quote:En dat gaat ook voor de Koran op.
Op donderdag 9 oktober 2003 13:07 schreef freako het volgende:[..]
De teksten moeten simpelweg in historisch perspectief gezien worden. Fundamentalisten begrijpen dat niet helemaal, vind ik.
quote:Get your facts stright jongeman.
Op donderdag 9 oktober 2003 13:20 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Precies...en in het Midden Oosten verliezen ze zelf ook terrein; Het valt allemaal wel mee.
quote:En reageer alsjeblieft niet ontopic, he !
Op donderdag 9 oktober 2003 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik als moslim zijnde moet wel erg hard lachen van de verzinsels hier. Moslims die de wereld overnemen, etc. Maar goed ik vermaak me, dus houd alsjeblieft niet op.
quote:Zulke geluiden waren er ook in de jaren dertig.
Ik als moslim zijnde moet wel erg hard lachen van de verzinsels hier. Moslims die de wereld overnemen, etc. Maar goed ik vermaak me, dus houd alsjeblieft niet op.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:53 schreef schatje het volgende:[..]
Zulke geluiden waren er ook in de jaren dertig.
quote:idd.. echt lachen...
quote:Goed kijken hoe Turkije het doet. Daar kunnen we veel van leren.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:08 schreef freako het volgende:En dan? Vervolgen als je fundamentalistisch bent?
quote:Joodse volk in Europa.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:56 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Refresh my memory
quote:Ik merk er anders niets van? Ik weet wel dat we fokken als konijnen zodat we in 2025 de grootste godsdienst hebben.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:57 schreef Koos Voos het volgende:[..]
idd.. echt lachen...
Die moslims krijgen wereldwijd een pak op hun sodemieter dus dat zijn echt verzinsels.
quote:Je kan niet zomaar zien of iemand fundamentalistisch is of niet, dat is het probleem.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:58 schreef hace_x het volgende:[..]
Goed kijken hoe Turkije het doet. Daar kunnen we veel van leren.
quote:dat zal best (alhoewel..), in dat hele middenoosten hebben ze niets te vertellen, de rijkste Saudies worden gecontroleerd door de VS en de rest is een achterlijke zandhoop..nee, ik geloof niet dat we ons zo druk moeten maken.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:00 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Ik merk er anders niets van? Ik weet wel dat we fokken als konijnen zodat we in 2025 de grootste godsdienst hebben.
quote:Dat is nou juist het probleem. Moslims zeggen naar mijn mening TE snel dat ze moslims zijn. Als we het hebben over de echt praktiserende moslims, dan zijn het er een stuk minder.
Ik merk er anders niets van? Ik weet wel dat we fokken als konijnen zodat we in 2025 de grootste godsdienst hebben.
quote:Achjah, waarom zouden we uberhaupt macht moeten hebben? Zolang wij ons geloof verspreiden naar alle hoeken van de wereld gaat alles goed. Bovendien wonen de meeste moslims in Azie, maar dat wist je natuurlijk wel.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:04 schreef Koos Voos het volgende:[..]
dat zal best (alhoewel..), in dat hele middenoosten hebben ze niets te vertellen, de rijkste Saudies worden gecontroleerd door de VS en de rest is een achterlijke zandhoop..nee, ik geloof niet dat we ons zo druk moeten maken.
quote:Doen we dat bij de christenen, dan blijkt het zelfs dat de Islam de grootste godsdienst is op het moment.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:06 schreef FBtje het volgende:[..]
Dat is nou juist het probleem. Moslims zeggen naar mijn mening TE snel dat ze moslims zijn. Als we het hebben over de echt praktiserende moslims, dan zijn het er een stuk minder.
quote:Klopt en de Islam de 2e, en uit onderzoekt blijkt dat de lijn van de islam zo loopt : __/ en die van het christendom: --------. Wat betekent dat over 20 jaar de Islam de grootste godsdienst is.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:18 schreef FBtje het volgende:
Fout.. onjuist.. het Christendom is nog steeds de grootste Godsdienst.
quote:Ah, zie je wel.
Ik weet wel dat we fokken als konijnen zodat we in 2025 de grootste godsdienst hebben.
Inhoudelijke discussies over de Islam en het christendom zijn te vinden in WFL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |