar de XBOX ... kost me niet elke keer cd's en ik ken er alles mee
Koop anders een refurbushed xbox, dat scheelt een stuk in de prijs.
Kijk maar op www.ownage.nl
quote:Hmmz thx , effies kijken
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:15 schreef deGVR het volgende:
Bovendien wordt de gamecube op dit moment al bijna doorgetrokken...Koop anders een refurbushed xbox, dat scheelt een stuk in de prijs.
Kijk maar op www.ownage.nl
quote:Pleur OP, muts...
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:06 schreef klumsie24 het volgende:
Tips? Koop een PS2 als je geen kat in de zak wil!
quote:En die ga je vanadaag kopen? en van de spanning hield je het niet langer uit in bed ?
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:05 schreef Goodfellow het volgende:
Zijn er nog zaakjes in NL waar ze goedkoper zijn ?wil em gaan modden met een 120 GB HD en die Executor modchip ofzo.
tips anyone ?
Kijk hier maar eens:
http://www.marktplaats.nl/markt/hardware/consoles.htm
of
http://computer.2dehands.nl/markt/console/microsoft_xbox.html
Good luck.
quote:Typisch een gefrustreerde Xbox koper, die inziet dat ie toch een beetje een miskoop heeft gedaan.
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:26 schreef Skull-splitter het volgende:Pleur OP, muts...
quote:Moehahahaha!!!
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:40 schreef klumsie24 het volgende:[..]
Typisch een gefrustreerde Xbox koper, die inziet dat ie toch een beetje een miskoop heeft gedaan.
Hehehe, doe geen moeite.
Ik heb ze alle 3.
quote:Neuh hoor , ben aan et rondkijken..... ik was vanacht om 3 uur al wakker. was gisteravond in slaap geflikkerd
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:38 schreef mantamanta het volgende:[..]
En die ga je vanadaag kopen? en van de spanning hield je het niet langer uit in bed ?
Flikker toch alsjeblieft op met je executor chip en koop een PS2, scheelt weer gezanik over gekopieerde games in het Xbox topic
quote:Eens. Het ergste vind ik nog dat 'ie zelfs die 10 extra euro nog eens niet wil uitgeven die hij eventueel zou kunnen besparen.
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Kan er een slotje op deze crap?Ga geld verdienen en en koop games, klaploper.
Bah Je bent geen console waard. Plak er maar een note aanv ast bij m'n nick mods, maar dit moest ik gewoon even kwijt.
quote:flikker zelf op , ik wil een XBOX m PS2 vind ik een kutconsole vergeleken met de XBOX
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:50 schreef twi het volgende:
Als je 'm wilt gaan modden:Flikker toch alsjeblieft op met je executor chip en koop een PS2, scheelt weer gezanik over gekopieerde games in het Xbox topic
quote:Ik werk full time sukkel , alleen is et kopen van games waste of money. ken me geld wel beter gebruiken
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Kan er een slotje op deze crap?Ga geld verdienen en en koop games, klaploper.
quote:blablablbalbalbalbalbla
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:55 schreef twi het volgende:[..]
Eens. Het ergste vind ik nog dat 'ie zelfs die 10 extra euro nog eens niet wil uitgeven die hij eventueel zou kunnen besparen.
Bah
Je bent geen console waard. Plak er maar een note aanv ast bij m'n nick mods, maar dit moest ik gewoon even kwijt.
quote:Die ene site die hier gelinkt staat ziet er wel relaxed uit , xbox voor 159 eurotjes met extra controller
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:58 schreef 2Mini het volgende:
MediaMarkt of Dixons
Thnx anywayz
quote:Ik heb zelf een Xbox en vind het een schitterende console. Alleen wordt het geheel weer verziekt door gasten als jij die alles rippen, modden, kopieren en zelfs op het laatste dubbeltje wat willen besparen.
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:56 schreef Goodfellow het volgende:
flikker zelf op , ik wil een XBOX m PS2 vind ik een kutconsole vergeleken met de XBOX
Je hebt een full-time baan en gaat straks helemaal geen fuck uitgeven aan spelletjes. Dat is op zich al gewoon te zielig voor woorden, en nu wil je ook al op de Xbox zelf besparen?
Hoe kansloos wil je zijn....
quote:Ik ben niet kansloos , ik bespaar gewoon me geld.
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:01 schreef twi het volgende:[..]
Ik heb zelf een Xbox en vind het een schitterende console. Alleen wordt het geheel weer verziekt door gasten als jij die alles rippen, modden, kopieren en zelfs op het laatste dubbeltje wat willen besparen.
Je hebt een full-time baan en gaat straks helemaal geen fuck uitgeven aan spelletjes. Dat is op zich al gewoon te zielig voor woorden, en nu wil je ook al op de Xbox zelf besparen?
Hoe kansloos wil je zijn....
Met andere woorden , Ik ben een echte hollander !
quote:die van de Dixons zeker... dat had ik gelezen in de Sp!ts
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:00 schreef Goodfellow het volgende:[..]
Die ene site die hier gelinkt staat ziet er wel relaxed uit , xbox voor 159 eurotjes met extra controller
Thnx anywayz
quote:Neej , hierboven staat deze site : www.ownage.nl en daar ken je een refurbished XBOX kopen met extra controller enzo. ik ga em daar bestellen. ziet er wel ok uit.
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:05 schreef 2Mini het volgende:[..]
die van de Dixons zeker... dat had ik gelezen in de Sp!ts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |