quote:bron
UTRECHT - 25/09/03 Een 15-jarige jongen heeft woensdagavond in Breda een bejaarde vrouw met zijn vuist op haar schouder geslagen, omdat zij geen postzegels wilde kopen. De jongen is inmiddels aangehouden. De 84-jarige vrouw had eerder op de avond het groepje jongeren, waaronder twee meisje van rond de 10 jaar, al zien staan. Zij vroegen de vrouw of ze postzegels wilde kopen. Dat wilde de bejaarde niet.De kinderen bleven echter onophoudelijk aanbellen waarop zij besloot de voordeur te openen. Toen ze weer vertelde echt geen postzegels te willen aanschaffen, duwde de verdachte de vrouw verder de woning in en stompte haar tegen de schouder. Het slachtoffer verloor hierdoor haar evenwicht en kwam ten val. Omdat de vrouw niet meer kon opstaan kroop zij op handen en voeten naar de telefoon en belde haar kinderen voor hulp.
De 15-jarige verdachte maakte gebruik van zijn recht om te zwijgen en weigerde een verklaring af te geven voor zijn gedrag. De ouders van de jongen zijn door de politie op de hoogte gesteld van het gebeuren.
quote:bejaarden van tegenwoordig, een beetje kinderpostzegels weigeren
Op donderdag 25 september 2003 13:14 schreef schatje het volgende:[..]
bron
Jeugd van tegenwoordig.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:14 schreef schatje het volgende:Jeugd van tegenwoordig
.
quote:En teveel TV gekeken.
De 15-jarige verdachte maakte gebruik van zijn recht om te zwijgen en weigerde een verklaring af te geven voor zijn gedrag.
quote:ik praat niet meer tot mijn advocaat hier is
Op donderdag 25 september 2003 13:15 schreef Slarioux het volgende:[..]
[..]En teveel TV gekeken.
quote:Vast ingehuurd door de tienjarigen
Op donderdag 25 september 2003 13:16 schreef Cronus het volgende:
Een 15-jarige en kinderpostzegels?.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:18 schreef Menyo het volgende:
Wat doet een 15 jarige met kinderzegels?? Dit klopt van geen kant
quote:
waaronder twee meisje van rond de 10 jaar, al zien staan.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:20 schreef realist_ik het volgende:ook hier pleit ik voor de doodstraf.
quote:Pieter Storms wannebee.
Op donderdag 25 september 2003 13:20 schreef Dr_Crouton het volgende:
Oefent alvast voor deurwaarder?
dan zat hij nu niet opt buro hor, maar was hij aant herstellen van flink veel verwondingen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |