wat bleek?!
een of andere blonde barbie heeft "last night" van the strokes gecoverd...
ze heet vitamin c,,,het liedje "last nite" [cool he die typstijl ] en het is uberslecht gedaan...echt een baggerlied nu
...zondezondezonde...
quote:uuhmn... The Strokes schrijven het ook als Last Nite
Op donderdag 25 september 2003 23:56 schreef romina het volgende:een of andere blonde barbie heeft "last night" van the strokes gecoverd...
ze heet vitamin c,,,het liedje "last nite" [cool he die typstijl] en het is uberslecht gedaan...echt een baggerlied nu
in je avatar staat d4 ik weet inmiddels dat dat een band is want het werd ergens in een topic in een zin met the strokes genoemd. is dit soortgelijke muziek? ik ben namelijk lurkende op kazaa nu, want ik zoek nieuwe muziek
Ik ga hem stiekem even zoeken op KaZaA want ik ben wel nieuwsgierig.
quote:Heeft hij Last Nite ook al onder handen genomen?
Op vrijdag 26 september 2003 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij haalt het vast niet bij de versie van Richard Cheese.
quote:Het staat volgens mij niet op een CD van hem, maar ik heb wel eens een livefilmpje gezien waarop ie dat deed.
Op vrijdag 26 september 2003 00:15 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Heeft hij Last Nite ook al onder handen genomen?
quote:Blondie meets New Order of iets dergelijks.
Op vrijdag 26 september 2003 00:27 schreef starshine-girl het volgende:
Je moet er eigenlijk bij voorstellen, als je 'm nog niet hebt gehoord, dat Blondie 'm bv zou coveren.
Ach, het zijn niet The Strokes. Maar voor 1 of 2 keer is ie best aardig.
quote:D4 is supergaaf, inderdaad ook muziek in de stijl van Strokes en Hives. Maar dan uit Nieuw Zeeland. 1 album uit, 6twenty heet dat. Nee dat is geen tyopefout. Beste nummers vind ik Running on empty en Rock'n'roll motherfucker.
Op vrijdag 26 september 2003 00:10 schreef ErikN het volgende:
hmmkeein je avatar staat d4 ik weet inmiddels dat dat een band is want het werd ergens in een topic in een zin met the strokes genoemd. is dit soortgelijke muziek? ik ben namelijk lurkende op kazaa nu, want ik zoek nieuwe muziek
En over deze cover, niet gehoord, maar so what?
quote:Probeer eens. Hij is best aardig.
Op vrijdag 26 september 2003 00:52 schreef ranja het volgende:[..]
En over deze cover, niet gehoord, maar so what?
Dat D4 zal ik eens proberen. Bedankt voor de tip.
quote:Ik bedoelde eigenlijk, wat maakt het uit of iets gecovered wordt? Hoef je niet meteen zo panisch over te doen (TS dus).
Op vrijdag 26 september 2003 01:20 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Probeer eens. Hij is best aardig.
Hm, AMG kent twee varianten van Vitamin C waarvan eentje met als zangeres Colleen Fitzpatrick, vroeger van Eve's plum
Maar welke versie is het nou die deze cover heeft gemaakt? Of misschien zelfs een derde?
edit: Ik weet het al, het is inderdaad Vitamin C met Colleen Fitzpatrick. Dan ben ik wel erg benieuwd!
Voor wie haar niet kennen, luister eens naar 'Blue' of 'I want it all' van Eve's plum, haar vorige band.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 26-09-2003 01:43]
ik doe niet panisch over een cover...en sommige covers zijn zelfs voor mijn smaak mooier dan de originele.....maaaaaaar deze cover komt bij mij echt zo over alsof mensen zelf geen inspiratie hebben om fatsoenlijke muziek te schrijven en daarom maar een cover maken...wat bijv. ook veel gebeurt bij dance of trance of wat dan ook...ze nemen een oud lied, zetten er een nieuwe beat onder en huren een goeduitziende vrouw [niet veel verschil met een barbie..daar blijf ik bij ] in die het wel wil inzingen...daar heb ik dan echt geen respect voor
...en zo kwam deze cover dan op mij over maar ik kan het mishebben...
en over het nou night of nite is...ik heb altijd gedacht dat het night was...en heb maar voor de zekerheid gezocht,,,en op internet wordt het steeds anders geschreven,,,maar je hebt gelijk..eigenlijk is het nite [waarom?waarom moeten ze het nou zo schrijven? het doet me denken aan de breezahstijl van hier ]
over the d4 heeft ranja denk ik al wel genoeg verteld...zelf vind ik get loose en party het mooist...en andere bandjes die je ermee zou kunnen vergelijken..zo ongeveer dan zijn the stooges, whirlwind heat, the mooney suzuki en the white stripes..ja ook the hives en the strokes maar die waren al genoemt
quote:de band bestaat dus al langer. En ja, de zangeres is wel mooi (was ze in elk geval in haar Eve's plum tijd, heb clip nog niet gezien en nummer niet gehoord).
Op vrijdag 26 september 2003 17:21 schreef romina het volgende:
[niet veel verschil met een barbie..daar blijf ik bij] in die het wel wil inzingen...daar heb ik dan echt geen respect voor
...en zo kwam deze cover dan op mij over maar ik kan het mishebben...
quote:Als je de lp of cd zou hebben zou je weten dat het 'nite is'
[waarom?waarom moeten ze het nou zo schrijven? het doet me denken aan de breezahstijl van hier]
quote:nee hoor...ik luister nooit muziek met de hoesjes naast me...als ik cd's koop gaan de hoesjes ook meteen in me hoesjes-doos die op zolder ligt [behalve die van the white stripes]...en had het dus gewoon verkeerd in me hoofd zitten...
Op vrijdag 26 september 2003 17:36 schreef ranja het volgende:
Als je de lp of cd zou hebben zou je weten dat het 'nite is'![]()
maar nogmaals : het was dus een vergissing van me hersenen...kan weleens gebeuren he?!
dus sorry! moet ik ook nog je hand kussen?
quote:Ketter!
Op vrijdag 26 september 2003 18:22 schreef romina het volgende:[..]
nee hoor...ik luister nooit muziek met de hoesjes naast me...als ik cd's koop gaan de hoesjes ook meteen in me hoesjes-doos die op zolder ligt.
Btw. Wie gaan er naar hun concert in A-dam op 12 december??
quote:Ja, vind ik nou ook, je mag alleen een artiest coveren als die artiest heel erg bekend is in Nederland.
Op vrijdag 26 september 2003 19:04 schreef GetYourFreakOn het volgende:
The Strokes zijn nog niet eens zo bekend, hier in nederland iig...en dan maakt iemand nu al een cover van een lied van hun.
Ik vind dat echt slecht.
quote:Maar goed dat Elvis en the Beatles zich niet aan deze regel gehouden hebben anders hadden ze nu nog geen eerste plaat uit
Op vrijdag 26 september 2003 19:06 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, vind ik nou ook, je mag alleen een artiest coveren als die artiest heel erg bekend is in Nederland.
quote:Ik heb 'm dus nog niet gehoord. Dus ik weet niet hoe ik 'm vind. Maar ik ben wel bevooroordeeld omdat ik de zangeres ken. Ik denk niet dat jij haar vorige band slecht vind trouwens...
Op vrijdag 26 september 2003 18:28 schreef Diverse_Reality het volgende:
Tja, ben er ook niet echt kapot van. Maar ik heb dan ook helaas geen 'zangeressen fetish'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |