Nu is mijn vraag of iemand zoiets nog meer heeft ervaren??...en zo ja, hoe hij/zij daar is mee omgegaan??.....
Ikzelf vind dit een zeer grove vorm van A-socialiteit en misbruik van de Nederlandse gastvrijheid!! \
Op deze manier werken de buitenlanders het zelf in de hand dat ze gediscrimineerd worden!!!....althans dat is mijn mening!
quote:- heeft niets met politiek te maken
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:18 schreef PietPiraat het volgende:
Vandaag ging m`n moeder voor een paar kleine boodschappen naar de plaatselijke ALDI-markt, en moest, omdat het rond het middaguur was,(dan hebben de andere kassameisjes pauze) achter een vrij lange rij aansluiten..... Nu is dat nog het probleem niet, maar na een paar minuten gewacht te hebben, komt een buitenlandse vrouw met vier kleine kinderen aangelopen en ziet de lange rij met mensen voor de kassa staan .....en loopt de gehele rij voorbij om vervolgens haar spullen af te laten rekenen!!!
Nu is m`n moeder de beroerste niet,maar vond dit toch Tè erg voor woorden!! En zei tegen de vrouw , dat ze gewoon net als de rest achteraan in de rij moest aansluiten!!
...Waarop m`n moeder bijval kreeg van de rest van de wachtende!!
Terwijl de vrouw dus terug liep om achteraan te sluiten,riep ze in de winkel ; "- Jullie Nederlandse vrouwen zijn allemaal Dom!!!....Wacht maar!! Totdat wij Nederland in handen hebben, Jullie allemaal maar 1 of 2 kinderen hebben...wij veel meer kinderen hebben en over paar jaar wij nederland hebben!!!"
Waarop m`n moeder zei: "- Je moet nu heel vlug je mond dicht houden want je mag blij zijn hier te mogen komen wonen!!!"Nu is mijn vraag of iemand zoiets nog meer heeft ervaren??...en zo ja, hoe hij/zij daar is mee omgegaan??.....
Ikzelf vind dit een zeer grove vorm van A-socialiteit en misbruik van de Nederlandse gastvrijheid!!\
Op deze manier werken de buitenlanders het zelf in de hand dat ze gediscrimineerd worden!!!....althans dat is mijn mening!
quote:Ik kan me indenken dat je het niet geloofwaardig vind, want ik stond er ook versteld van!!!....
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:19 schreef Wrinex het volgende:
Dat eerste is nog wel geloofwaardig, maar dat 2de
quote:En kassa meisjes bij de ALDI zijn niet assetief genoeg?
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:24 schreef PietPiraat het volgende:[..]
Ik kan me indenken dat je het niet geloofwaardig vind, want ik stond er ook versteld van!!!....
Maar daarintegen is m`n moeder iemand die altijd klaar staat voor allochtone mensen hier in de straat. En ze zal het normaal gezien als eerste opnemen voor die mensen maar hier ging het haar toch te ver!!
quote:Nee, gelukkig heeft de LPF Nederland van een zekere afgang gered
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:24 schreef uilebal het volgende:
Dit bevestigd (als het waar is) nu juist precies waar ik zo bang voor ben.
Maarja, dankzij GroenSlinks en de Partij van de Afbraak zou het allemaal niet zover komen..........
quote:Heeft GroenLinks ooit in de regering gezeten?
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:24 schreef uilebal het volgende:
Dit bevestigd (als het waar is) nu juist precies waar ik zo bang voor ben.
Maarja, dankzij GroenSlinks en de Partij van de Afbraak zou het allemaal niet zover komen..........
En ter nuancering: Ik weet dat er genoeg allochtonen zijn die wel weten hoe ze zich moeten gedragen en dat ook doen, maar van sommigen kan je gewoon woest worden.
quote:Ja die ene allochtone vrouw heeft alles verpest
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:24 schreef PietPiraat het volgende:[..]
Ik kan me indenken dat je het niet geloofwaardig vind, want ik stond er ook versteld van!!!....
Maar daarintegen is m`n moeder iemand die altijd klaar staat voor allochtone mensen hier in de straat. En ze zal het normaal gezien als eerste opnemen voor die mensen maar hier ging het haar toch te ver!!
quote:Bij de LPF heeft men het hart er uit gerukt en dat het dan daarna nog verderleeft is een wonder .
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Nee, gelukkig heeft de LPF Nederland van een zekere afgang gered
.
quote:Nee, gelukkig niet. Maar ze zitten de " andersdenkende" partijen genoeg tegen om ervoor te zorgen dat het finaal uit de klauwen loopt in dit kikkerlandje.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:25 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Heeft GroenLinks ooit in de regering gezeten?
Ik geloof het zo dat sommige mensen zo reageren.
Het is mij ook enkele keren overkomen.
Ik ben zelfs een keer de aldi uitgezet met de woorden ga nou maar weg voordat de boel escaleert..
Het moet echt niet gekker worden..
quote:Ik reageer alleen op een opmerking van iemand anders. Als jij dat off-topic vindt, prima.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:27 schreef MMXMMX het volgende:
Maar ben je niet heel erg Oftopic ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |