quote:Niet zo'n bekende zanger bij mij. Maar ik denk dat de meeste mensen "Addicted to love" wel kennen....
De Britse zanger Robert Palmer is op 54-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hartaanval.
Palmer verwierf wereldfaam met nummers als Addicted to Love, Best of Both Worlds, Looking for Clues en Every Kind of People.Hij overleed in Parijs.
Addicted to love was een wereldplaat, met een van de beste videoclips ooit!
Goh dit is wel onverwacht. En nog helemaal niet oud...
quote:En een heel vaak gekopieerde videoclip meen ik mij te herinneren
Op vrijdag 26 september 2003 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
R.I.P.Addicted to love was een wereldplaat, met een van de beste videoclips ooit!
Ook zijn Marvin Gaye covers (Mercy, mercy me) waren geweldig en uiteraard zijn werk met The Powestation (Some Like it Hot)
quote:En bij Veronica FM...
Op vrijdag 26 september 2003 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij was vorige week nog live bij de Arbeidsvitaminen
quote:{yahoo news}
Rock Singer Robert Palmer Dies at Age 54LONDON - Rock singer Robert Palmer (news) died Friday in Paris of a heart attack, his manager said. He was 54.
Manager Mick Cater, speaking from Paris, said he had no further details immediately.
Palmer, whose hits included "Addicted to Love," was on a two-day break in Paris following a TV recording session in Britain, Cater said.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 26-09-2003 14:32]
quote:Ik ken ook voornamelijk zijn naam. Enkele nummers ken ik wel, maar ik heb me er nooit zo in verdiept.
Op vrijdag 26 september 2003 14:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Niet zo'n bekende zanger bij mij. Maar ik denk dat de meeste mensen "Addicted to love" wel kennen....
Jammer. Weer een groot artiest van een vorige genaratie is van ons heengegaan.
Rest in Peace.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |