Maar al bij al...Ik was benieuwt naar jullie mening!
Ik vraag me ook tevens af wat dat klere ding gaat kosten!
Maar ik ben dus verplicht die zooi te slikken! En nu moet ik er ook al voor gaan betalen? Tjonge wat is het toch weer goed geregeld!
quote:Hoho! In dit (i.c. jouw) geval hebben we het over een medische indicatie.
Op vrijdag 29 augustus 2003 03:31 schreef Digi23 het volgende:
Mee eens...Maar voor de mensen die kapot gaan van de pijn dan? Als het aan mij lag slikte ik die zooi niet eens! Verzieken ook nog eens je sex lust!Maar ik ben dus verplicht die zooi te slikken! En nu moet ik er ook al voor gaan betalen? Tjonge wat is het toch weer goed geregeld!
* Mr-Mackey heeft met je te doen. Mrs. Mackey heeft namelijk hetzelfde probleem
quote:Same here ... Ik vind het dus gewoon belachelijk!
Op vrijdag 29 augustus 2003 03:31 schreef Digi23 het volgende:
Mee eens...Maar voor de mensen die kapot gaan van de pijn dan? Als het aan mij lag slikte ik die zooi niet eens! Verzieken ook nog eens je sex lust!Maar ik ben dus verplicht die zooi te slikken! En nu moet ik er ook al voor gaan betalen? Tjonge wat is het toch weer goed geregeld!
ik kan namelijk ook echt niet zonder de pil, pijn!!!
quote:Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Wanneer gaat deze maatregel in?
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:28 schreef SilverStar het volgende:
hoeveel kost de pil eigenlijk?? ben blij dat ik dat ding niet nu niet hoef te betalen, ben wel benieuwd hoeveel ie eigenlijk kost
als ie te duur wordt houd ik gewoon op met seks..
die 2 euro is per recept, maakt niet uit waarvoor het is, dus ook als je dokter je paracetamol voorschrijft.
quote:Waarom zou het voor anti-conceptie in het ziekenfonds moeten zitten dan? Anti-conceptie is er alleen maar voor dat je onbezorgd seks kunt hebben. Voor de lol dus. Ik wil dan ook graag de kosten van een nieuwe gitaar op het ziekfonds verhalen
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:38 schreef Susie het volgende:
Of je het nou vanwege de pijn moet slikken of je slikt het alleen echt als anti-conceptie, dan nog vind ik het belachelijk dat ze het uit het ziekenfonds halen.die 2 euro is per recept, maakt niet uit waarvoor het is, dus ook als je dokter je paracetamol voorschrijft.
quote:en die jonge meisjes krijgen hem notabene gratis!
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:32 schreef XXEMMYXX het volgende:
echt weer z'n actie van de overheid hiero!!
het is dan wel niet veel wat je bij moet betalen maar toch, en dadelijk gaan ze weer zeiken dat er teveel jongere meisjes zwanger worden bla bla blaik kan namelijk ook echt niet zonder de pil, pijn!!!
Ach, dit is ook een manier om minder geld aan studenten te willen uitgeven: meer meiden die zwanger worden ->studiestakers. Go Balkellende!
De pil blijft gratis voor jongeren, alleen vrouwen van 18+ moeten gaan betalen.
Ik vind dit een prima plan. Wij moeten idd ook onze condooms betalen dus waarom zou de pil gratis moeten zijn?
quote:Jongeren onder de 18 zouden überhaupt geen seks moeten hebben
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31949De pil blijft gratis voor jongeren, alleen vrouwen van 18+ moeten gaan betalen.
Persoonlijk vind ik dat ze onderscheid moeten maken tussen mensen die de pil slikken als anticonceptie, en mensen die de pil slikken als medicijn.
quote:Gelukkig doen ze dat wel
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:10 schreef Christine het volgende:[..]
Jongeren onder de 18 zouden überhaupt geen seks moeten hebben
quote:Daar zit wel wat in inderdaad.
Persoonlijk vind ik dat ze onderscheid moeten maken tussen mensen die de pil slikken als anticonceptie, en mensen die de pil slikken als medicijn.
quote:Misschien wel, maar het is een feit dat wanneer iedereen netjes zou wachten met seks tot bijvoorbeeld het huwelijk, dat er dan een stuk minder tienerzwangerschappen, geslachtsziektes bij jongeren, etc. zouden zijn.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Gelukkig doen ze dat welNogal ouderwets standpunt van je..
Persoonlijk zie ik het feit dat iemand van 16 nog geen kind kan opvoeden, als een teken dat iemand van 16 dus ook nog geen seks hoort te hebben
Misschien inderdaad wat ouderwets, maar wel mijn mening
quote:ik las 21+, maar goed, de pil gaat dus afhankelijk van het merk de vrouw ongeveer 100 euro per jaar kosten, plus de eigen bijdrage.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31949De pil blijft gratis voor jongeren, alleen vrouwen van 18+ moeten gaan betalen.
Ik vind dit een prima plan. Wij moeten idd ook onze condooms betalen dus waarom zou de pil gratis moeten zijn?
Dit is toch wel een flink bedrag vind ik zelf, ik vind het iig heel erg dat het uit het ziekenfonds gehaald wordt, alhoewel ik het wel een prettig idee vind dat ze de leeftijdsgrens hebben aangepast
quote:100 euro per jaar, dat is nog minder dan een tientje per maand. Vind ik nog best meevallen eigenlijk, voor een pilletje die je toch bijna elke dag in moet nemen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:23 schreef maple-leaf het volgende:
de pil gaat dus afhankelijk van het merk de vrouw ongeveer 100 euro per jaar kosten, plus de eigen bijdrage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |