abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2003 @ 19:27:08 #1
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13077357
Hier verder...
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_13077783
Dank je Wile.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  Redactie Frontpage donderdag 11 september 2003 @ 14:45:42 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13095061
quote:
Op donderdag 11 september 2003 14:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Hier is geen opruimen meer aan. Gefeliciteerd. Weer een topic verkloot.
Wat reeds begon in de openingspost. Wel volledig zijn, he.
  donderdag 11 september 2003 @ 14:49:44 #4
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13095162
quote:
Op donderdag 11 september 2003 14:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat reeds begon in de openingspost. Wel volledig zijn, he.

De openingspost was redelijk legitiem. Een beetje speculatie kan geen kwaad. Wat wel kwaad kan is vervolgens elkaar persoonlijk gaan aanvallen.
  Redactie Frontpage donderdag 11 september 2003 @ 14:51:05 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13095188
quote:
Op donderdag 11 september 2003 14:49 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

De openingspost was redelijk legitiem. Een beetje speculatie kan geen kwaad. Wat wel kwaad kan is vervolgens elkaar persoonlijk gaan aanvallen.

Dat was geen aanvallen, dat was ook speculatie
pi_13109355
Mods, is het toegestaan om een Wat vinden we van Gerrit Zalm? - topic te openen, er zijn wat actuele aanleidingen om daar over te praten. (hij krijgt voor het eerst echt tegenstand, niet langer het zondagskind, het referendum, de tweede viool spelen onder B. enz.)

Of komen er dan teveel van dat soort topics?

pi_13110086
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:56 schreef Coone het volgende:
Mods, is het toegestaan om een Wat vinden we van Gerrit Zalm? - topic te openen, er zijn wat actuele aanleidingen om daar over te praten. (hij krijgt voor het eerst echt tegenstand, niet langer het zondagskind, het referendum, de tweede viool spelen onder B. enz.)

Of komen er dan teveel van dat soort topics?

Een topic in POL hoeft niet perse actueel te zijn. Dus ja, wat mij betreft mag het. Geef in ieder geval in de openingspost voldoende info/stof om er een discussie van te maken.

Eventueel kun je kijken of je in een oud topic verder kunt gaan, maar als er geen recente is die voldoende aansluit bij de discussie die jij wil mag je een nieuwe starten.

Zoek op 'Zalm': http://forum.fok.nl/search.php?on=subject&search=zalm&order=last&fora=56

pi_13125982
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 00:40 schreef Kozzmic het volgende:
Dank ik denk er nog even over na!!!
pi_13137571
Wiley, kan je Geen les Jodenvervolging meer op zwarte scholen! terug in POL zetten?

Er komen twee politici en een minister in het stukje voor, de discussie gaat over beleid (dus niet inhoudelijk over vakkenpaketten, studies etc.), het gaat over zwarte scholen en het past in de discussie over spreiding etc.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zaterdag 13 september 2003 @ 12:05:36 #10
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13137611
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 12:03 schreef sizzler het volgende:
Wiley, kan je Geen les Jodenvervolging meer op zwarte scholen! terug in POL zetten?

Er komen twee politici en een minister in het stukje voor, de discussie gaat over beleid (dus niet inhoudelijk over vakkenpaketten, studies etc.), het gaat over zwarte scholen en het past in de discussie over spreiding etc.

Nee. Het gaat over een beslissing van een onderwijsinstelling, aangekaart door een parlementarier, toevalligerwijze. Onderwijsinstellingen zijn hierin min of meer vrij.
pi_13137757
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 12:05 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Nee. Het gaat over een beslissing van een onderwijsinstelling, aangekaart door een parlementarier, toevalligerwijze. Onderwijsinstellingen zijn hierin min of meer vrij.

En dat past in SES?

Uit de FAQ:

quote:
WAAR BEN IK?
In het School en Studie forum.

Oh. Wat kan ik hier?

Nou, praten over jouw studie, jouw school, jouw universiteit, etc.

Maar wat dan?

Nou, je kunt bijvoorbeeld met vragen over een bepaald vak hier terecht. En als je iets wilt weten over een studie kan je het ook hier proberen. En je kunt hier ook ervaringen over jouw universiteit/hogeschool uitwisselen in een van de slowchattopics.

zaterdag 13 september 2003 @ 12:14:30 #12
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13137767
Ja. Het gaat over onderwijs.
pi_13137893
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 12:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ja. Het gaat over onderwijs.
Dat is wel heel erg kortzichtig. Politiek kan ook over onderwijs gaan. Zodra het over beleid gaat hoort het in POL thuis, zodra het over vakken gaat of over een studie kiezen of over je wiskundeleraar.... DAN hoort het in SES thuis. Zie de FAQ die ik hierboven postte, daaruit blijkt toch niet dat dit in SES hoort? Het gaat ook niet over het besluit van een school, maar meerdere in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Hirsi Ali suggereert dat het een landelijke tendens is.
  zaterdag 13 september 2003 @ 12:25:22 #14
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13137917
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 12:23 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg kortzichtig. Politiek kan ook over onderwijs gaan. Zodra het over beleid gaat hoort het in POL thuis, zodra het over vakken gaat of over een studie kiezen of over je wiskundeleraar.... DAN hoort het in SES thuis. Zie de FAQ die ik hierboven postte, daaruit blijkt toch niet dat dit in SES hoort? Het gaat ook niet over het besluit van een school, maar meerdere in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Hirsi Ali suggereert dat het een landelijke tendens is.

Hirsi Ali suggereert, ja. Als er had gestaan 'NRC Handelsblad' was het ook geen politiek onderwerp geweest. Ik ben van mening dat het niet in POL hoort en heb het naar SES gezet. Als de mods daar vinden dat het elders hoort zien we wel verder.
pi_13145519
Ik ben hier relatief nieuw, dus heb niet zoveel recht van spreken maar ik vraag me af hoe ver mensen mogen gaan: suggeren dat Job Cohen een pistool moet krijgen? Ik snap wel dat jullie blauwe modereervingers krijgen van zoveel domheid, en goed dat je er al een opmerking over maakt.

Maar het staat er toch maar. Hoe kan iemand zoiets schrijven???

pi_13148106
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:20 schreef Coone het volgende:
Ik ben hier relatief nieuw, dus heb niet zoveel recht van spreken maar ik vraag me af hoe ver mensen mogen gaan: suggeren dat Job Cohen een pistool moet krijgen? Ik snap wel dat jullie blauwe modereervingers krijgen van zoveel domheid, en goed dat je er al een opmerking over maakt.

Maar het staat er toch maar. Hoe kan iemand zoiets schrijven???

Nee, dergelijke opmerkingen zijn niet gewenst. Ondanks dat-ie misschien 'grappig' bedoeld is. Ik kan er voor kiezen een dergelijke opmerking weg te halen, maar heb er hier voor gekozen een opmerking erover te maken.

En hoe iemand het uit zijn toetsenbord krijgt? Don't ask me.

zaterdag 13 september 2003 @ 21:16:01 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13148267
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 21:09 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nee, dergelijke opmerkingen zijn niet gewenst. Ondanks dat-ie misschien 'grappig' bedoeld is. Ik kan er voor kiezen een dergelijke opmerking weg te halen, maar heb er hier voor gekozen een opmerking erover te maken.

En hoe iemand het uit zijn toetsenbord krijgt? Don't ask me.

Toevallig heb ik er net een topic over geopend

Rechtse mensen...

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_13215001
Waarom staat in de topictitel het woord "political" ipv politiek?
  dinsdag 16 september 2003 @ 18:40:22 #19
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13215097
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:36 schreef Num het volgende:
Omdat "Moderating methods" ook al Engelstalig is.

En "Feedback".

En "forum".

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13223185
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:36 schreef Num het volgende:
Tsja, de topicstarter begint en verzint.
pi_13223286
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Omdat "Moderating methods" ook al Engelstalig is.

"Moderating methods" was n.a.v. een soortgelijk topic in het BB3-forum van vorig jaar. Ik vond het topic wel een goed idee en heb de titel uit 'eerbetoon' overgenomen. Pas later is ingesteld dat elk subforum zo'n topic dient te hebben.

Maar mocht iemand een betere titel hebben dan houd ik me aanbevolen. Niet te ludiek, het moet wel iedereen duidelijk zijn waar ze moeten wezen als ze kritiek of vragen hebben!

pi_13277451
Wile, wat er ook aan de hand is, bedankt. Ik was net een beetje aan je gewend en had het idee dat je juist wat rustiger was geworden. Jammer. Of vind je het zelf niet erg?

Gek dat jij shit over je heenkrijgt en dat de autistische mods van Oog ongedeerd blijven. Gelukkig dat ik niet hoef te weten hoe het allemaal precies zit. In ieder geval bedankt voor je werk hier, dat is echt oprecht.

pi_13277957
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:16 schreef SCH het volgende:
Wile, wat er ook aan de hand is, bedankt. Ik was net een beetje aan je gewend en had het idee dat je juist wat rustiger was geworden. Jammer. Of vind je het zelf niet erg?

Gek dat jij shit over je heenkrijgt en dat de autistische mods van Oog ongedeerd blijven. Gelukkig dat ik niet hoef te weten hoe het allemaal precies zit. In ieder geval bedankt voor je werk hier, dat is echt oprecht.

Vooralsnog is Wile niet weg, maar op non-actief gesteld. Maar ik zal niet ontkennen dat dat een heftige maatregel is. Wacht desondanks even met bedankjes en steunbetuigingen tot er nadere mededelingen geweest zijn. Ondanks dat ik achter de FA-beslissing sta zal ik Wile echt niet via een achterdeur laten vertrekken.
pi_13278025
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Vooralsnog is Wile niet weg, maar op non-actief gesteld. Maar ik zal niet ontkennen dat dat een heftige maatregel is. Wacht desondanks even met bedankjes en steunbetuigingen tot er nadere mededelingen geweest zijn. Ondanks dat ik achter de FA-beslissing sta zal ik Wile echt niet via een achterdeur laten vertrekken.

1. Waarom sta je achter de FA-beslissing?
2. Waarom wordt er zo godsallemachtig geheimzinnig over gedaan?
3. Wat vindt Wile er zelf van?
4. Waarom mag er geen commentaar op geleverd worden in FB, dat is er toch voor?
5. Wile is niet de ergste van de modjes, gaan die anderen ook op non-actief?
pi_13278581
Sorry, niet nu en niet hier. Wile is nog in staat om zelf te reageren achter de schermen en ik wil die discussie niet bij voorbaat onmogelijk maken.

Trouwens, de MED is duidelijk volgens mij, en in het eerste FB-topic hierover (dat inmiddels volgepost is) worden ook een paar vragen beantwoord. Daar zul je het op dit moment mee moeten doen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')