abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13005546
quote:
Tussen de oud-LUV'-collega's Patty Brard en José Hoebee komt het nooit weer goed.De hartsvriendinnen van weleer vallen van het ene in het andere conflict, volgens José en haar man Wil altijd uitgelokt door Patty. Na jaren allerlei beledigingen en verwensingen over zich heen te hebben gekregen is voor José de maat nu vol. Ze stapt naar de rechter en ze is niet de enige die pisnijdig is, want ook Patricia Paay komt de stoom uit haar oren als ze de naam Patty Brard hoort!

Met uitspraken als zouden José en haar man hersendood zijn en dat het maar goed is dat in Nederland euthanasie mogelijk is heeft Patty Brard José en Wil Hoebee diep in hun ziel geraakt.
Aan WEEKEND vertelt Wil dat Patty te ver is gegaan en dat hij een rechtszaak zal aanspannen. Nog steeds geëmotioneerd door de verwensingen die Patty Brard onlangs tijdens een uitzending van Radio Noordzee naar het hoofd van zijn vrouw en hem slingerde zegt Wil: 'José en ik begrijpen er niets meer van. In de tijd van LUV' hadden José en Patty een zeer goede relatie, maar nadat Patty- de groep verliet waren er steeds stekeligheden.'

Een jaar of vijf geleden ontspoorde het helemaal, toen Patty plotseling in een interview ronduit smerig uithaalde. Zonder dat daar ook maar enige aanleiding voor bestond. Wil: 'We hebben daar niet op gereageerd en dat werkte. Het bleef rustig, totdat José zo'n drie jaar geleden ineens in een radio-uitzending van Robert Jensen terechtkwam. Robert belde ons op en José kreeg ineens Patty aan de lijn, die haar voor van alles en nog wat uitmaakte. José wist echter niet dat ze live op de radio was. Het was gewoon een overval, José was met stomheid geslagen. Ze begreep niet waarom Patty haar zo aanviel en was te overdonderd om te kunnen reageren. Ze besloot wel dit Patty niet te vergeven.
Toen die dan ook ongeveer een half jaar later in 't kader van het tv.programma 'Bloemen of de Stelen', een programma waarin mensen spijt betuigen van een daad, probeerde het goed te maken weigerde José voor de camera de bloemen van Patty aan te nemen. Ze wilde wel met Patty praten, maar dan buiten de camera om. Daar ging Patty echter niet op in. Patty was boos dat José de bloemen had geweigerd en ging als een gek tekeer tegen José. En sindsdien blijft dat maar doorgaan.

Hersendood
Kort geleden was er opnieuw zo'n explosie van haat.Patty verving Robert Jensen op Noordzee tijdens diens vakantie en vond het weer nodig uit te halen naar José.'Haar kapper is dood, d'r haar is dood en zelf is ze ook hersendood,' riep Pattt, gevolgd door meer nare opmerkingen. Wil: 'Later belde een medewerker van Noordzee en deze vroeg José aan de lijn. Ik heb dat geweigerd, en hem verteld dat het zinloos is om iemand die 'hersendool' is aan de lijn te laten komen. Ik gaf hem geen toestemming het gesprek uit te zenden, maar tot mijn verbazing deden zij dit toch.
Maar erger zijn natuurlijk de uitspraken van Patty. Hoe durft iemand zulke uitspraken te doen!? Patty heeft José en mij diep in ons hart getroffen.Ik heb zelf een zusje gehad dat aan een zeer ernstige ziekte leed, en voordat ze op 21 -jarige leeftijd overleed in coma raakte; ofwel hersendood was.Hetgezin waar ik uit kom bestond uit acht personen, waarvan er nog maar drie in leven zijn. Ik heb dus heel wat ellende meegemaakt. Patty beseft nog niet half hoezeer ze ons heeft getroffen.'Wil Hoebee heeft naar aanleiding hiervan een aantal keren geprobeerd om in contact te komen met Erik de Zwart, de directeur van Radio Noordzee. 'Maar ondanks alle beloftes moet hij me nog steeds terugbellen. Want dit is echt niet het enige wat deze mevrouw en ook Robert Jensen over José en mij hebben geroepen.Buiten José zou ook ik 'hersendood' zijn. En laatst, tijdens die operatie van de Iranese Siamese tweeling die helaas mislukte, was het volgens Patty maar goed dat er geen Siamese José bestond Vreselijk toch.'

Zonder goedkeuring
Wil en José worden zo langzamerhand kotsmisselijk van mensen als Patty Brard, Gordon en Robert Jensen, die aan het belachelijk maken van een ander hun succes ontlenen.'Ik heb het helemaal gehad met die lui.Opmerkingen dat we 'hersendood' zijn, dus eigenlijk euthanasie moeten laten uitvoeren, en het feit dat ze zonder mijn goedkeuring een interview met mij op de radio uitzenden hebben mij doen besluiten een rechtszaak tegen Radio Noordzee te beginnen.Want daar zijn die lieden tenslotte werknemer. Ik zal een forse schadevergoeding gaan eisen en hoop hiermee een signaal af te geven. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat afzeik cultuurtje.

zondag 7 september 2003 @ 18:08:50 #2
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13005658
Het getuigt niet echt van een volwassenheid en fatsoen als je iemand in het openbaar 'hersendood' noemt. Magoed Patty Brard is nu eenmaal een verwende ordinaire snol, dus daar kan je niet veel meer van verwachten.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 7 september 2003 @ 18:09:37 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13005679
Die Patty

is een lelijk wijf

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13005689
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:08 schreef Lemmeb het volgende:
Het getuigt niet echt van een volwassenheid en fatsoen als je iemand in het openbaar 'hersendood' noemt. Magoed Patty Brard is nu eenmaal een verwende ordinaire snol, dus daar kan je niet veel meer van verwachten.
100% mee eens
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_13005736
Ach ja, we weten welk blad de bron is.
pi_13005771
Nu hopen dat Talpa flink wat centjes moet gaan lappen
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_13005826
Niet alleen voor José Hoebee is de maat vol, ook Patricia Paay heeft het helemaal gehad met Pattu.Dit omdat La Brard in een radio-uitzending liet weten ook bij het dochtertje van Patricia te hebben vast gesteld.

Gif pijlen
Maar in tegenstelling tot José is Patricia niet boos - zij heeft eerder medelijden: 'Die vrouw is door de drank en drugs ontoerekeningsvatbaar geworden. Ze zouden haar moeten opnemen. Niet in een studio, maar in een inrichting!' Patty Brard was onlangs opnieuw te gast in het programma van Robert Jensen op Radio Noordzee en ging daar weer tekeer tegen Patricia Paay. Onderbulderend gelach van de olijke diskjockey richtte Patty haar gifpijlen op Patricia. Zij citeerde onder anderen Connie Breukhoven, die over Patricia zou hebben gezegd inzake hun Amsterdamse grachtenpand: 'Ach, in de ogen van dat kleine dwergje is alles immers groot...' En echt homerisch gelach klonk er toen Patty Brard een opmerking maakte over Christina, de dochter van Patricia en Adam: 0 ja, Patricia Paay.Die moeder van dat hersendode kindje...'
Zo banaal als Patty's opmerking was, zo groot is ongetwijfeld de woede van luisteraars die een kind hebben met een hersenafwijking. Nu kan Patricia Paay de uitzendingen van Radio Noordzee in haar Belgische Woning niet ontvangen, maar toen zij via vrienden hoorde wat Patty Brard had uitgekraamd, kon zij dat nauwelijks geloven: 'Dat een mens zoiets kan zeggen... Ik heb het zelf niet gehoord, maar één ding is zeker: die vrouw is volledig ontoerekeningsvatbaar... Ze moet behandeld worden, en wel zo snel mogelijk! Ik ken Patty al heel erg lang, en stond altijd voor haar klaar als zij weer eens in de problemen zat... Ze heeft Adam en mij zelfs nog eens in Amerika opgezocht, toen wij daar woonden.Misschien had zij liever gezien dat ik daar was gebleven, zodat zij hier meer aandacht zou krijgen.Want die vrouw is één grote schreeuw om aandacht! Dat is het intrieste van dit alles, want de manier waarop zij zich over mij en mijn gezin uitlaat is ver beneden peil. Het is misschien wel door de drugs en de alcohol zover met haar gekomen. Want afgegleden, dat is ze zeker...
Haar hersenen zijn aangetast, dat is nu wel duidelijk.'

Ze zuipt en ze snuift...
Patricia zegt echt niet de enige in de vaderlandse showbizz te zijn die vindt dat Patty gewoon opgenomen zou moeten worden om zichzelf en haar omgeving te beschermen.'Eigenlijk zouden we allemaal diep medelijden met haar moeten hebben. Ze leeft niet echt; ze vegeteert, zuipt, snuift en gaat van man tot man op zoek naar telkens weer een nieuwe kick. Een bedroevend leven, dat is het... Ik zei tegen een huilende José Hoebee, die al tijden echt gestalkt wordt door die vrouw: 'Trek het je niet aan'.Denk maar na: alles wat jullie aan geluk hebben, dat heeft zij niet.Patty zit vol zelfvernietigingsdrang en het is niet aan mij, maar aan psychiaters, om daar de oorsprong van op te diepen... Ook zo'n uitspraak over mijn dochtertje. Kijk: in Amerika kun je zo'n vrouwtje aanpakken en haar een verbod opleggen of schadeclaims indienen. Hier mag je kennelijk alles maar roepen... Deze vrouw is ziek, en niet zo'n beetje ook.En niets helpt. Misschien is DOODZWJJGEN wel de grootste straf voor deze vrouw. Misschien zou - desnoods gedwongen - opgenomen worden in een inrichting ook een oplossing zijn...'

pi_13005851
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:08 schreef Lemmeb het volgende:
Het is gewoon goedkoop wat Patty doet.
  zondag 7 september 2003 @ 18:16:45 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13005862
ja, die patty, het is geen Schatje
[..]
  zondag 7 september 2003 @ 18:18:34 #10
521 ruby
Hell yeah!
pi_13005895
Eigenlijk is Patty Brard gewoon een ordinaire teef met een gigantische grote smoel. Triest geval eigenlijk...

Ik vond Patty's Posse een leuk programma maar je kon wel merken hoe asociaal ze uit de hoek kan komen en dat alles maar om haar draaide. En ook altijd maar de schuld op anderen schuiven, want zij doet nooit wat fout.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_13005954
Die Patty Hoer (zoals Jensen haar noemt) kan je gewoonweg niet serieus nemen (niet dubbelzinnig bedoelt).
Als je haar reallife soap hebt gezien op tv zie je gewoon dat ze een psych nodig heeft.

pi_13005966
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:16 schreef MikeyMo het volgende:
ja, die patty, het is geen Schatje
Talk to the hand .
  zondag 7 september 2003 @ 18:23:42 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13006014
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Talk to the hand [afbeelding].

volgens mij zwaait ze naar me
[..]
pi_13006052
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:23 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

volgens mij zwaait ze naar me

Nah, jij bent enkel goed om te dienen als toiletpapier .
pi_13006107

Wat een drama kind .

zondag 7 september 2003 @ 18:28:02 #16
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13006114
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:16 schreef schatje het volgende:
Het is gewoon goedkoop wat Patty doet.
'Goedkoop' vind ik iemand in het openbaar 'domme stoephoer' noemen ofzo. Iemand hersendood noemen is gewoon puberaal, onvolwassen gedrag en aangezien die Patty volgens mij al een jaar of 50 is, is dit gedrag des te tragisch
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13006154
Haar huis heeft trouwens nooit te koop gestaan:
quote:
HUIS NIET TE KOOP, RENÉ NIET WEG...
Dat Patty's Posse de strijd met Adam's Family glansrijk heeft gewonnen, is voor een groot deel te danken aan de bruisende levensstijl die PATTY BRARD erop nahoudt.`Alles is écht hoor!' verzekerde de diva ons meerdere malen.Maar Patty en haar man RENÉ MUTHERT hadden hun real life-soap misschien beter Firma List en Bedrog kunnen noemen!
STORY berichtte al eerder dat de liefdesrelatie van dochterlief PRISCILLA met JODY BERNAL een regelrechte publiciteitsstunt was en dat Patty terloops ook nog een slippertje in scène zette een vreemde man te laten fotograferen. Nu blijkt echter ook dat haar chiqueappartement in Amsterdam-Zuid helemaal niet te koop staat, zoals Patty ons in haar programma wilde doen geloven.Patty zou de woning van de hand willen doen om een gigantische villa op Ibiza (kosten een kleine 3 MILJOEN EURO!) te kunnen kopen en daar een nieuw leven te beginnen. Maar zodra de laatste aflevering van Patty's Posse op tv is geweest, zijn plotseling alle posters met Te Koop van de ramen gehaald. Wanneer Story met de makelaar belt, blijkt het kantoor te worden geteisterd door tientallen potentiële kopers waarmee men op dit moment geen raad weet.'De posters met Te Koop zijn alleen maar voor de ruiten gehangen omdat het Patty wel leuk leek voor haar programma, maar in werkelijkheid is het nog lang niet zover.Het huis moet namelijk nog helemaal verkoopbaar gemaakt worden. We kunnen ook nog niet zeggen wanneer de eerste mensen het pand kunnen bezichtigen of wat de precieze vraagprijs gaat worden.We weten alleen dat die tussen de 700.000 en 800.000 euro zal leggen', aldus een medewerker van de makelaardij.Dus geen 900.000 euro, zoals Patty in haar programma kenbaar maakte.

LIEFDESBREUK
Maar er is meer.De zogenaamde scheiding tussen Patty en haar man René blijkt namelijk niet meer dan een schertsvertoning te zijn! De blonde muzikant zou namelijk gewoon weer bij Patty in huis wonen en verblijft momenteel met haar op Ibiza, waar getuigen niets merkten van enige bekoeling... Ook hun breuk lijkt dus in scène gezet om een spannende ciffhanger te make voor de serie die volgend jaar een vervolg krijgt en ook dan ongetwijfeld weer het gesprek van de dag zal zijn. Want één ding staat als een paal boven water: ook al neemt Patty het niet zo nauw met de waarheid haar vaste fans kunnen er geen genoeg van krijgen!

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 07-09-2003 18:30]

zondag 7 september 2003 @ 18:30:20 #18
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13006164
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:27 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Wat een drama kind .

wat een vadsig wijf eigenlijk...
[..]
pi_13006184
Die Jose heeft ook altijd overdreven zeg Pffff, naar mens
Laat ze maar lachen!
  zondag 7 september 2003 @ 18:31:29 #20
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13006196
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:30 schreef Ron_Brandsteder het volgende:
hey ron, hebbie nog moeten blazen de laatste tijd?
[..]
  zondag 7 september 2003 @ 18:31:32 #21
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13006197
ze gaat altijd te ver
wat een stomme doos zeg
pi_13006222
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:31 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ja, ballonnen op het feestje van m'n jongste zoon
Laat ze maar lachen!
pi_13006227
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:31 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

haha
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zondag 7 september 2003 @ 18:32:55 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13006230
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:32 schreef Ron_Brandsteder het volgende:

[..]

Ja, ballonnen op het feestje van m'n jongste zoon

de buurt is niet blij met je he?

[..]
  zondag 7 september 2003 @ 18:33:17 #25
521 ruby
Hell yeah!
pi_13006237
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:30 schreef Ron_Brandsteder het volgende:
Ach, laat je onderschijten & -piesen. Vind je toch lekker?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')