Of gewoon The truth laten
quote:Mee eens. En het lijkt dan ook net of we het altijd met elkaar eens zijn hier.
Op dinsdag 23 september 2003 14:13 schreef speknek als reactie op de naam 'De Sekte' het volgende:
Voor nieuwkomers is het wel een soort Eiland idee me dunkt. Dat ze verwachten bij te moeten dragen aan een speciale fok religie.
Ik houdt het op:
Buiten Gewoon
of
Onbekend Terrein
of:
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet
quote:Het dekt volgens mij niet echt de lading.
Op dinsdag 23 september 2003 14:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
DE SEKTE Klaar
Het Onbekend Terein (HOT) lijkt me meer de lading te dekken dan de Sekte, waar ik al z'n oculte gevoel bij krijg alsof het allen maar om Wicca en Illuminatie gaat enzo.
quote:The truth dekt de lading ook niet, allerlei users zijn wanhopeloos op zoek naar mulder en skull..
Op dinsdag 23 september 2003 14:07 schreef iteejer het volgende:
'De Sekte' staat wat mij betreft nog steeds nr 1.Een naam met sarcasme en humor
Uiteraard zullen er altijd zuurpruimen zijn die dit niet kunnen waarderen, of te teer-zielig zijn. Dergelijke lieden die door twee woorden wegjaagbaar zijn horen in R&P thuis, niet hier
Zo beschouwd is een dergelijke naam dus een te-tere-zielen en zuurpruimen filter. Uitstekend.
Ook zullen sommigen menen dat ze allerlei onzin hier neer kunnen pletteren. Maar dat hebben we nu ook al.
Magische fluit hoort thuis in een gay-forum. (Worrik nou gelyncht door DJ..? )
'Mag ik even op je magische fluit blazen?' 'Ja hoor, dan zuig ik wel aan de jouwe'
De meeste andere namen zijn te thee-mutserig. Dit is geen forum over theemutsen en strijkplanken.
quote:Hier vonden jullie ook geen leuke nieuwe naam...?
Op dinsdag 23 september 2003 13:37 schreef Anti-Dajjal het volgende:[..]
*(The) Outer Limits
*Brain-training
*Believe The Unbelievable
*Unified Facts 'n Fiction Observertory (UFFO)
*Unlimited Science
*Hasikiboke (Antiliaans voor: "laat je gaan")
*Waarschijnlijke Onwaarschijnlijkheden
*Fokuminati!
*The Strange World
*The Real World
*Is It Or Isn't It? (IIOII)
*The Final Frontier
*Feiten Of Kletskoek? (FOK?)
Hier zijn er dus een paar van mijn kant...
Ik zal nog even verder brainstormenGegroet!
quote:Nee
Op dinsdag 23 september 2003 14:50 schreef Anti-Dajjal het volgende:
Hier vonden jullie ook geen leuke nieuwe naam...?
En buitendien, wat jou betreft zou dit ook 'Leer hier Quoten' kunnen heten, als ik me je vorige posts nog ff voor de geest haal..
quote:[joke]
Op dinsdag 23 september 2003 14:52 schreef iteejer het volgende:
We kunnen "de Sekte" ook tussen quotes zetten. Dan snappen ze zelfs in Groningen nog wel dat het sarcastisch bedoeld is.
Er zijn genoeg goede voorbeelden langsgeweest:
om er een paar te noemen:
Kabouters, uittredingen en telepathie
SchemerWereld
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet
X-Plains
FOK! Spiritual. (spiritueel)
Oftewel.. Fok spiritueel.. maar ook fok! spiritueel
Over nagedacht hoor..
en als ondertitel.
Niet! Zweverig
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 14:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
DE SEKTE Klaar
Hij heerst!
Waar is de overeenkomst met dit forum? Het is niet gesloten, niet religieus en heeft geen sterke leider. Het is niet eens een groepering...
*zet streep door De Sekte
quote:Roep die Maitreya even op als spiritueel sterke leider en maak van Fok! een religie.
Op dinsdag 23 september 2003 16:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
sek·te (de ~, ~n/~s)
1 [pej.] gesloten religieuze groepering met een sterke leiderWaar is de overeenkomst met dit forum? Het is niet gesloten, niet religieus en heeft geen sterke leider. Het is niet eens een groepering...
Dan zijn we in iedergeval al een stuk verder richting "Sekte"...
quote:Daarom is het ook lekker humoristisch en sarcastisch
Op dinsdag 23 september 2003 16:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
sek·te (de ~, ~n/~s)
1 [pej.] gesloten religieuze groepering met een sterke leiderWaar is de overeenkomst met dit forum? Het is niet gesloten, niet religieus en heeft geen sterke leider. Het is niet eens een groepering...
quote:Maar het isnatuurlijk niet alleen spiritueel, ook aliens en conpiracies komen aan bod...
Op dinsdag 23 september 2003 16:06 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Hou het gewoon simpel..FOK! Spiritual. (spiritueel)
Oftewel.. Fok spiritueel.. maar ook fok! spiritueel
Over nagedacht hoor..
en als ondertitel.
Niet! Zweverig
Ik vind Hidden World (of The Hidden World) van Refragmental wel een goede. Heeft wel iets weg van "de andere wereld" waar ik in het vorige topic mee kwam, maar ligt net iets beter in het gehoor... Het klinkt als een forum waar je leest over dingen die je niet ziet, maar die er toch zijn (de ondertitel van TRU)...
quote:Als jullie die naam willen weten moeten jullie dat gewoon doen, simpel. Dan heeft dit topic ook geen zin.
Op woensdag 24 september 2003 12:47 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Daarom is het ook lekker humoristisch en sarcastisch
Dat is juist een reden om De Sekte wel als naam te gebruiken !
Ik voel me iig niet aangesproken door "De Sekte". Ook niet op een sarcastische of humoristische manier. Gewoon niet.
'De sekte' is leuk puur omdat we zogenoemd werden bij het solse gat. Daar komt het vandaan. Daarom is het geestig.
Je kan het het ook "Waarheen gaat de weg..." noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |