quote:die naamsverandering is een fiasco geworden. ondanks de vele originele, grappige, maffe of andesrzins opvallende suggesties kon er geen alternatief gevonden wat breed geaccepteerd werd.
op dinsdag 6 januari 2004 14:35 schreef pleun het volgende:
het nieuwe jaar is aan zijn 6e dag bezig; waar blijft de nieuwe naam?
truth it is than...
quote:breed geaccepteerd door de crew of door de users?
op woensdag 7 januari 2004 09:05 schreef iteejer het volgende:
die naamsverandering is een fiasco geworden. ondanks de vele originele, grappige, maffe of andesrzins opvallende suggesties kon er geen alternatief gevonden wat breed geaccepteerd werd.
quote:users natuurlijk.
op donderdag 15 januari 2004 12:51 schreef neworder het volgende:[..]
breed geaccepteerd door de crew of door de users?
wat kan ons die crew nou schelen. .
als iemand ineens een briljante ingeving heeft, kan hij/zij dat gewoon hier kwijt : nieuwe naam voor de truth..? deel 2. graag zelfs, wie weet vinden we toch nog een leuke naam. .
quote:dat mijn foto's door jouw orbs verpest worden
op donderdag 25 december 2003 22:21 schreef iteejer het volgende:waar ben je bang voor, furby?
quote:waarom heb ik nou t idee dat jullie er zelf niet uitgekomen zijn...
op donderdag 15 januari 2004 17:26 schreef muus het volgende:
users natuurlijk.
wat kan ons die crew nou schelen..
anyway, ik heb een lijstje gepost van alle voorstellen tot nu toe. misschien kunnen we daar verder gaan.
quote:je moet niet zoveel denken.
op donderdag 15 januari 2004 21:24 schreef neworder het volgende:[..]
waarom heb ik nou t idee dat jullie er zelf niet uitgekomen zijn...
![]()
quote:flauw hoor want als je het een beetje bij hebt gehouden is dit nu precies datgene waarover lang gepraat is en iedereen wilde zien !
jottum, een topic wat geopend wordt met alleen een link in de op.
nee dus.
quote:zie mijn sluitpost. lijkt me duidelijk.
op zaterdag 24 januari 2004 18:24 schreef merlin693 het volgende:
waarom is de thread "secret nasa transmissions the smoking gun" gesloten
als je perse met een link wilt smijten, zoek je het topic op waar paralien het over secret nasa transmissions the smoking gun had en dan zet je het daar neer.
topics met alleen een link in de op willen we niet hier, want nogmaals : dit is een discussieforum en geen weblog.
quote:precies, er werd al over gepraat.
op zaterdag 24 januari 2004 18:28 schreef merlin693 het volgende:
muus schreef
[..]flauw hoor want als je het een beetje bij hebt gehouden is dit nu precies datgene waarover lang gepraat is en iedereen wilde zien !
dus dan zoek je het topic op waar men het er al over had en dan plaats je de link daar.
quote:nee was niet duidelijk..je sloot hem zonder uitleg waarna ik vroeg waarom en toen stond het er pas !
zie mijn sluitpost. lijkt me duidelijk.
[dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 24-01-2004 18:30]
quote:die hebben jullie zelf allemaal gesloten muus en iteejer
precies, er werd al over gepraat.
dus dan zoek je het topic op waar men het er al over had en dan plaats je de link daar.
quote:niet waar, ik heb eerst die post geplaatst in jouw topic en toen pas het topic gesloten.
op zaterdag 24 januari 2004 18:29 schreef merlin693 het volgende:[..]
nee was niet duidelijk..je sloot hem zonder uitleg waarna ik vroeg waarom en toen het er pas !
maar door deze conversatie is er denk ik genoeg aandacht aan besteed waardoor mensen de thread wel op slot zullen lezen
quote:niet waar.
op zaterdag 24 januari 2004 18:30 schreef merlin693 het volgende:[..]
die hebben jullie zelf allemaal gesloten muus en iteejer
als ik "secret nasa transmissions the smoking gun" in de zoekmachine intik, krijg ik 3 topics te zien en deze daarvan is het meest recent : ufo filmpjes en foto's deel 3
die is nog gewoon open. alle 3 de topics waarin die term voorkomt zijn niet door ons gesloten. 2 zijn er nog open en de andere is dicht, omdat het vol zat.
quote:ehm, ik sluit nooit een topic zonder eerst een sluitpost neer te zetten. kijk maar naar de tijd dat ik die post heb geplaatst en naar de tijd dat jij je vraag hier stelde.
op zaterdag 24 januari 2004 18:31 schreef merlin693 het volgende:
sorry muus maar die post was er echt niet !!!! er stond wel dat jij de laatste reactie hebt gegeven maar die post was er niet...daarom vroeg ik het hier
quote:jij blij, ik blij, iedereen blij.
maar door deze conversatie is er denk ik genoeg aandacht aan besteed waardoor mensen de thread wel op slot zullen lezen
maar toch voortaan eerst maar even de zoekmachine goed gebruiken en als jullie dit verder willen bespreken, is dat natuurlijk prima, maar doe het dan in dat topic waarvan ik hierboven een linkje heb geplaatst.
quote:supah.
op zaterdag 24 januari 2004 18:35 schreef merlin693 het volgende:
ok sorry voor de overlast...zal wel verkeerd gekeken hebben !ga daar nu de post plaatsen !
quote:fok!sekte
op woensdag 7 januari 2004 09:05 schreef iteejer het volgende:
die naamsverandering is een fiasco geworden. ondanks de vele originele, grappige, maffe of andesrzins opvallende suggesties kon er geen alternatief gevonden wat breed geaccepteerd werd.
daarom stel ik voor om het maar gauw te vergeten allemaal, en tot nader order gewoon de oude naam te handhaven.
de landingsbaan voor alle nieuwetijdskinderen
fokked up kids!
sangha
als ik deze topic opnieuw open (ik heb serieuze bedoelingen), komt er dan geen slotje op?
de ts zou zitten baggeren en daarom is het gesloten. maar ik vind het een interessant filosofisch vraagstuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |