abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13460772
In November komt 'ie uit. Ik ben er wel nieuwschierig naar, aangezien ik de vorige ook best wel goed vindt. Heb ook al een stukje van een nieuw nummer gehoord genaamd "Trouble", klinkt meer als echt rock , dan het vorige album. In mijn opinie vooruitgang

Ze werkt weer samen met Linda Perry (zij produceerde een groot deel van de tracks op Missundaztood) en ook met mensen van Peaches en Rancid.

Ik vindt P!nk een van de weinige vrouwelijke popartiesten van het moment die wel haar eigen ding doet en haar eigen stijl heeft, een wel degelijk rock 'n roll is Maar wat ik me afvraag is of ik de enige ben want de meesten vinden haar maar een poppy muts.

pi_13460941
Pink rules!!!
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 26 september 2003 @ 15:48:28 #3
13973 ranja
image means nothing
pi_13461032
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:39 schreef OutKast het volgende:
Maar wat ik me afvraag is of ik de enige ben want de meesten vinden haar maar een poppy muts.
Ach ja, de meerderheid schijnt te denken van 'het staat in de top 40 DUS is het prut'. Die DUS snap ik nooit... vind niet alles goed maar ze heeft een aantal wel degelijk goeie nummers gemaakt... Family portrait of Just like a pill bijvoorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 26-09-2003 15:57]

pi_13461185
Pink heercht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_13461394
Tim Armstrong (Rancid) heeft geloof ik 8 nummers geschreven en geproduceerd, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik zal het niet kopen, maar om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen zal ik het zeker even downloaden.
Hmmzz....
pi_13461730
Net dat nummertje "Trouble" gedownload, en klinkt wel lekker

Pink is wel okay, heeft leuke nummers af en toe

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_13496094
Ik vond haar in het begin wel leuke nummers hebben, There You Go enzo, klonk best grappig.

Op die Missundastood-cd begint ze alleen zo dramatisch te doen; I'm a hazard to myself, growing up in World War 3 etc.
Vast heel zielig enzo, maar het zorgt er wel voor dat ik haar hele muziek, ookal klinkt het wel ok, irritant vind. Bluh, aanstellerig gezeik

Plaats hier uw quasi-diepe quote, bij voorkeur in een vreemde taal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')