quote:Tis toch echt zo, die gasten zuipen zich helemaal klem. Als ik bijv deze regio waar al veel gedronken wordt vergelijk met de dorpjes aan de andere kant van de rivier dan zuipen ze daar nog veeeeeel meer. En als ik deze regio dan weer vegelijk met de rest van Nederland, dan drinken ze hier al meer.
Op maandag 8 september 2003 13:27 schreef HeatWave het volgende:[..]
volgens mij meer een \"wij in brabant zijn zo gezellig hihihihihihihi\" vooroordeel. Ik geloof er geen fuck van. Waarom heeft Amsterdam dan de meeste kroegen per hoofd van de bevolking??
quote:Ik ben dr wel eens geweest hoor, meerdere keren zelfs, maar om nou te zeggen dat allemaal zo bere gezellig was....
Op maandag 8 september 2003 13:28 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Volgens mij ben jij nog nooit in Brabant geweest... Ben je bang dat je vieze voetjes krijgt?
Ik blijf erbij dat Amsterdam niet voor niets zoveel kroegen heeft, die zouden er niet zijn als er niet veel gedronken zou worden .
quote:Dus waar woon je
Op maandag 8 september 2003 13:29 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Tis toch echt zo, die gasten zuipen zich helemaal klem. Als ik bijv deze regio waar al veel gedronken wordt vergelijk met de dorpjes aan de andere kant van de rivier dan zuipen ze daar nog veeeeeel meer. En als ik deze regio dan weer vegelijk met de rest van Nederland, dan drinken ze hier al meer.
quote:Amsterdam is idd veel gezeligger, Brabant is vrij nep, net zoals die club uit Eindhoven zeg maar..
Op maandag 8 september 2003 13:30 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik ben dr wel eens geweest hoor, meerdere keren zelfs, maar om nou te zeggen dat allemaal zo bere gezellig was....
Ik blijf erbij dat Amsterdam niet voor niets zoveel kroegen heeft, die zouden er niet zijn als er niet veel gedronken zou worden
.
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:29 schreef Speed1971 het volgende:
Topictitel
Om een beetje in de stijl te blijven!
Moeten we overigens niet onderhand een passende titel voor Topic 100 gaan verzinnen?
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:31 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Amsterdam is idd veel gezeligger, Brabant is vrij nep, net zoals die club uit Eindhoven zeg maar..
quote:Pak je atlas, ga alle plaatsen af die net boven de rivieren liggen. En dan de plaats die ongv tegenover Woudrichem ligt.
Op maandag 8 september 2003 13:30 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Dus waar woon je
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:31 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Amsterdam is idd veel gezeligger, Brabant is vrij nep, net zoals die club uit Eindhoven zeg maar..
quote:Weet je wat pas nep is?
Op maandag 8 september 2003 13:31 schreef Ajaxno1 het volgende:Amsterdam is idd veel gezeligger, Brabant is vrij nep,
Carnaval boven de rivieren!
quote:Joh! Carnaval is toch bij voorbaat al nep...
Op maandag 8 september 2003 13:32 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Weet je wat pas nep is?
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:33 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Joh! Carnaval is toch bij voorbaat al nep...
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:32 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Weet je wat pas nep is?
quote:Oke Rio uitgezonderd...
Op maandag 8 september 2003 13:33 schreef zjroentje het volgende:[..]
Erg leuk ja .
quote:Onzin!
Op maandag 8 september 2003 13:33 schreef Ajaxno1 het volgende:Joh! Carnaval is toch bij voorbaat al nep...
Ik zeg 't je, als je 1x echt mee gaat carnaval vieren in Limburg, vind ook jij het kicken, dat weet ik zeker!
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:33 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Joh! Carnaval is toch bij voorbaat al nep...
En carnaval met een hoofdletter is al helemaal nep. Maar het neppe aan carnaval is wel dat iedereen opeens gek gaat doen. Maar ook de hele idee achter carnaval is nep. En de muziek is helemaal NEP!
quote:Al gevonden waar ik nu woon?
Op maandag 8 september 2003 13:35 schreef Speed1971 het volgende:[..]
En carnaval met een hoofdletter is al helemaal nep. Maar het neppe aan carnaval is wel dat iedereen opeens gek gaat doen. Maar ook de hele idee achter carnaval is nep. En de muziek is helemaal NEP!
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Onzin!
Ik zeg 't je, als je 1x echt mee gaat carnaval vieren in Limburg, vind ook jij het kicken, dat weet ik zeker!
Ik ben er een die een kroeg verlaat als er iemand de polonaise inzet..
quote:Neuh geen atlas voor handen.
Op maandag 8 september 2003 13:36 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Al gevonden waar ik nu woon?
quote:Idd, die gemaakt vreugde. En maar hossen met z'n allen!!!!!!!
Op maandag 8 september 2003 13:37 schreef HeatWave het volgende:[..]
.
Ik ben er een die een kroeg verlaat als er iemand de polonaise inzet..
En tjah Happy is voor HOMO'S!
quote:En weet je wat dat idee is?
Op maandag 8 september 2003 13:35 schreef Speed1971 het volgende:En carnaval met een hoofdletter is al helemaal nep. Maar het neppe aan carnaval is wel dat iedereen opeens gek gaat doen. Maar ook de hele idee achter carnaval is nep. En de muziek is helemaal NEP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |