Die kids groeien gewoon op met het idee dat je niet interessant bent als je problemen hebt, ze zien nauwelijks mensen die gewoon niets hebben, nauwelijks mensen die gewoon geluk hebben, pas als je een probleem hebt ben je op het scherm te bewonderen.
een van de gevolgen hiervan imho: dat meiden op msn het gewoon normaal vinden om dodelijke ziektes of zelfmoordneigingen te veinzen.
Soaps: iets wat je je kids absoluut niet moet voorschotelen...
edit:
1. een spelfout in de topictitel...
2. eigenlijk dacht ik dat ik in OUD poste
ben er niet helemaal bij kennelijk
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 29-08-2003 22:33]
quote:Soaps.... overrated ellende waar geen hond op zit te wachten. mensen met een bijzonder laat IQ zouden het nogal leuk vinden... en laat nou net van deze groep een overschot hebben in Nederland... vooral van die geblondeerde huisvrouwen met kunstnagels en hun kinderen 24 uur per dag op de creche als ze konden.
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
dit is dus nav dit topic: GTST ,een onmisbare tool bij de opvoeding...
Dat is inderdaad niet goed voor een kind dat dat als voorbeeld voor real life aanneemt.
quote:Tell it to BHFH, die wil GTST z'n kind laten opvoeden
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:43 schreef BladE-l----- het volgende:
Ik erger me nogal aan B&B; iemand heeft kanker en is 2 afleveringen later 3 week lang aan het doodgaan.
GTST is zo onrealistisch onderhand dat het schrijnend wordt, andere nl soaps zijn al helemaal niet normaal meer.
Als er een ziekte als kanker wordt vastgesteld is dat meestal alleen maar om iemand uit het script te schrijven, een week later zijn ze dood.
Iedereen komt in het criminele circuit, gebruikt drugs, krijgt enge ziektes en raakt verdwaald in de jungle, en dan het liefst allemaal in hetzelfde seizoen, zodat het volgende seizoen alles nog eens dunnetjes over kan worden gedaan.
En dan ook nog eens geen research doen naar de onderwerpen waar ze over schrijven, zodat de helft niet klopt en de andere helft overdreven wordt.Dat is inderdaad niet goed voor een kind dat dat als voorbeeld voor real life aanneemt.
quote:Heeft ie kinderen dan?
Op zaterdag 30 augustus 2003 07:43 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Tell it to BHFH, die wil GTST z'n kind laten opvoeden
quote:in zijn hele lange termijnplanning zit dat wel ergens verwerkt jah
Op zaterdag 30 augustus 2003 08:27 schreef sig000 het volgende:[..]
Heeft ie kinderen dan?
.
quote:bellen in het ziekenhuis?
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:39 schreef Dada het volgende:
Dat ze de hele tijd bellen in het ziekenhuis, is het nou zon stap om dat effe anders te doen?
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:33 schreef D.Rose het volgende:
Denk dat dit dan niet alleen voor soaps geldt, maar voor alles op tv.
quote:ik mocht gewoon bellen bij de oogarts in zijn kantoor, dat geldt alleen voor speciale afdelingen waar mensen aan hartbewakingsapparatuur liggen en zo, niet in het hele ziekenhuis.
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:28 schreef Dada het volgende:
Ja, in GTST gezien. Staan ze gewoon met hun mobieltje in het ziekenhuis te bellen. Mobieltjes uit in het ziekenhuis is mij geleerd.
quote:als het ergens niet mag dan plakken ze stickers op he, en zettenz e vaak een blocker neer btw.
Op zondag 31 augustus 2003 11:29 schreef Dada het volgende:
Meen je dat nou? Nooit geweten altijd geleerd mobieltje uit. Altijd netjes gedaan. Zo leer je hier in dit topic nog eens wat ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |