gefeliciteerd!!
En succes
Maar toch Gefeliciteerd Sizzler!
quote:De nieuwe mods komen steeds vaker vanuit het niets
Op maandag 29 september 2003 21:07 schreef SunChaser het volgende:
Wie?
Je hebt wel gelijk idd.
quote:In Pol. een bekend en gewaardeerd user
Op maandag 29 september 2003 21:10 schreef Loek-B het volgende:
De nieuwe mods komen steeds vaker vanuit het nietsJe hebt wel gelijk idd.
quote:Idd.
Op maandag 29 september 2003 21:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
In Pol. een bekend en gewaardeerd user
quote:Niet helemaal uit het niets.
Op maandag 29 september 2003 21:10 schreef Loek-B het volgende:[..]
De nieuwe mods komen steeds vaker vanuit het niets
Sizzler draait al een aantal maanden als user prima mee in POL, en laat zich ook zien in andere subfora. Inhoudelijk goede reacties, hij opent zelf ook wel eens een discussie en ik heb het idee dat hij bij zowel linkse als rechtse users voldoende 'draagvlak' heeft.
En dat voor een JOVD-er...
quote:Precies. Uitstekende keuze en ik ben er van overtuigd dat Kozzmic en Sizzler POL. uitstekend kunnen leiden. Links en Rechts in evenwicht. Kan de politiek nog wat van leren!
Op maandag 29 september 2003 21:14 schreef Kozzmic het volgende:
Niet helemaal uit het niets.Sizzler draait al een aantal maanden als user prima mee in POL, en laat zich ook zien in andere subfora. Inhoudelijk goede reacties, hij opent zelf ook wel eens een discussie en ik heb het idee dat hij bij zowel linkse als rechtse users voldoende 'draagvlak' heeft.
En dat voor een JOVD-er...
Jaja, er werd een 'rechtse' mod gezocht en een 'rechtse' is het geworden. Ookal zie ik me meer als liberaal. Maar dat was natuurlijk niet de enige reden. Ik heb me altijd al geïnteresseerd voor politiek. In het 'echte' leven ben ik actief binnen de jongerenorganisatie van de VVD, de JoVD. Daarnaast heb ik het keuzevak Christelijk Sociaal Denken op de VU gevolgd (dat twee jaar geleden nog door Balkenende werd gegeven) en ik postte natuurlijk vrij regelmatig in POL. Ik hoop een goede aanvulling op Kozzmic te zijn. Wat tijd betreft zal dat in ieder geval wel lukken denk ik. Als het goed is wordt ik morgen blauw en kan ik aan de slag. Ik heb er in ieder geval zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |