abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12799218
Ik zelf ben het er niet geheel mee eens. Nou vind ik het op zich niet zo erg wat ze doen. Alleen vind het niet bepaald eerlijk tegen over mensen die net zoals ik zonder de pil kapot gaan van de pijn! Zonder dat pilletje lig ik alle dagen op bed! En kan ik werkelijk niks! Ik gebruik hem dus niet hoofdzakelijk om niet zwanger te worden. Maar vooral tegen de pijn! Voor de mensen die er niks van weten. Een paracetamol enz werken niet tegen deze pijn. Was het maar zo simpel! Ik werd vroeger naar huis gestuurt van school omdat het gewoon niet ging. Nee...Niet zelf vragen. Ik werd gestuurd. Toen kreeg ik de pil toegewezen. Als je deze dan hebt, heb je geen pijn meer als het zover is.

Maar al bij al...Ik was benieuwt naar jullie mening!
Ik vraag me ook tevens af wat dat klere ding gaat kosten!

pi_12799537
het valt best mee geloof ik, je hoeft maar een paar euro(2 euro ofzo) bij te betalen, en zelfs dat geld alleen voor de oudere en niet voor de jongeren. (vrouwelijk welteverstaan )
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 03:14:32 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_12799557
Gebruik die freakin' search nou eens.
Pil en tandarts uit ziekenfonds?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_12799610
Hmmmzzz....Weet ik veel dat het daar ook staat. Kom daar ten eerste nooit. En ten tweede vind ik de pil wel wat voor dit forum.
pi_12799630
Eruit met dat ding!
Rubbers zijn overal te koop en bieden ook bescherming waar de pil het laat afweten. Als je wil wippen moet je niet op een eurotje kijken vind ik.
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_12799711
Mee eens...Maar voor de mensen die kapot gaan van de pijn dan? Als het aan mij lag slikte ik die zooi niet eens! Verzieken ook nog eens je sex lust!

Maar ik ben dus verplicht die zooi te slikken! En nu moet ik er ook al voor gaan betalen? Tjonge wat is het toch weer goed geregeld!

pi_12799753
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 03:31 schreef Digi23 het volgende:
Mee eens...Maar voor de mensen die kapot gaan van de pijn dan? Als het aan mij lag slikte ik die zooi niet eens! Verzieken ook nog eens je sex lust!

Maar ik ben dus verplicht die zooi te slikken! En nu moet ik er ook al voor gaan betalen? Tjonge wat is het toch weer goed geregeld!

Hoho! In dit (i.c. jouw) geval hebben we het over een medische indicatie.
Da's dus een heel ander verhaal. Wanneer een vrouw overvloedig c.q. langdurig menstrueert en dit mbv anticonceptiemiddelen gerenormaliseerd kan worden, heeft dit niets met anticonceptie te maken, maar met een medische noodzaak.
Ik neem aan dat in dit geval voor de vergoeding een uitzondering wordt gemaakt. Da's in ieder geval wel gebruikelijk.

* Mr-Mackey heeft met je te doen. Mrs. Mackey heeft namelijk hetzelfde probleem

De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_12804653
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 03:31 schreef Digi23 het volgende:

Same here ... Ik vind het dus gewoon belachelijk!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:23:17 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12804677
ach ja, als er een mannepil zou zijn die je zaad tijdelijk onwerkbaar maakt zouden heel wat mannen voortaan ook een pil slikken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12804826
hoeveel kost de pil eigenlijk?? ben blij dat ik dat ding niet nu niet hoef te betalen, ben wel benieuwd hoeveel ie eigenlijk kost
pi_12804969
echt weer z'n actie van de overheid hiero!!
het is dan wel niet veel wat je bij moet betalen maar toch, en dadelijk gaan ze weer zeiken dat er teveel jongere meisjes zwanger worden bla bla bla

ik kan namelijk ook echt niet zonder de pil, pijn!!!

pi_12804980
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:28 schreef SilverStar het volgende:
hoeveel kost de pil eigenlijk?? ben blij dat ik dat ding niet nu niet hoef te betalen, ben wel benieuwd hoeveel ie eigenlijk kost
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Wanneer gaat deze maatregel in?

als ie te duur wordt houd ik gewoon op met seks..

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_12805043
zelf betalen lijkt me terecht....maar wat te doen met sportblessures...iemand die zijn been breekt met bijvoorbeeld voetbal! Mag van mij ook zelf dokken.
it's better to burn out than to fade away...
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:38:23 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_12805145
Of je het nou vanwege de pijn moet slikken of je slikt het alleen echt als anti-conceptie, dan nog vind ik het belachelijk dat ze het uit het ziekenfonds halen.

die 2 euro is per recept, maakt niet uit waarvoor het is, dus ook als je dokter je paracetamol voorschrijft.

Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_12806246
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:38 schreef Susie het volgende:
Of je het nou vanwege de pijn moet slikken of je slikt het alleen echt als anti-conceptie, dan nog vind ik het belachelijk dat ze het uit het ziekenfonds halen.

die 2 euro is per recept, maakt niet uit waarvoor het is, dus ook als je dokter je paracetamol voorschrijft.

Waarom zou het voor anti-conceptie in het ziekenfonds moeten zitten dan? Anti-conceptie is er alleen maar voor dat je onbezorgd seks kunt hebben. Voor de lol dus. Ik wil dan ook graag de kosten van een nieuwe gitaar op het ziekfonds verhalen
.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:15:16 #16
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12806362
Gewoon al die chicks zelf laten betalen

* Tiemie betaald zn condooms ook zelf

pi_12806421
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:32 schreef XXEMMYXX het volgende:
echt weer z'n actie van de overheid hiero!!
het is dan wel niet veel wat je bij moet betalen maar toch, en dadelijk gaan ze weer zeiken dat er teveel jongere meisjes zwanger worden bla bla bla

ik kan namelijk ook echt niet zonder de pil, pijn!!!

en die jonge meisjes krijgen hem notabene gratis!
Het zou juist andersom moeten zijn, om te voorkomen dat 13- 16 jarige sexueel actief zijn, moeten juist deze vrouwen voor de pil gaan betalen.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:34:17 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_12806930
De pil kost ongeveer 20 euro per kwartaal. Ligt er een beetje aan welk merk je hebt. De 2 euro waarover hier boven ergens wordt gesproken bedragen de eigen bijdrage.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:47:29 #19
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_12807262
Ehm, de pil zelf gaat veel meer kosten, want hij wordt helemaal niet meer vergoed. Nu wordt ie voor een aantal soorten helemaal en voor een aantal andere (3e generatie-soorten meen ik) gedeeltelijk vergoed, dwz je betaald een eigen bijdrage. Maar dat gaat dus veranderen als dit wetsvoorstel doorgaat, dan zul je alles moeten betalen, misschien dat een aanvullende verzekering dan nog soelaas biedt. En dan ook nog 2 euro betalen per recept.

Ach, dit is ook een manier om minder geld aan studenten te willen uitgeven: meer meiden die zwanger worden ->studiestakers. Go Balkellende!

..en laat gaan...
pi_12807662
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31949

De pil blijft gratis voor jongeren, alleen vrouwen van 18+ moeten gaan betalen.

Ik vind dit een prima plan. Wij moeten idd ook onze condooms betalen dus waarom zou de pil gratis moeten zijn?

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:10:38 #21
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12807788
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:

Jongeren onder de 18 zouden überhaupt geen seks moeten hebben

Persoonlijk vind ik dat ze onderscheid moeten maken tussen mensen die de pil slikken als anticonceptie, en mensen die de pil slikken als medicijn.

pi_12807955
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:10 schreef Christine het volgende:

[..]

Jongeren onder de 18 zouden überhaupt geen seks moeten hebben

Gelukkig doen ze dat wel Nogal ouderwets standpunt van je..
quote:
Persoonlijk vind ik dat ze onderscheid moeten maken tussen mensen die de pil slikken als anticonceptie, en mensen die de pil slikken als medicijn.
Daar zit wel wat in inderdaad.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:22:18 #23
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12808067
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Gelukkig doen ze dat wel Nogal ouderwets standpunt van je..
Misschien wel, maar het is een feit dat wanneer iedereen netjes zou wachten met seks tot bijvoorbeeld het huwelijk, dat er dan een stuk minder tienerzwangerschappen, geslachtsziektes bij jongeren, etc. zouden zijn.

Persoonlijk zie ik het feit dat iemand van 16 nog geen kind kan opvoeden, als een teken dat iemand van 16 dus ook nog geen seks hoort te hebben

Misschien inderdaad wat ouderwets, maar wel mijn mening

vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:23:43 #24
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_12808104
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:

Ik vind dit een prima plan. Wij moeten idd ook onze condooms betalen dus waarom zou de pil gratis moeten zijn?

ik las 21+, maar goed, de pil gaat dus afhankelijk van het merk de vrouw ongeveer 100 euro per jaar kosten, plus de eigen bijdrage.

Dit is toch wel een flink bedrag vind ik zelf, ik vind het iig heel erg dat het uit het ziekenfonds gehaald wordt, alhoewel ik het wel een prettig idee vind dat ze de leeftijdsgrens hebben aangepast

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:25:40 #25
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12808156
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:23 schreef maple-leaf het volgende:
de pil gaat dus afhankelijk van het merk de vrouw ongeveer 100 euro per jaar kosten, plus de eigen bijdrage.
100 euro per jaar, dat is nog minder dan een tientje per maand. Vind ik nog best meevallen eigenlijk, voor een pilletje die je toch bijna elke dag in moet nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')