Vooral die "Echte Nederlanders" wie alles goedkoop willen hebben en overal geld uit willen halen..
Alleen als het Nederlands elftal speelt of als et koninklijk huis zich weer eens aan de wereld presenteert
Zou me wel schamen als ik Amerikaan zou zijn zeg..
quote:Ja! Begint een budland te worden
Op maandag 15 september 2003 21:47 schreef The_Watcher het volgende:
Schaam jij je ervoor dat je een Nederlander bent?
Waarom wel of waarom niet?
quote:NL elftal doen anders grote pogingen.
Op maandag 15 september 2003 21:49 schreef stefanvverk het volgende:
Ik dacht het dus ff niet !
Ik leef hier, in m'n eigen land, als echte Nederlander, en NO WAY dat anderen ervoor gaan zorgen dat ik me daarvoor schaam.
ZO, klaar
kut-wereld!
quote:Ik vind trots ook wel weer overdreven. Ik snap nooit hoe je trots kunt zijn op iets wat je helemaal niet zelf gepresteerd hebt? Kvoel me er gewoon vrij neutraal onder. Kben hier nou eenmaal en ik vind het best. Mn nationaliteit is verder niet iets waar ik vaak over nadenk.
Op maandag 15 september 2003 21:50 schreef Jheronimus het volgende:
Nope, ben en blijf trots op mn landje...
quote:ik schaam me als nederlander dat we iedereen hier toelaten om et land te verneuken
Op maandag 15 september 2003 21:50 schreef seriewoordenaar het volgende:
Als Belg schaam ik me soms dat ik in Nederland woon.
Heeft niets met de personen zelf te maken, maar eerder aan de grove taal die hier haast volkstaal is geworden.
Het land waarin men het hardst schreeuwt om normen en waarden en schijnbaar het meest naast het doel schiet. (letterlijk)
quote:Een land is een stuk grond... In Nederland is een groot deel dan nog niet eens echte grond maar drooggelegd gebied. Dus technisch gezien is Nederland niet eens een echt land. Weinig om over naar huis te schrijven.
Op maandag 15 september 2003 21:50 schreef Jheronimus het volgende:
Nope, ben en blijf trots op mn landje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |