quote:http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1255
Tiesto is lauwe kaktrance, Tiesto is Circus Renz met een beat eronder
En dan beweert de goede man verstand te hebben van muziek
Let niet op de kleine typo in het nieuwsbericht
Static, als dit meer voor MUZ is, schop hem dan maar daar heen
quote:Hij had idd beter 'ik vind' kunnen plaatsen, dat vind ik nl. ook van Tiesto.
Op dinsdag 9 september 2003 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En dan beweert de goede man verstand te hebben van muziek
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:39 schreef gelly het volgende:
Dijkshoorn heeft wel gelijk.
quote:Ok.
Op dinsdag 9 september 2003 22:39 schreef static het volgende:[..]
Hij had idd beter 'ik vind' kunnen plaatsen, dat vind ik nl. ook van Tiesto.
Verder slapen alle Tiesto fans zeker al?
quote:Vond toch niet echt dat ie een geweldige indruk maakte in dat programma met Rene Mioch en Isa Hoes eerlijk gezegd.
Op dinsdag 9 september 2003 22:42 schreef sieb het volgende:
Iedereen weet dat die gast dat zegt om publiciteit te krijgen.
Zeker omdat ie ook op veronica komt, en die moeten natuurlijk ook kijkcijfers krijgen/houden.
quote:Kan het me niet voorstellen, is denk ik ff wennen dat dit hier staat.
Op dinsdag 9 september 2003 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ok.
quote:Ja, sesamstraat is al geweest.
Op dinsdag 9 september 2003 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ok.
quote:Daar zijn de meningen dus over verdeelt.
Op dinsdag 9 september 2003 22:44 schreef Twilight_ het volgende:
Tiesto kicks echt wel ass
quote:Gouryella - Tenshi is ook nog een lekker nummer.
Op dinsdag 9 september 2003 22:44 schreef Twilight_ het volgende:
Tiesto kicks echt wel ass, zeker met Kamaya Painters en andere projects.
quote:Allemaal de schuld van paars.
Op dinsdag 9 september 2003 22:45 schreef static het volgende:
Daar zijn de meningen dus over verdeelt.
quote:Iets met grote bek en makke schaapjes/volgelingen....
Op dinsdag 9 september 2003 22:45 schreef static het volgende:
Daar zijn de meningen dus over verdeelt.
quote:
Tiësto de leegste huls...
DJs zijn big business. De tijd dat een DJ aankwam, zelf zijn spiegelbol ophing en het stofje van zijn naald haalde, waarna het publiek bij zijn draaitafels in de rij kon gaan staan om hem in zijn oor te schreeuwen dat hij er geen kut van kon, die tijd is voorbij. De DJ als God. Een onbereikbare held met afgeplakte labels op zijn plaat en een uurtarief van een paar duizend euro. Je kan niet meer naar hem toelopen en hem op zijn bek slaan. Een diepe bas er in, nu, begrepen!!! Jammer.Nico Dijkshoorn bekend van 'Big Brother' schrijft twee maal per week de column 'Dijkshoorn doet 't met'. Of het nu een babe is of een hunk; staat hij of zij in the picture, Nico geeft zijn ongezouten mening.
Je verlangt er bijna naar terug, de oldschool-tijd, dat DJs nog door de plaatjes heen lulden. Ja ,mensen een heel lekker plaatje, stationair van zes naar vier, maar jongens, jongens wat een klappertje, ja, beweeg maar lekker, tante Annie, laat je gaan want dit is Jimmmmiieeeee Booohhooorrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnn! Het hevigst verlang ik naar die ouderwetse knulligheid als ik DJ Tiësto de wereld zie veroveren. Tiësto, de leegste huls onder de DJs.
Je ziet het al aan zijn kop. Weerspiegelt het absolute niets. Zijn hele hoofd, één grote holle galmkamer vol trancebeats. Dit soort jongen staan normaal gesproken heel hard te trekken aan een groene struik ergens op de Betuwe, of sleutelen aan een brommertje.Maakt ook precies de muziek die je van hem verwacht als je hem voor het eerst ziet. Lauwe Kaktrance. Muziek voor het volk. Meneer is een artiest. Daarom begrijpen ze hem ook in de States. Zijn al jarenlang met geen stok aan de westerse dance te krijgen. Snappen ze niet, Amerikanen. Je kunt er niet bij bbq-en. Tiësto begrijpen ze wel, want Tiësto is Circus Renz met een beat er onder. Vermaak! Merchandise. Nu! De Tiësto-Longsleeve, hij is er weer. Blijf op de hoogte met Tiësto-sms-jes. Tiësto is het omgekeerde van underground. Zo bovengronds en banaal dat je er misselijk van wordt.
Dieptepunt tot nu toe was zijn show in het Gelredome. Dertienjarigen werden door hun ouders naar het stadion gebracht voor een avondje fijne dance door de ideale schoonzoon. Tiësto had bedacht dat hij zijn publiek al draaiend meenam op een wereldreis. Tribalplaatje op en dan hopla, zestien woest op een geitenvel beukende negermensen op het podium. Je moet er maar opkomen.
Een stuitende vertoning. Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Geef mij maar die DJ in de kelder. Geef mij maar Dizzee Rascal die net de plaat van de eeuw heeft gemaakt en geef mij maar de beats van Peaches. Zou Tiësto snel eens moeten doen, het advies van Peaches opvolgen: Fuck the pain away. Is goed voor die jongen.
quote:Juist ja, en bij TiC is hij al HELEMAAL niet geweest...
Op dinsdag 9 september 2003 22:53 schreef HighLander het volgende:
Dijkshoorn is dus nooit verder gekomen dan het klassefeestje in de garage, of het feestje in de huiskamer.
Wellicht nog heel misshcien een schuurfeest, in het boerengat waar die al die jaren onder de rots heeft kunnen leven, vervreemd van de wereld en zo verder.
quote:idd, 't werd tijd dat die kankerlijer de waarheid te horen kreeg
Op dinsdag 9 september 2003 22:39 schreef gelly het volgende:
Dijkshoorn heeft wel gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |