Jajaa stiekem misschien toch een liefhebber???
Hmmm ja idd misschien benk wel de enigste...
ach liever uniek als meeloper
Bis Tjudels,
Je zegt je bent vrij,
maar jij bedoelt ik ben zo eenzaam
je voelt je te gek zeg jij
maar ik zit niet te dromen
want die blikken n je ogen zeggen alles tegen mij
ik voel me precies als jij dus jij kan eerlijk zijn.
Geef mij nu je angst
ik geef je er hoop voor terug
geef mij nu de nacht
ik geef je de morgen terug
zo lang ik je niet verlies
vind ik heus wel de weg met jou
Geweldig
Verder zondag om een uur of tien
dan mag even mijn kinderen zien.
elke dag duurt te lang voor mij
maar de zondag is snel voorbij.
quote:Lijkt me ook kut om vrijdags om 11.17 te moeten constateren dat they are multiplying,
Op 06 april 2001 11:17 schreef jerney het volgende:
oh my god! they're multiplying!!!![]()
heb persoonlijk altijd een hekel gehad aan heel dat multi gedoe en dan ook nog eens die plying, no multieduplyable excorces for tong in his multikultiesubsextion.
quote:Present,
Op 06 april 2001 11:01 schreef Gellarboy het volgende:
Yvonne? Waar zit je?
quote:Vergeet de dikke gouden schakelketting en het verplichte blikje Heineken niet...
Op vrijdag 29 juni 2001 17:31 schreef PingPong het volgende:Trainingspak aan en meebrullen maar!
Voorlopig nog maar ff laten staan...
quote:
Hazes wordt 50 én staat 200 weken in Album Top-100RIJSWIJK (ANP) - Vlak voordat volkszanger André Hazes zijn vijftigste verjaardag viert, heeft hij ook in de Album Top-100 een mijlpaal bereikt. Zijn album 'Al 15 jaar gewoon André'(1994) staat deze week tweehonderd weken in de Album Top-100, zo heeft de organisatie van die lijst donderdag bekendgemaakt.
Hazes heeft die status deze week toevalligerwijs samen met de Buena Vista Social Club bereikt. Slechts eenmaal wist een popgroep de grens van tweehonderd weken te passeren: Dire Straits met 'Brothers in Arms'(269 weken). Die groep bezet de eerste plaats van de ranglijst, gevolgd door Hazes en de Cubaanse volkszangers (beiden op de tweede plaats).
Het schijfje van de Buena Vista Social Club, waarop gitaarvirtuoos Ry Cooder meespeelt, stamt uit 1997. Beide albums hebben dan ook niet aaneengesloten in de Album Top-100 gestaan. André Hazes - de koning van de levenspop - viert zijn verjaardag vrijdagavond met een groots feest in het Amsterdamse Paradiso. De volkszanger is op zaterdag 'echt' jarig.
Mensen die Hazes goed vinden hebben er niets van begrepen.
quote:Waar niks van begrepen?
Op vrijdag 29 juni 2001 18:31 schreef HipShake het volgende:
Nee. Hazes is fake. Past ook totaal niet in het rijtje: Johnny Jordaan, Tante Leen en Willy Alberti.Mensen die Hazes goed vinden hebben er niets van begrepen.
quote:Die drie kwamen uit de Jordaan, Hazes niet. Dat maakt het verschil!
Nee. Hazes is fake. Past ook totaal niet in het rijtje: Johnny Jordaan, Tante Leen en Willy Alberti.
quote:P'cies. Dat bedoel ik.
Op vrijdag 29 juni 2001 19:06 schreef CraZaay het volgende:[..]
Waar niks van begrepen?
quote:En als je Tante Leen goed vindt, heb je het dan wel begrepen ? En wat heb je dan begrepen ? ik begrijp het niet.
Nee. Hazes is fake. Past ook totaal niet in het rijtje: Johnny Jordaan, Tante Leen en Willy Alberti.Mensen die Hazes goed vinden hebben er niets van begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |