abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:18:41 #1
64656 PietPiraat
Life is short,so have Fun!!
pi_12638516
Vandaag ging m`n moeder voor een paar kleine boodschappen naar de plaatselijke ALDI-markt, en moest, omdat het rond het middaguur was,(dan hebben de andere kassameisjes pauze) achter een vrij lange rij aansluiten..... Nu is dat nog het probleem niet, maar na een paar minuten gewacht te hebben, komt een buitenlandse vrouw met vier kleine kinderen aangelopen en ziet de lange rij met mensen voor de kassa staan .....en loopt de gehele rij voorbij om vervolgens haar spullen af te laten rekenen!!!
Nu is m`n moeder de beroerste niet, maar vond dit toch Tè erg voor woorden!! En zei tegen de vrouw , dat ze gewoon net als de rest achteraan in de rij moest aansluiten!! ...Waarop m`n moeder bijval kreeg van de rest van de wachtende!!
Terwijl de vrouw dus terug liep om achteraan te sluiten,riep ze in de winkel ; "- Jullie Nederlandse vrouwen zijn allemaal Dom!!!....Wacht maar!! Totdat wij Nederland in handen hebben, Jullie allemaal maar 1 of 2 kinderen hebben ...wij veel meer kinderen hebben en over paar jaar wij nederland hebben!!!"
Waarop m`n moeder zei: "- Je moet nu heel vlug je mond dicht houden want je mag blij zijn hier te mogen komen wonen!!!"

Nu is mijn vraag of iemand zoiets nog meer heeft ervaren??...en zo ja, hoe hij/zij daar is mee omgegaan??.....

Ikzelf vind dit een zeer grove vorm van A-socialiteit en misbruik van de Nederlandse gastvrijheid!! \
Op deze manier werken de buitenlanders het zelf in de hand dat ze gediscrimineerd worden!!!....althans dat is mijn mening!

Je leeft vandaag,en niet morgen, dus zorg dat je het NU goed hebt...
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:19:58 #2
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12638548
Dat eerste is nog wel geloofwaardig, maar dat 2de
pi_12638576
Die sprak anders behoorlijk goed Nederlands voor een buitenlandse.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_12638588
TS kan misschien beter zijn nick veranderen in PrietPraat?
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:22:10 #5
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_12638602
het is nu eenmaal een feit dat wij ons onder de voet hebben laten lopen. Daarom hoop ik ook dat zo snel mogelijk een flink aantal uitkeringen afgeschaft worden zodat het probleem zich zelf oplost. Er zijn goed asiel zoekers (ongeveer 1%), maar gezien de feiten moeten de stroom volledig stopzetten en iedereen die hier minder dan 10 jaar is weer terug sturen, maar dat willen ze niet want dan krijgen ze geen uitkering en moeten ze werken
pi_12638606
Velen zullen het ontkennen, maar wie een beetje kan rekenen... achja laat ook maar .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12638615
Die buitenlandse vrouw sprak tog gewoon de waarheid ? Dus wat is het probleem hehehehheheheh (Grapju)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_12638621
stom gelul, tegenwoordig wil iedereen stoer overkomen over de rug van buitenlanders. hou op met zielig zijn aub...
pi_12638634
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:18 schreef PietPiraat het volgende:
Vandaag ging m`n moeder voor een paar kleine boodschappen naar de plaatselijke ALDI-markt, en moest, omdat het rond het middaguur was,(dan hebben de andere kassameisjes pauze) achter een vrij lange rij aansluiten..... Nu is dat nog het probleem niet, maar na een paar minuten gewacht te hebben, komt een buitenlandse vrouw met vier kleine kinderen aangelopen en ziet de lange rij met mensen voor de kassa staan .....en loopt de gehele rij voorbij om vervolgens haar spullen af te laten rekenen!!!
Nu is m`n moeder de beroerste niet, maar vond dit toch Tè erg voor woorden!! En zei tegen de vrouw , dat ze gewoon net als de rest achteraan in de rij moest aansluiten!! ...Waarop m`n moeder bijval kreeg van de rest van de wachtende!!
Terwijl de vrouw dus terug liep om achteraan te sluiten,riep ze in de winkel ; "- Jullie Nederlandse vrouwen zijn allemaal Dom!!!....Wacht maar!! Totdat wij Nederland in handen hebben, Jullie allemaal maar 1 of 2 kinderen hebben ...wij veel meer kinderen hebben en over paar jaar wij nederland hebben!!!"
Waarop m`n moeder zei: "- Je moet nu heel vlug je mond dicht houden want je mag blij zijn hier te mogen komen wonen!!!"

Nu is mijn vraag of iemand zoiets nog meer heeft ervaren??...en zo ja, hoe hij/zij daar is mee omgegaan??.....

Ikzelf vind dit een zeer grove vorm van A-socialiteit en misbruik van de Nederlandse gastvrijheid!! \
Op deze manier werken de buitenlanders het zelf in de hand dat ze gediscrimineerd worden!!!....althans dat is mijn mening!

- heeft niets met politiek te maken
- verhaal van een 13 jarige
- bagger topic
- slotjuh
Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:23:11 #10
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12638635
Ga buitenspelen.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_12638664
Fantasie-topic.
Slotje.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:24:26 #12
64656 PietPiraat
pi_12638677
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:19 schreef Wrinex het volgende:
Dat eerste is nog wel geloofwaardig, maar dat 2de
Ik kan me indenken dat je het niet geloofwaardig vind, want ik stond er ook versteld van!!!....
Maar daarintegen is m`n moeder iemand die altijd klaar staat voor allochtone mensen hier in de straat. En ze zal het normaal gezien als eerste opnemen voor die mensen maar hier ging het haar toch te ver!!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:24:43 #13
24774 uilebal
Das minder boitur!!
pi_12638693
Dit bevestigd (als het waar is) nu juist precies waar ik zo bang voor ben.
Maarja, dankzij GroenSlinks en de Partij van de Afbraak zou het allemaal niet zover komen..........
Het is niet de val die pijn doet, maar de landing. http://www.pisflek.web-log.nl
pi_12638715
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:24 schreef PietPiraat het volgende:

[..]

Ik kan me indenken dat je het niet geloofwaardig vind, want ik stond er ook versteld van!!!....
Maar daarintegen is m`n moeder iemand die altijd klaar staat voor allochtone mensen hier in de straat. En ze zal het normaal gezien als eerste opnemen voor die mensen maar hier ging het haar toch te ver!!

En kassa meisjes bij de ALDI zijn niet assetief genoeg?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_12638727
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:24 schreef uilebal het volgende:
Maarja, dankzij GroenSlinks en de Partij van de Afbraak zou het allemaal niet zover komen..........
Nee, gelukkig heeft de LPF Nederland van een zekere afgang gered .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_12638730
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:24 schreef uilebal het volgende:
Heeft GroenLinks ooit in de regering gezeten?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:25:55 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_12638732
Ik zal niet roepen dat buitenlanders voor verderf zorgen, want dat mag niet, want dat is discriminatie, maar het is wel de WAARHEID.

En ter nuancering: Ik weet dat er genoeg allochtonen zijn die wel weten hoe ze zich moeten gedragen en dat ook doen, maar van sommigen kan je gewoon woest worden.

So we just called him Fred
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:27:14 #18
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_12638769
eh eh eh jaaahh uitlokken ehh oh ja ehh slotje?
pi_12638775
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:24 schreef PietPiraat het volgende:

[..]

Ja die ene allochtone vrouw heeft alles verpest
Hoe gaat de titel heten van je nieuwe boek? Sprookjesboek , kleuterverhalen of uit mijn grote duim.
pi_12638780
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, gelukkig heeft de LPF Nederland van een zekere afgang gered .

Bij de LPF heeft men het hart er uit gerukt en dat het dan daarna nog verderleeft is een wonder .
Het kon niet anders dan dat het zou mislukken zonder Fortuyn .
Maar ben je niet heel erg Oftopic ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:27:41 #21
24774 uilebal
Das minder boitur!!
pi_12638781
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:25 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Heeft GroenLinks ooit in de regering gezeten?

Nee, gelukkig niet. Maar ze zitten de " andersdenkende" partijen genoeg tegen om ervoor te zorgen dat het finaal uit de klauwen loopt in dit kikkerlandje.
Het is niet de val die pijn doet, maar de landing. http://www.pisflek.web-log.nl
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:30:44 #22
39778 LauLau
Battlefield 2.
pi_12638870
Wat een achterlijke reacties.

Ik geloof het zo dat sommige mensen zo reageren.

Het is mij ook enkele keren overkomen.
Ik ben zelfs een keer de aldi uitgezet met de woorden ga nou maar weg voordat de boel escaleert..

Het moet echt niet gekker worden..

Frituur.
pi_12638998
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:27 schreef MMXMMX het volgende:
Maar ben je niet heel erg Oftopic ?
Ik reageer alleen op een opmerking van iemand anders. Als jij dat off-topic vindt, prima.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:37:20 #24
46511 Linz
held der helden
pi_12639057
jaja, dit is zeker echt gebeurd?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:37:56 #25
64656 PietPiraat
pi_12639075
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:25 schreef Vampier het volgende:

[..]

En kassa meisjes bij de ALDI zijn niet assetief genoeg?

Er was maar 1 kassa open....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')