Krijg jammer genoeg nog niet echt het mooie "herfstlicht" op de foto's, maar ja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Stitchset 3 opnamen, Canon G5
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 23:08 schreef Briggy het volgende:
Topic weer even nieuw leven in blazen met wat herfst-foto's van de afgelopen week.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 05:13 schreef Dropkick het volgende:
Herfst
quote:Mooie foto's, wat voor toestel en lens?
Op donderdag 23 oktober 2003 23:11 schreef Mikkel het volgende:
De herfst is de mooiste tijd van het jaar imho.Krijg jammer genoeg nog niet echt het mooie "herfstlicht" op de foto's, maar ja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door NiXz op 26-10-2003 21:57]
[Dit bericht is gewijzigd door plasma_tv op 26-10-2003 22:37]
(deze foto heb ik niet in de herfst genomen, maar het doet toch een beetje aan de herfst denken...)
herfstkleurtjes...
blaadje macro.
herfstboompje.
quote:utrechtse heuvelrug??
Op donderdag 23 oktober 2003 23:11 schreef Mikkel het volgende:
De herfst is de mooiste tijd van het jaar imho.Krijg jammer genoeg nog niet echt het mooie "herfstlicht" op de foto's, maar ja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
quote:wat een sfeervol plaatje zeg
Op maandag 20 oktober 2003 20:05 schreef The_Frog het volgende:
je moet er wel vroeg voor op
quote:geweldige foto's. jammer dat het bootje niet gewoon in het water lag. nu vind ik het er niet echt inpassen. maar die laatste
Op donderdag 23 oktober 2003 16:43 schreef Scorpionsworld het volgende:
* Scorpionsworld zet er maar een paar fotootjes bij
De ochtend dat deze genomen waren, was eigenlijk te perfect...
Een lage, dieporanje zon en een klein beetje rijp over het land...
De locatie is wat minder, gewoon langs de sloot naast m'n huis...
quote:Heerlijk idd! Vind de zomer ook wel lekker maar als het dan over is heb ik erg vaak dat ik dan ook uitkijk naar de herfst en de winter...Om 17u al lekker donker en dan overal al die gezellig lichtjes branden...heeft echt wel zn charme
Op vrijdag 12 september 2003 13:31 schreef Reintje het volgende:
Even afgezien van de foto's, maar wie vind het ook zo lekker nu, herfst? Al is de regen soms echt kut, als je zo op het station staat en het heel hard ziet regenen, af en toe zo'n grote windblaas om je oren! 's Avonds terugkomen uit de stad, helemaal koud, en dan lekker je bed induiken! Super!!!
LOL ff edit omdat ik niet kan linken.....
[Dit bericht is gewijzigd door Triple op 28-10-2003 22:37]
[Dit bericht is gewijzigd door Dropkick op 31-10-2003 00:38]
quote:Dit vind ik een hele fijne foto
Op vrijdag 31 oktober 2003 00:31 schreef Dropkick het volgende:
Mogen ze natuurlijk best doen, maar vond het een beetje raar mijn foto ineens terug te vinden in een ander forum...(heb dus wel even snel offy.nl erop gezet )
quote:Tsjah, beetje weird dat ze zomaar die foto's van hier overnemen, maar ik geloof dat het wel gewoon 'mag'.. Ach, er bestaat geen slechte reclame toch? (of hoe ging dat ook al weer
Op maandag 3 november 2003 00:20 schreef Briggy het volgende:
Ik zie daar inderdaad ook foto's van mij tussen staan. Beetje misselijk gedrag als je het mij vraagt!
Hier nog wat herfstplaatjes van de afgelopen week...
quote:Mooie foto's
Op maandag 3 november 2003 00:47 schreef Briggy het volgende:
Tis gewoon effe vreemd als iemand je foto's gebruikt
Maar je kan het inderdaad ook zien als een blijk van waardering.Hier nog wat herfstplaatjes van de afgelopen week...
Het stukje huis op de achtergrond is niet zo super..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |