Doel van dit topic: je medefokkers er op te wijzen waar ze goedkoop leuke titeltjes kunnen scoren.
maw: welke dvd koopjes heb jij gekocht en waar?
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
Bij Fame in Amsterdam diverse acties waaronder 2 voor 25,- Hier zitten titels in als o.a.Predator 1 & 2, Forest Gump, The Shining, Full Metal Jacket, Jeepers Creepers, Rosemary's baby, Almost Famous, Tomcats, Josie & the pussycats, The game, memento, requiem for a dream, I still know what you did last summer, pitch black e.v.a.
en 12,50 voor een requiem for a dream is natuurlijk niet duur (daar hij een hele tijd lang rond de 30,- was evenals memento)
http://www.fame.nl/pages/marketingactions.asp?actionID=1788
overigens zitten er veel films van Warner Best Buy en die Big Buy van Fox tussen. Daar ligt de winst dus niet, die ligt bijvoorbeld op een 2 disc editie van Almost famous voor 12,50
Bij de Makro is het trouwens weer Multimedia Markt dus er liggen weer een berg titels voor ¤ 9,50 excl. BTW en verder zijn er nog de normale aanbiedingen:
Fargo S.E.
Charlie's Angels S.E.
Ice Age
Minority Report
Ocean's Eleven
En nog een aantal titels.
Verder zijn er een aantal Disney DVD's in de aanbieding: 3 halen, 2 betalen maar daar doen ze iets vaags want (moet ik nog even nakijken) de DVD kost excl. BTW ¤ 23,nogwat dacht ik maar je krijgt maar ¤ 20 terug. Ik mis iets...
quote:Nee.
Op zaterdag 6 september 2003 10:06 schreef ekiLskooL het volgende:
Weet iemand waar The fast and the Furious in de aanbieding is ??
Nog even mijn post vant vorige topic herhalen: op http://www.playusa.com zijn wat leuke titels in de aanbieding voor vijf pond (=8 euro). Red Rock West, Heavy, maar vooral bagger zoals Universal Soldier 2 & 3 op één schijfje en Leprechaun 1.
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 17:55 schreef Sai het volgende:
Wauw! Ongelofelijk! Play heeft zijn beste aanbieding tot nu toe! Geweldige titels voor geweldige prijzen!
quote:Daar hou jij toch helemaal niet van
Op zaterdag 6 september 2003 17:55 schreef Sai het volgende:
Wauw! Ongelofelijk! Play heeft zijn beste aanbieding tot nu toe! Geweldige titels voor geweldige prijzen!
quote:heb hem zelf gister gehaald. niks mis mee hoor
Op zaterdag 6 september 2003 20:06 schreef Little_Meanie het volgende:
Reservoir Dogs die bij de FRS verkocht wordt voor € 9,99 is dat wat goeie kwaliteit en zo of koop ik beter de "originele" DVD.
quote:Niet echt, maar de filmische kwaliteit is natuurlijk niet te ontkennen...
Op zaterdag 6 september 2003 19:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Daar hou jij toch helemaal niet van
En over Reservoir Dogs: allemaal voor de buitenlandse 10th anniversary edities gaan, die zijn véél mooier.
Bij E-Plaza (ws ook bart-smit)
quote:noem eens wat titels dan... want bij de FRS hebben ze ook heel veel dvd's in de aanbieding
Op maandag 8 september 2003 15:01 schreef Frenkie het volgende:
Bij de Bart Smit hebben ze ook behoorlijk wat DVD's in de aanbieding
quote:Ik heb Ice-age gekocht voor 15 euro.
Op dinsdag 9 september 2003 17:50 schreef Retarded het volgende:
noem eens wat titels dan...
[Dit bericht is gewijzigd door danerit op 09-09-2003 23:49]
quote:The Abyss - UK is gecensureerd......
Op dinsdag 9 september 2003 17:36 schreef Sai het volgende:
Ik kreeg gisteren een mailtje van CD-wow dat er een aanbieding was met Big Trouble In Little China SE en The Abyss SE voor 6,99 pond per stuk. Waarschijnlijk was het een foutje, want ik kan beide titels nu niet meer op de site vinden... Misschien komen ze nog.
quote:wat dan?
Op dinsdag 9 september 2003 23:00 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
The Abyss - UK is gecensureerd......
quote:nee!!!
Op woensdag 10 september 2003 07:28 schreef California het volgende:
R2 SE (United Kingdom) - Fox: Includes both Theatrical and SE
Cuts: 0m 45s - at the request of the British Veterinary Association. The scene where the rat is put into liquid oxygen was reframed and trimmed, as it appears to show an animal in distress.
Maar goed dat ik dat ff weet dan, ik had hem misschien wel willen kopen. Nu weet ik dat niet zo meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |