abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13440309
Wat heb ik toch een schurfthekel aan die linkse propaganda van die gasten.
Stonden ze pas geleden bij de Jaarbeurs in Utrecht flyers uit te delen over het feit dat ze zo'n bos bezetten om te voorkomen dat de Efteling er gaat bouwen.
Nu zelfs een Groen Front weblog: http://groenfront.web-log.nl

Kotsmisselijk word ik er van.

pi_13440353
Ze zijn wel met de natuur begaan, dus dat steun ik!
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 25 september 2003 @ 18:25:52 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13440372
Groenhemden zijn het
Met Che als hun Horst Wessel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13440383
ik ken ze helemaal niet ...
Camera 1... 1!
  donderdag 25 september 2003 @ 18:28:23 #5
45206 Pietverdriet
pi_13440423
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:25 schreef pro_jeex het volgende:
Ze zijn wel met de natuur begaan, dus dat steun ik!
En vanwege hun link met de NVU?
pi_13440442
Schorem! Opsluiten dat tuig.
Zonder vorm van proces.
  donderdag 25 september 2003 @ 18:31:14 #7
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_13440484
Heil aan de boomknuffelaars, tenminste mensen die om de natuur geven waar je gvd vandaan komt! We moeten moeder aarde niet in de steek laten.Strijd voor de goeie zaak!
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_13440513
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:29 schreef What het volgende:
Schorem! Opsluiten dat tuig.
Zonder vorm van proces.
Haha gekkie! Dan weet je toch nooit of ze schuldig zijn!

Misschien word jij, wanneer je toevallig in het bos loopt met je pappie en mammie, dan ook wel perongeluk opgepakt en opgesloten. Dat zou je toch ook niet lief vinden van die meneren van de politie?

[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 25-09-2003 18:33]

Krekker is de bom!
  donderdag 25 september 2003 @ 18:33:18 #9
44422 Inc_J
Vriendschap is een illusie..
pi_13440528
Irritante lui.
Beetje niks doen de hele dag, mja een beetje aan een boom vastgeketend zitten.
Niks mis met een beetje rekening houden met de natuur, maar je kan ook overdrijven.

Zover ik weet is dat stuk bos bij de Efteling ook eigendom van de Efteling (zo niet, dan zullen ze het kopen) en met iets dat je eigendom is, mag je doen wat je wil. Ze gaan toch ook niet in je tuin liggen als je al het groen deruit wil gooien en alles wil betegelen.

Kom op, ga iets nuttigs doen.

donderdag 25 september 2003 @ 18:36:23 #10
37912 Darkinforcer
pi_13440578
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:33 schreef Inc_J het volgende:
Irritante lui.
Beetje niks doen de hele dag, mja een beetje aan een boom vastgeketend zitten.
Niks mis met een beetje rekening houden met de natuur, maar je kan ook overdrijven.

Zover ik weet is dat stuk bos bij de Efteling ook eigendom van de Efteling (zo niet, dan zullen ze het kopen) en met iets dat je eigendom is, mag je doen wat je wil. Ze gaan toch ook niet in je tuin liggen als je al het groen deruit wil gooien en alles wil betegelen.

Kom op, ga iets nuttigs doen.

Ja weet je hoe weinig bos nederland nog rijk is, elke keer door de ogen zien (omgooien van bossen) omdat het economisch goed zou kunnen wezen of een andere duffe reden.

Serieus, er is straks echt geen bos meer over.En wat wij bos noemen.. die paar vierkante kilometers ..

maar dat maakt de mensen niet zoveel uit lijkt t, als zij mij een hoop poen verdienen dan is het goed.

pi_13440621
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:32 schreef KreKkeR het volgende:
met je pappie en mammie
Ik heb geen pappie en mammie meer.
pi_13440655
Aan de ene kant wel goed dat ze iets voor de natuur doen maar volgens mij kapt de Efteling niet het complete bos.

Aan de andere kant stel ik mezelf de vraag of die mensen niet beter de oerwouden kunnen gaan beschermen aangezien daar IEDERE DAG grote hoeveelheden bos gesloopt worden. Daar lijkt het mij dan harder nodig.

En doen ze verder wel iets tegen gemeentes die zelf wel overal bossen kappen en er niets voor terug zetten? Bij Breda hebben ze laatst ook weer en hoop omgezaagd. Zal weer wel een of ander stom kantorencomplex komen. En dat terwijl er zoveel leegstaan...

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_13440766
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:40 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Aan de andere kant stel ik mezelf de vraag of die mensen niet beter de oerwouden kunnen gaan beschermen aangezien daar IEDERE DAG grote hoeveelheden bos gesloopt worden. Daar lijkt het mij dan harder nodig.
Dat durven die schijtbakken niet. Ze worden dan namelijk gelynched door de abeiders die ervan vreten.
Ze halen dit soort grappen hier uit in de wetenschap dat de firma Efteling geen uit personeel samengestelde lynchmob eropaf stuurt.
pi_13440811
VERZETTERS TEGEN BEZETTERS!

SLUIT DE RIJEN!!

10 argumenten TEGEN de bezetting van Groenfront:

1. Het bos is eigendom van de Efteling
2. Efteling gaat bomen terugplanten
3. Efteling houdt zich aan alle milieuwetten
4. Efteling is er niet voor niets 15 jaar mee bezig
5. Groenfront is bezig met bomen mollen!
6. Ze gooien overal rotzooi neer!
7. & tunnels zijn heel slecht voor wortels van bomen!
8. Met kampvuur en zang verjaag je dieren!
9. De meerderheid van de mensen vind dat Droomrijk moet komen (anders zaten er nu wel veel meer mensen in het Entenwoud)
10. Groenfronters zijn hypocriet, wel tegen kapitalisme maar rijden wel zelf ook auto en gaan ook naar de supermarkt. (ze zijn milieuvriendelijk zolang het ze zelf uitkomt, dat heet egoistisch)

Bron

[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 25-09-2003 18:48]

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13440837
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:38 schreef What het volgende:

[..]

Ik heb geen pappie en mammie meer.

Ok, excuses mbt dat deel van de post dan.
Krekker is de bom!
pi_13442476
Tikorev, je argumenten zijn werkelijk doorslaggevend. Vooral dat de meerderheid voor uitbreding is.
De Efteling is dan ook een enorm belangrijke impuls voor de nederlandse samenleving. Zonder Efteling zoudenw e nergens zijn. Zo leuk vermaak ook. Daar zal iedereen wel voor zijn je.

Nee, je kunt beter een bos slopen voor nog meer waanzinnige triest vermaak.

Wat?
pi_13442506
10. Groenfronters zijn hypocriet, wel tegen kapitalisme maar rijden wel zelf ook auto en gaan ook naar de supermarkt. (ze zijn milieuvriendelijk zolang het ze zelf uitkomt, dat heet egoistisch)

Dus?
Alsof ze met plezier naar een supermarkt gaan en alsof argumenten ongeldig worden omdat ze zelf auto rijden...

Wat?
pi_13442526
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:23 schreef Opie het volgende:
Stonden ze pas geleden bij de Jaarbeurs in Utrecht flyers uit te delen over het feit dat ze zo'n bos bezetten om te voorkomen dat de Efteling er gaat bouwen.

Wat is je probleem er mee eigenlijk? Ben jij de baas van de efteling ofzo?
Wat?
pi_13442529
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Groenhemden zijn het
Met Che als hun Horst Wessel
*mee eens is

stelletje terroristen

donderdag 25 september 2003 @ 19:59:14 #20
45206 Pietverdriet
pi_13442575
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:55 schreef janszzen het volgende:
Bos kan je ook aanleggen, sterker nog, alle bos in Nederland is aangelegt.
  donderdag 25 september 2003 @ 19:59:53 #21
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_13442590
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:33 schreef Inc_J het volgende:

Daar kan je je nog lelijk in vergissen. Als jij in je eigen tuin een flinke boom wilt kappen, dan heb je daar eigenlijk een vergunning voor nodig!
Ik ben tegen die acties, maar let daar wel even op als je zelf in zo'n situatie komt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_13443602
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Haha gekkie! Dan weet je toch nooit of ze schuldig zijn!

Hoeft ook niet, volgens sjors boes junior mag je vermeende terroristen die gaan dreigen met aanslagen of een bedreiging vormen zonder enige vorm van proces o.i.d. opsluiten/verminken/doodmaken etc.

Dus weg met die boomknuffelaars

pi_13443691
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:57 schreef janszzen het volgende:

[..]

Wat is je probleem er mee eigenlijk? Ben jij de baas van de efteling ofzo?

Wat mijn probleem ermee is? Ik erger me aan dit soort gesubsideerde terroristen die door velen als helden worden gezien omdat ze zich inzetten voor de natuur op een criminele manier.
  donderdag 25 september 2003 @ 22:22:58 #24
37912 Darkinforcer
pi_13446523
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:43 schreef Opie het volgende:

[..]

Wat mijn probleem ermee is? Ik erger me aan dit soort gesubsideerde terroristen die door velen als helden worden gezien omdat ze zich inzetten voor de natuur op een criminele manier.

Geen probleem mee, soms zijn er offers nodig.
pi_13447416
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:55 schreef janszzen het volgende:
De Efteling mogen niet in hun eigen bos een paar huisjes neerzetten zodat gasten daar een tijdje kunnen verblijven maar ondertussen mogen die extremisten er wel zelf hun kamp opzetten en die permanent bewonen. Hoezo hypocriet
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 25 september 2003 @ 22:54:10 #26
37912 Darkinforcer
pi_13447454
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:52 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De Efteling mogen niet in hun eigen bos een paar huisjes neerzetten zodat gasten daar een tijdje kunnen verblijven maar ondertussen mogen die extremisten er wel zelf hun kamp opzetten en die permanent bewonen. Hoezo hypocriet

Het is zo bedoeld dat mensen in de natuur leven! Vergeet je roots niet, mens!
  donderdag 25 september 2003 @ 23:01:15 #27
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_13447628
quote:

[..]

Sorry hoor, maar die gasten die daar nu zitten kappen geen bomen om daar te zitten, en daar gaat het volgens mij om. Als de Efteling daar gaat bouwen kost dat bomen, en daar wordt tegen geprotesteerd.

Ik ben niet bekend met de situatie ter plekke, maar als de Efteling daar wilt bouwen, dan zullen ze een vergunning moeten aanvragen voor het kappen van die bomen. Punt uit, wetten zijn wetten!

pi_13447699
Zo he het eerste topic van dit type in tijden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13448302
quote:
Op donderdag 25 september 2003 23:01 schreef Againzender het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar die gasten die daar nu zitten kappen geen bomen om daar te zitten, en daar gaat het volgens mij om.

Nee, ze bouwen er hutten in, maken vuren waarmee de dieren worden afgeschrikt en maken een ongelooflijke troep in dat bos.
  donderdag 25 september 2003 @ 23:56:21 #30
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_13448828
quote:
Op donderdag 25 september 2003 23:32 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nee, ze bouwen er hutten in, maken vuren waarmee de dieren worden afgeschrikt en maken een ongelooflijke troep in dat bos.

Wat versta jij onder ongelooflijke troep?
Het is mij nog steeds niet duidelijk of de Efteling hier regels overtreedt. Als ze dat dus wel doen heeft groenfront gewoon een punt.
pi_13449833
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:54 schreef Darkinforcer het volgende:

[..]

Het is zo bedoeld dat mensen in de natuur leven! Vergeet je roots niet, mens!

Yeah, de evolutie is gestopt! We worden weer apen...

Wat doe jij trouwens achter de PC dan? Moet jij dan niet in de natuur gaan leven ofzo i.p.v. met je luie reet achter de PC gaan zitten? Hoezo hypocriet?

De staat moet doorgaan met sommige gebieden weer om te vormen tot natuurgebied. Zo wordt het een en ander weer gecorrigeerd.

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_13451927
quote:
Op donderdag 25 september 2003 23:32 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dan is er maar 1 oplossing: De kettingzaag.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_13452304
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 09:41 schreef hond_in_de_goot het volgende:

[..]

Veel kerosine en een lucifer zou wel moeten werken

vrijdag 26 september 2003 @ 10:06:27 #34
45206 Pietverdriet
pi_13452382
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 09:41 schreef hond_in_de_goot het volgende:

[..]

Ik zeg maar zo:

"tell your boys to keep their heads down, this is going to be a big one"

pi_13452405
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En vanwege hun link met de NVU?

Ik zie inderdaad een link daar naar toe, maar ook naar nieuw rechts

[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 26-09-2003 10:33]

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13452810
quote:

Inderdaad, die lui zijn echt supertriest. Van mij mogen ze dat soort type's (van Groen links tot die taarten gooiende bakkers brigade) allemaal dumpen op een van de onbewoonde wadden eilanden.
Satan Stole My Teddybear
pi_13475713
Idd mongolen.... Ik bedoel, een dagje fun in de efteling wordt er alleen maar meer fun door.... vind dat bos heus niet erg als t daar voor moet wijken... Ik vind dat ze die bezetters gewoon met bos en al moeten weg maaien..... hup, niet luisteren dan maar voelen
Our government is the potent, the omnipresent teacher. For good or for ill, it teaches the whole people by its example.
  zaterdag 27 september 2003 @ 12:24:46 #38
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_13477075
quote:
Op donderdag 25 september 2003 23:56 schreef Againzender het volgende:

[..]

Wat versta jij onder ongelooflijke troep?
Het is mij nog steeds niet duidelijk of de Efteling hier regels overtreedt. Als ze dat dus wel doen heeft groenfront gewoon een punt.

A. Die lui schijten daar gewoon, weet je hoe goor .. En wat dacht je van al dat metaal in die spijkers wat nu lekker in die bomen aan het wegroesten is
B. Alle vergunningen zijn geregeld, dus wettelijk gezien is het in orde. De burgemeester heeft Groenfront gesommeerd daar weg te gaan, doen ze niet, dus zij zijn in overtreding
C. Voor elke hectare die de Efteling kapt moeten ze ergens anders 1,5 hectare bijplanten dus wat loopt iedereen nu te zeuren of de 'natuur'

Sowieso, als je zegt dat Nederland vol is zijn dat de mensen die gelijk op hun achterste poten staan te schreeuwen dat er nog zat ruimte is, wil je vervolgens een aangeplant bos kappen is het ook weer niet goed. Gewoon napalm over dat bos heensproeien, moet je eens zien hoe snel ze weg zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door deepthroat op 27-09-2003 13:12]

pi_13484507
en neem nou eens zo'n autoweg als ik die door een bos aanleg
moet ik dat als regering zelf weten
het gaat tenslotte om de poen
wat maakt het uit zo'n stukkie groen
ze moeten dat geouwehoer maar eens vergeten
  zondag 28 september 2003 @ 13:19:48 #41
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_13495516
Hehehe, las net een berichtje dat een paar sukkels van groenfront een bus hadden geblokkeerd vol met mariniers die op weg waren naar een vliegveld om naar Irak te gaan.
Dit hadden ze beter niet kunnen doen, zie je het voor je !
Een bus vol mariniers allemaal niet echt blij omdat ze weg moeten bij hun gezinnetje en vriendinnen e.d en dan zitten er vijf van die losers op de weg, dat hebben ze wel gevoeld die sukkeltjes
pi_13504361
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:19 schreef Partyman het volgende:
Hehehe, las net een berichtje dat een paar sukkels van groenfront een bus hadden geblokkeerd vol met mariniers die op weg waren naar een vliegveld om naar Irak te gaan.
Een bus vol mariniers allemaal niet echt blij omdat ze weg moeten bij hun gezinnetje en vriendinnen e.d en dan zitten er vijf van die losers op de weg, dat hebben ze wel gevoeld die sukkeltjes
he he gniffel gniffel
pi_13504570
quote:

[..]

goed gezegd maatje
pi_13544181
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:19 schreef Partyman het volgende:

Ik heb het ook gelezen, en ze zijn er nog verontwaardigd over ook, hypocrieten! als die groene hippies uit een kraakpand verwijderd moeten worden voordat het gesloopt wordt (jaja, want je mag de boel natuurlijk niet afbreken zolang er mensen inzitten, dat zou gevaarlijk zijn voor ze) moet de ME uitrukken om die gasten naar buiten te dragen, met gevaar voor eigen leven wel te verstaan want tijdens dit soort acties moeten die gasten aan de lopende band wasmachines en koelkasten ontwijken, dat mag natuurlijk weer wel! ..

zo zal het daar straks ook wel gaan, mocht het tot een ontruiming komen want die burgemeester daar is ook een watje zeg, dat hij uberhaupt nog overlegt met dat gespuis

ik verbaas me altijd, daar komt dat woord weer, over het hypocriete gedrag van die mongolen! ze streven een anarchistische samenleving na maar ondertussen maken ze dankbaar misbruik van alle wetten die we hier hebben .. zodra ze opgepakt zijn weten ze als geen ander hun 'rechten' maar ondertussen vergeten ze dat bij rechten ook plichten horen, en dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe ze de rechten van anderen negeren. ik word echt strontziek van dit volk

dinsdag 30 september 2003 @ 17:31:37 #45
39128 S_
Shame on you
pi_13549695
Groenfront
  dinsdag 30 september 2003 @ 17:37:10 #46
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_13549819
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 13:58 schreef deepthroat het volgende:

[..]

Ik heb het ook gelezen, en ze zijn er nog verontwaardigd over ook, hypocrieten! als die groene hippies uit een kraakpand verwijderd moeten worden voordat het gesloopt wordt (jaja, want je mag de boel natuurlijk niet afbreken zolang er mensen inzitten, dat zou gevaarlijk zijn voor ze) moet de ME uitrukken om die gasten naar buiten te dragen, met gevaar voor eigen leven wel te verstaan want tijdens dit soort acties moeten die gasten aan de lopende band wasmachines en koelkasten ontwijken, dat mag natuurlijk weer wel! ..

zo zal het daar straks ook wel gaan, mocht het tot een ontruiming komen want die burgemeester daar is ook een watje zeg, dat hij uberhaupt nog overlegt met dat gespuis

ik verbaas me altijd, daar komt dat woord weer, over het hypocriete gedrag van die mongolen! ze streven een anarchistische samenleving na maar ondertussen maken ze dankbaar misbruik van alle wetten die we hier hebben .. zodra ze opgepakt zijn weten ze als geen ander hun 'rechten' maar ondertussen vergeten ze dat bij rechten ook plichten horen, en dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe ze de rechten van anderen negeren. ik word echt strontziek van dit volk

jah idd !! Het zijn gewoon eerste klas losers !
  dinsdag 30 september 2003 @ 19:42:03 #47
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_13552585
Stukje wat ik op hun website vond:

Ik kreeg veel mailtjes binnen over mijn symphatie voor Volkert van der Graaf. Is het vermoorden van een mens geoorloofd? Ik kan er kort over zijn. In sommige gevallen is moord een oplossing om je idealen te verdedigen. De extreem rechtse politicus Pim Fortuyn was een bedreiging voor de idealen voor hen die de natuur een warm hart toedragen. Bovendien liet hij zich duidelijk uitspreken tegen de instroom van allochtonen in Nederland. Volkert begreep dit gevaar als geen ander en ondernam actie, wetende dat dit een toekomst met vriendin en kind ernstig zou verhinderen. Daarom ondersteun ik de actie om brieven te sturen naar Volkert om hem een hart onder de riem te steken en nog belangrijker.... dat hij er niet alleen voor staat. Afgelopen weekend hebben we een bijzondere kaart gestuurd met de namen van alle leflaven van het Entenwoud. Er is dus niets mis met Volkert, er was juist iets mis met de idealen van Pim. Nu Pim er niet meer is zwakt ook alle kritiek weer af van milieubeschermers. Brieven en kaarten kun je sturen naar:

Volkert van der Graaf
reg.nr. 3394879
Demersluis 4/1
HJE Wenckebachweg 48
1096 AN Amsterdam

Laten we eendrachtig zijn en hem niet vergeten in onze strijd.

Gestoorde gozers!

In every stone sleeps a chrystal - Enigma
  dinsdag 30 september 2003 @ 19:44:21 #48
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13552640
Ik heb ze even gezien op televisie, maar het zijn typische demonstranten. Naïef, met goede bedoelingen, maar neit echt intelligent.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13552827
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:44 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb ze even gezien op televisie, maar het zijn typische demonstranten. Naïef, met goede bedoelingen, maar neit echt intelligent.
goede bedoelingen? volgens mij doen de meeste het gewoon voor de actie en sensatie
pi_13552837
quote:
Dit is een parodie, een troll. Je gelooft toch niet dat een radicaal-linkse beweging als Groen Front een link op haar website zet naar een burgelijke partij als de PvdA?

Check de links op hun echte website: http://www.groenfront.nl/nl/index.html

En check ook de aanhef.... "Dit is de weblog van Peter, medestander van Groenfront. Hier kun je de beslommeringen lezen van onze linkse vrienden en medestanders."

Zo zal toch geen radicale activistische beweging haar websitebezoekers begroeten?

dinsdag 30 september 2003 @ 19:56:44 #51
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_13552919
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:42 schreef scorpion69 het volgende:
Stukje wat ik op hun website vond:

<knip>

Gestoorde gozers!

-edit- niet naar de link gekeken

Maar goed, ik vroeg mij eerder in deze discussie af of de Efteling een vergunning had. Kennelijk wel, opzouten dus. En zo niet, laat dan nog maar een paar van die busjes mariniers aanrukken

pi_13553013
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:53 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dit is een parodie, een troll. Je gelooft toch niet dat een radicaal-linkse beweging als Groen Front een link op haar website zet naar een burgelijke partij als de PvdA?

Check de links op hun echte website: http://www.groenfront.nl/nl/index.html

En check ook de aanhef.... "Dit is de weblog van Peter, medestander van Groenfront. Hier kun je de beslommeringen lezen van onze linkse vrienden en medestanders."

Zo zal toch geen radicale activistische beweging haar websitebezoekers begroeten?

ik weet het niet hoor, die gasten schamen zich nergens voor, moet je dit lezen, voor de dames
pi_13631990
quote:

[..]

De actie is tijdelijk, JUIST om te voorkomen dat er permanent mensen gaan wonen..
pi_13632089
Je kan het ook zo zien:
Zonder linksen zou nederland geen niet-100%-verzuurde boom meer rijk zijn.
Maar sommigen vinden dat weer wel mooi, overal wegen en huizen.
@luna
pi_13662531
Nep dus....
quote:
'Weblog GroenFront' blijkt niet van GroenFront

"De extreem rechtse politicus Pim Fortuyn was een bedreiging voor de idealen voor hen die de natuur een warm hart toedragen. Bovendien liet hij zich duidelijk uitspreken tegen de instroom van allochtonen in Nederland. Volkert begreep dit gevaar als geen ander en ondernam actie, wetende dat dit een toekomst met vriendin en kind ernstig zou verhinderen. Daarom ondersteun ik de actie om brieven te sturen naar Volkert om hem een hart onder de riem te steken en nog belangrijker.... dat hij er niet alleen voor staat. Afgelopen weekend hebben we een bijzondere kaart gestuurd met de namen van alle leflaven van het Entenwoud."

Het zal niemand verbazen dat bovenstaand bericht op Groenfront.web-log.nl de nodige commotie opleverde. "De kogels blijven van links komen", luidde een reactie op weblog Retecool.

Op Groenfront.web-log.nl wordt verslag gedaan van de wederwaardigheden van de milieuactivisten van GroenFront in het Entenwoud. De activisten hebben daar hun kamp opgeslagen om te protesteren tegen de uitbreiding van de Efteling. Voor de uitbreiding zou het Entenwoud moeten wijken. Zonde, vindt GroenFront. "Het Entenwoud heeft een hoge ecologische waarde en is een belangrijke schakel tussen de Loonse en Drunense Duinen en natuurgebied Huis Ter Heide. Het huisvest bovendien een dassenburcht."

Maar wie zit er eigenlijk achter Groenfront.web-log.nl? Bovenaan de pagina staat: "Dit is de weblog van Peter, medestander van Groenfront. Hier kun je de beslommeringen lezen van onze linkse vrienden en medestanders." Sommige berichten op de site lijken eerder te suggereren dat het om een persiflage gaat. Wat te denken van de volgende tekst? "We willen geen oorlog maar alleen de bomen redden. Bah, ik neem snel nog maar wat sterrenmix."

Het lijstje met links op Groenfront.web-log.nl roept ook de nodige vragen op: verwijzingen naar de PvdA en de linkse activistensite Indymedia staan broederlijk naast elkaar. Het is op zijn zachtst gezegd twijfelachtig dat een activist van GroenFront zou linken naar de PvdA. De afgelopen jaren protesteerde GroenFront bijvoorbeeld regelmatig tegen de aanleg van de Betuwelijn, iets waarvoor de PvdA-minister Netelenbos destijds verantwoordelijk voor was.

Peter Polder, het gezicht van GroenFront, bevestigt dat een link naar de PvdA niet voor de hand ligt. "Ook de links naar de SP, GroenLinks en allerlei communistische sites zou voor een groep anarchistische activisten volslagen belachelijk zijn."

Het Groenfront.web-log.nl is nep, stelt Polder die desondanks vindt dat de site 'erg knap gemaakt' is. "Opvallend is dat veel van die informatie klopt, zij het dat het allemaal weinig diepgang heeft. Wij vermoeden dat het informatie is van iemand die regelmatig langs komt voor een praatje. Het kamp staat in een openbaar toegankelijk bos en we hebben regelmatig bezoekers uit het dorp over de vloer."

"Het weet de indruk te wekken dat het van een GroenFronter is. Maar onze ideeën worden op een subtiele wijze in een kwaad daglicht gesteld door berichten te posten over kaartjes sturen naar Volkert van der G. en allerlei andere onzin."

Polder zou naar eigen zeggen nooit oproepen tot een kaartenactie voor Volkert van der G. "Ik ben van mening dat de moord op Fortuyn niet te verdedigen is en veel schade heeft aangericht. Ook zouden we nooit kaartjes sturen waarop iets af te lezen zou zijn over wie er op het kamp zijn, hoeveel mensen daar zijn et cetera."

Ook een ander lid van GroenFront kan volgens Polder niet achter de site zitten. "Ik ben de enige Peter die in het Entenwoud zit. Bovendien hebben we vanuit het kamp geen regelmatige internettoegang. Ook zouden we onderling hebben overlegd als iemand een weblog zou willen starten."

De vraag is dan natuurlijk wie er dan wel achter het weblog zit. Polder vermoedt dat het gaat om een lid van NieuwRechts - de extreem-rechtse partij van het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit die onlangs nog een bijeenkomst had met Filip Dewinter van het Vlaams Blok. "Deze partij - of eigenlijk het sneue figuur dat als enige lid is van deze partij in Kaatsheuvel - ageert al sinds het begin tegen onze actie, voornamelijk door het verspreiden van flyertjes en door ons gastenboek te spammen", aldus Polder.

Harde bewijzen dat deze persoon ook achter het weblog zit, heeft Polder niet. "Maar als er een stukje over NieuwRechts op de site staat en elke keer is het woord NieuwRechts een link, dan word ik achterdochtig. In de 'reacties' van bezoekers op de berichten wordt ook subtiel gelinkt naar de site van NieuwRechts."

Hoe het ook zij, de maker van het weblog moet inmiddels ook doorhebben dat zijn bedrog is uitgekomen. Aanvankelijk haalde hij alleen zijn bijdrage over Volkert van der G. weg, later verdween de complete site.

GroenFront heeft inmiddels contact opgenomen met Web-log.nl (de dienst waar de site werd gehost) om de IP-adressen van de maker te achterhalen. Web-log.nl zegt deze informatie uit privacyoverwegingen niet te kunnen afgeven, zo meldt Netkwesties. Een verzoek van de redactie van SmallZine om het e-mailadres van de maker het nepweblog wees Web-log.nl eerder deze week om dezelfde redenen af. Wel bood Joris Leermakers van Web-log.nl aan om de maker van het weblog te vragen om contact met ons op te nemen. De 'Peter' die achter het weblog zat, heeft - in tegenstelling tot Peter Polder van GroenFront - echter niets van zich laten horen.

http://www.smallzine.nl/artikel.php?id=7856

zondag 5 oktober 2003 @ 13:46:15 #56
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_13662739
Het probleem van Nederland is dat je wel extreem mag zijn, zolang het maar extreem links is.
De schreeuwende minderheid bepaald, in plaats van de fatsoenlijke meerderheid.

Ik kots op die milieu-hufters die niet anders doen dan potverteren en vreten uit de collectieve ruif
Ze zijn overal tegen, maar komen nooit met alternatieven.
's Maandags protesteren tégen kernenergie, 's dinsdags tegen CO2-uitstoot van kolen/gas-centrales....
's Woensdags protesteren tégen ammoniak-uitstoot van de veestapel, 's donderdags tegen genetische manipulatie.
's Vrijdags protesteren tégen uitzetting uit hun kraakpand en tegen de woningnood, 's zaterdags tegen het ontginnen vanwege nieuwbouw en 's zondags tegen het asielbeleid...

Constructief denken? Hou toch op!

* Mr-Mackey is voor het standrechtelijk executeren van alle extreem linkse elementen.
Preventief ruimen heeft bewezen te werken, nietwaar?

De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  zondag 5 oktober 2003 @ 13:57:55 #57
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13663002
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 13:46 schreef Mr-Mackey het volgende:
Het probleem van Nederland is dat je wel extreem mag zijn, zolang het maar extreem links is.

* Mr-Mackey is voor het standrechtelijk executeren van alle extreem linkse elementen.
Preventief ruimen heeft bewezen te werken, nietwaar?

Allles dat buiten de wet valt, is illegaal en wordt ook aangepakt, maar ik geef toe, dat 'extreem-links' (whatever?) minder hard wérd aangepakt.

Vind je je laatste opmerking ook niet 'extreem'?

1 kernfysicus
  zondag 5 oktober 2003 @ 14:09:29 #58
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_13663275
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 13:57 schreef tvlxd het volgende:

[..]
Vind je je laatste opmerking ook niet 'extreem'?

Inderdaad, die vind ik niet extreem

Zonder gekheid, hij is wél extreem en omdat 'ie rechts is wordt 'ie direct afgeschoten, hetgeen mijn eerdere stelling bewijst.

Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  zondag 5 oktober 2003 @ 14:11:17 #59
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13663335
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 14:09 schreef Mr-Mackey het volgende:

Zonder gekheid, hij is wél extreem en omdat 'ie rechts is wordt 'ie direct afgeschoten, hetgeen mijn eerdere stelling bewijst.

Nee, nee! Nu niet in de typisch rechtse slachtofferrol vervallen!

Het is een extreme mening, daarom is 'ie niet goed, maar het linkse of rechtse er van maakt niet uit.

1 kernfysicus
  zondag 5 oktober 2003 @ 14:17:51 #60
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_13663526
Ik verval nergens in, moreel verval uitgezonderd

Wat extreem is, wordt bepaald door je opvoeding, je omstandigheden en de media. Persoonlijk sta in daar boven: leven en laten leven, zeg ik maar.
Zodra ik echter dingen/meningen/et cetera door m'n strot gedrukt krijg, ga ik in de contramine: desnoods extreem.

Komt omdat ik menselijk ben...

pi_13664360
ze gebruiken trouwens de nieuwstracker van fok
| Foto's |
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')