abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13420628
Vermeld hier al je spoilers over Expeditie Robinson. Hierdoor voorkom je dat deze in de andere topics terecht komen, wat tot ergernis kan leiden bij andere users.Voor al het andere behalve spoilers kun je oa. hier terecht: Expeditie Robinson 2003 #8
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13420753
spoiler:
het is allemaal nep
Free people own guns! Slaves do not!
pi_13472703
spoiler:

In aflevering 4 gaat jezus achter de dames aan
pi_13472749
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:10 schreef Vampier het volgende:
Het is allemaal nep
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 01:32 schreef SoesGSX600 het volgende:
In aflevering 4 gaat jezus achter de dames aan
Ja heel erg leuk allemaal, maar dit is dus een spoiler-topic, dus de spoiler-tags zijn niet nodig
pi_13472931
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 01:37 schreef Svensational het volgende:

[..]

[..]

Ja heel erg leuk allemaal, maar dit is dus een spoiler-topic, dus de spoiler-tags zijn niet nodig

Ik vond het anders zo lullig voor Jorma, dan heeft hij/zij voor niks die dingen lopen proggen
  zaterdag 27 september 2003 @ 15:25:54 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13479295
optieven met die tags hier
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13498480
spoiler:

esther heeft een stem meer vanavond
  zondag 28 september 2003 @ 22:18:23 #9
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_13508613
Een beetje spoiler:

Survivalsoap wordt spannend
Het gaat mis met een van de leiders

Het vierde seizoen van Expeditie Robinson wordt spannend. Presentator Ernst-Paul Hasselbach schrok van de situatie die ontstond rondom een van de nieuw geïntroduceerde leiders op de twee eilanden.

Hasselbach, vanaf het begin presentator van Expeditie Robinson, constateert dat het na drie seizoenen, steeds moeilijker is om de deelnemers inhoudelijk te verrassen. 'Ze weten inmiddels wat ze kunnen verwachten. Ze kennen de gebruiken van het spel. Maar ik ben blij dat we er dit jaar weer een verrassende wending aan hebben kunnen geven.' De meest in het oog springende verandering is de rol van de leiders. Zo krijgt in de beginfase het vrouweneiland een mannelijke leider en het manneneiland een vrouwelijke. De kijker ziet dan staaltjes van rolbevestiging. De man, die zich in zijn hut terugtrekt en min of meer verwacht dat het eten voor hem wordt bereidt, wat ook gebeurt, en de vrouw die juist niet onder wil doen voor de mannen en ' s nachts stoer hun nabijheid verkiest boven de eenzaamheid van de hut. Maar het gaat mis met een van de leiders, behoorlijk mis in de vierde aflevering. Over de ins en outs van deze 'alarmfase één' wil Hasselbach om begrijpelijke redenen niet te veel uit de doeken doen, maar dat hij 'schrok' van de ontstane situatie staat vast. 'Gelukkig konden we snel handelen. Ja, het was even spannend. Absoluut.' Expeditie Robinson is nog lang niet over zijn houdbaarheidsdatum heen. In Zweden bijvoorbeeld, waar al zeven edities zijn verschenen, blijven de kijkcijfers stijgen. Neuh, Hasselbach maakt zich op voorhand dan ook geen zorgen over de populariteit van zijn programma. 'Expeditie Robinson is een sociaal experiment, een survival-soap. Het blijft blijkbaar intrigeren hoe mensen zich verhouden in extreme situaties, in een paradijselijke omgeving.' Want zwaar is het, daar op de onbewoonde eilanden ten zuidoosten van Maleisië. Een snoepreisje is het allerminst. Want dagelijks een halve kokosnoot gevuld met rijst, aangevuld met wat slakjes, staat nou niet bepaald te boek als krachtvoer. Over de smaak van de eenzijdige gerechten maar te zwijgen. 'Sommige kandidaten verliezen tien tot twintig kilo aan lichaamsgewicht. Dan ga je op den duur toch achter kikkers aan. En je hebt natuurlijk pech als op het eiland maar één kokosboom staat.'

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_13508990
Jep, volgende week dus, heb er zin in .
pi_13513147
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:23 schreef amaranta het volgende:
spoiler:

esther heeft een stem meer vanavond

Dat is geen spoiler, dat was al bekend toch? .
  maandag 29 september 2003 @ 08:49:17 #12
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_13513327
oeh dat word een spannende aflevering volgende week.

Ik bedenk met net, dat ik weer moet werken zondag a.s. kutzooi, waarom kan ik nou geen vrij krijgen.

Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_13514459
Dat met die leider kan dus zowel Björn als Fatima zijn. Fatima die het begeeft van de honger, of Björn die flipt omdat ie gek wordt van de meiden. Dat laatste gebeurt sowieso zagen we in de vooruitblik. Maar of daarom de leiding moet ingrijpen Wordt dus lekker spannend volgende week
pi_13514498
Bjorn was wel gisteravond zijn tas aan het pakken. Misschien is hij weggestuurd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13514596
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Bjorn was wel gisteravond zijn tas aan het pakken. Misschien is hij weggestuurd.
Ik hoop het want ik vind het zo'n nerd. Jammer dat door hem Esther weg is gegaan
pi_13603491
ik las net dit:
quote:
het laatste nieuws.......
wisten jullie al dat fatima er vervroegd uitgaat omdat ze er achter komt dat ze 4(!!!!!)maanden zwanger is?????????????
pi_13604415
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 18:28 schreef cowgirly het volgende:
ik las net dit:
[..]
Bron?
pi_13606502
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 18:28 schreef cowgirly het volgende:
ik las net dit:
[..]
dat was toch al lang bekend
pi_13606543
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 19:09 schreef berney het volgende:
Bron?
http://expeditierobinson.startkabel.nl/forum/?username=expeditierobinson&id=32916&blz=1&msg=4

tja.......ik weet niet of dit echt betrouwbaar is

pi_13606609
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
dat was toch al lang bekend
ooooohhh? heb je nog meer van dit soort al bekende dingen?
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 15:14:40 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_13645340
NOU ja zeg
is fatima zwanger? van een erwt zeker want ze heeft dus een deuk ipv een buik
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 15:15:44 #22
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_13645353
spoiler:
Fatima gaat van bil, dikke gangbang!

Nee spoilers zijn flauw, lekker morgen weer kijken

We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_13718607
In de televizier van volgende week is een grote fout gemaakt door bij het wekelijkse verhaaltje van de afvallers niet degene te laten praten die in afl 4 weg is gegaan... m.a.w. er staat waarschijnlijk het verhaal in van degene die de volgende keer er uit gaat..
Climb every mountain......follow every rainbow enne huisartsen forever
pi_13718722
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:07 schreef Sevein het volgende:
In de televizier van volgende week is een grote fout gemaakt door bij het wekelijkse verhaaltje van de afvallers niet degene te laten praten die in afl 4 weg is gegaan... m.a.w. er staat waarschijnlijk het verhaal in van degene die de volgende keer er uit gaat..

En die is?? Dit is een spoiler-topic dus je mag het hier vermelden.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:12:52 #25
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_13718741
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:14 schreef amaranta het volgende:
NOU ja zeg
is fatima zwanger? van een erwt zeker want ze heeft dus een deuk ipv een buik
Meestal begint er pas een buik te komen vanaf 3 maanden. En als je op eiland zit waar geen eten is, kan die buik nog wel langer op zich laten wachten denk ik... Niet zo gek dus dat ze geen dikke buik had
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')