quote:Lijkt me terecht. Wij hebben dan ook een geschiedenis waarbij dit mensen nogal direct treft
Op zaterdag 6 september 2003 19:03 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Openlijk de hitlergroet doen en met swastikas rondlopen is bv gewoon verboden bij wet hoor.
quote:Klopt. Dat zijn symbolen die een grote betekenis hebben in Nederland. Staat los van personen.
Op zaterdag 6 september 2003 19:03 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Openlijk de hitlergroet doen en met swastikas rondlopen is bv gewoon verboden bij wet hoor.
quote:Want?
Op zaterdag 6 september 2003 19:05 schreef Akkersloot het volgende:
"Salaam" (islamitische "vrede") gewoon het zelfde aanpakken als "heil hitler"
quote:De Islamtische "vrede" zoals omschreven in het "Mein Kampf" van de "profeet" Mohammed is immers gewoon onderdrukking van "ongelovigen".
Op zaterdag 6 september 2003 19:09 schreef Ype het volgende:[Op zaterdag 6 september 2003 19:05 schreef Akkersloot het volgende:
"Salaam" (islamitische "vrede") gewoon het zelfde aanpakken als "heil hitler]Want?
quote:Maar verder is het gewoon bedoeld als groet, net zoiets als de Romeinen met hun avé (incl. Hitlergroet).
Op zaterdag 6 september 2003 19:13 schreef Akkersloot het volgende:[..]
De Islamtische "vrede" zoals omschreven in het "Mein Kampf" van de "profeet" Mohammed is immers gewoon onderdrukking van "ongelovigen".
quote:Er bestaat ook nog zoiets als vraag.
Op zaterdag 6 september 2003 19:19 schreef hmmmmm het volgende:
Wanneer er een kerk in Saudi Arabie wordt gebouwd, dan mag er hier een moskee worden neergezet.
quote:Geen idee en het maakt me geen reet uit.
Op zaterdag 6 september 2003 19:27 schreef hmmmmm het volgende:
Dus jij denkt dat wanneer er vraag naar een kerk zou zijn, die wel zou worden toegestaan in S-A.
Als ik een dakkapel wil plaatsen, moet ik dan wachten totdat er in SA ook eentje wordt gebouwd?
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 19:27 schreef hmmmmm het volgende:
Dus jij denkt dat wanneer er vraag naar een kerk zou zijn, die wel zou worden toegestaan in S-A.
quote:Maar iemand anders quote gebruiken, aangezien ik het zelf niet beter had kunnen verwoorden
Op zaterdag 6 september 2003 19:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
Geen idee en het maakt me geen reet uit.
Als ik een dakkapel wil plaatsen, moet ik dan wachten totdat er in SA ook eentje wordt gebouwd?
quote:Ik woon naast een moskee en heb naast een kerk gewoond. In mijn ervaring zijn de mensen die de moskee bezoeken vriendelijker, minder azijnzeikerig en toleranter dan de mensen die die kerk bezochten. Dat heeft niks met bashen te maken, dat is een ervaringsfeit.
Op zaterdag 6 september 2003 18:25 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Zo typerend. Negatief over een moskee en de islam, neeeee dat is zo intolerant, maar lekker (terecht) christenen bashen, ja dat is prima.
quote:Fijn, ik merk het omgekeerde, vooral aangezien 80% amper NLs spreekt en in Burqa rondloopt... ALS de vrouwen al naar binnen mogen. En ik weet, dankzij NOVA dus heel NL weet het, dat er in die moskee opgeroepen wordt tot oorlog tegen NL en verheerlijking van zelfmoordaanslagen.
Op zaterdag 6 september 2003 19:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik woon naast een moskee en heb naast een kerk gewoond. In mijn ervaring zijn de mensen die de moskee bezoeken vriendelijker, minder azijnzeikerig en toleranter dan de mensen die die kerk bezochten. Dat heeft niks met bashen te maken, dat is een ervaringsfeit.
Dat is mijn ervaringsfeit. En nu?
quote:Wile zegt niet telkens dat christenen achterlijk zijn. Of dat we de burqa's van nonnen moeten verbieden. Of iets in die geest.
Op zaterdag 6 september 2003 19:45 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Fijn, ik merk het omgekeerde, vooral aangezien 80% amper NLs spreekt en in Burqa rondloopt... ALS de vrouwen al naar binnen mogen.
Dat is mijn ervaringsfeit. En nu?
Jij daarentegen denkt wel op basis van je eigen ervaringen een oplosing te kunnen geven.
Zie je het verschil?
quote:Heel veel argumenten die jij "bashen" noemt heeft niets met "bashen" te maken. Dat bedoeld jeuk waarschijnlijk. Net als met je stelling dat ik niet elke keer "profeet" Mohammed mag schrijven.
Op zaterdag 6 september 2003 19:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik woon naast een moskee en heb naast een kerk gewoond. In mijn ervaring zijn de mensen die de moskee bezoeken vriendelijker, minder azijnzeikerig en toleranter dan de mensen die die kerk bezochten. Dat heeft niks met bashen te maken, dat is een ervaringsfeit.
quote:Ik val even uit mijn rol...
Op zaterdag 6 september 2003 19:54 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Heel veel argumenten die jij "bashen" noemt heeft niets met "bashen" te maken. Dat bedoeld jeuk waarschijnlijk. Net als met je stelling dat ik niet elke keer "profeet" Mohammed mag schrijven.
Nog een vraag trouwens Wily noem jij David Korech ook een profeet. En indien niet. Waarom niet.
Tief op. Als je die vraag meent te moeten stellen ben je nog dommer en verder heen dan je op het eerste gezicht al lijkt.
Je weet gvd niet eens hoe je Koresh schrijft, doedel. En mijn nick kun je ook al niet spellen.
quote:Dakkapel of moskee, ja das haast hetzelfde.......
Op zaterdag 6 september 2003 19:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
Geen idee en het maakt me geen reet uit.
En dan "...maakt me geen reet uit" Dat zijn pas argumenten.
quote:Maar nutteloze vergelijkingen als jij maakt mogen natuurlijk wel?
Op zaterdag 6 september 2003 19:58 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Dakkapel of moskee, ja das haast hetzelfde.......
quote:Dat is idd een argument, een reis naar Mekka hoort bij een goed moslim zijn, en als je dan kijkt hoe niet-moslims in SA worden behandeld zeg ik: geef hun net zoveel respect als zij jou geven.
Op zaterdag 6 september 2003 20:10 schreef Ype het volgende:[..]
Maar nutteloze vergelijkingen als jij maakt mogen natuurlijk wel?
Je gebruikte niet eens een argument, maar gewoon wat lukraak geklets
quote:Het schijnt dat de McDonalds ook moeite heeft om daar te vestigen, misschien moeten we het hier ook overwegen omhet te sluiten.
Op zaterdag 6 september 2003 19:58 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Dakkapel of moskee, ja das haast hetzelfde.......
quote:Dat is geen argument.
Zo goed?
quote:Jeukaanmenaad had die vraag toch ook al gesteld. Nauw waarom noem je die moordenaar van 700 Joden dan wel een profeet en die meneer Koresh niet. Die beweerde toch ook het woord van God te "openbaren".
Op zaterdag 6 september 2003 19:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Tief op. Als je die vraag meent te moeten stellen ben je nog dommer en verder heen dan je op het eerste gezicht al lijkt.
Je weet gvd niet eens hoe je Koresh schrijft, doedel. En mijn nick kun je ook al niet spellen.
Nog een poging. Wat versta jij onder een "profeet".
quote:Misschien moet je eens ophouden met het ophalen van ouwe koeien uit de sloot.
Op zaterdag 6 september 2003 20:16 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Jeukaanmenaad had die vraag toch ook al gesteld. Nauw waarom noem je die moordenaar van 700 Joden dan wel een profeet en die meneer Koresh niet. Die beweerde toch ook het woord van God te "openbaren".
Nog een poging. Wat versta jij onder een "profeet".
Laat het rusten, en ga gewoon verder discussieren aub. Of vecht het uit via de mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |