quote:Nu, weet ik wat ik moet zeggen als me kussen nat es, dat ik heerlijk heb geslapen, lekker ontspannen!
Op donderdag 21 augustus 2003 16:25 schreef PECR het volgende:
ontspan je je wel goed?
Gewoon op bed gaan liggen en al je spieren ontspannen.
ook al ga je kwijlen
IPV, geile dromen!
quote:het is niet dat m'n lichaam niet ontspannen is, maar dat geval dat ik tussen m'n oren meesjouw is het probleem
Op donderdag 21 augustus 2003 16:25 schreef PECR het volgende:
ontspan je je wel goed?
Gewoon op bed gaan liggen en al je spieren ontspannen.
ook al ga je kwijlen
quote:dj Tiesto opzetten - in search of sunrise 2 of 3 en alleen maar naar de muziek luisteren - bij voorkeur als je drie uur geleden XTC gebruikt hebt maar dit is absoluut niet noodzakelijk.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:19 schreef H3Li0S het volgende:
eey mensen,
toen ik gisteravond op bed lag had ik veel moeite om te slapen... als ik op bed lig en mijn ogen dicht doe is het een en al chaos in m'n hoofd en flitsen er als het ware beelden van gebeurtenissen van die dag door m'n hoofd, waardoor ik alleen maar kan slapen als ik echt uitgeput ben. dit heb ik nou al een tijdje... mijn vraag is nou; hoe kan ik innerlijke rust krijgen? kan iemand van jullie me daarmee helpen?
slaap lekker
quote:Ik heb mijn kussens normaal bij me hoofdeind liggen..
Op donderdag 21 augustus 2003 16:30 schreef Bronek het volgende:[..]
Nu, weet ik wat ik moet zeggen als me kussen nat es, dat ik heerlijk heb geslapen, lekker ontspannen!
IPV, geile dromen!
stel je een lege ruimte voor,
daarna haal je ook die lege ruimte weg
zelfs kleur bestaat niet meer
en jijzelf ook niet, er is niks
*slaapt*
quote:holy fuck donderstraal ik met me kop op het toetsenbord
Op donderdag 21 augustus 2003 18:24 schreef BitByter- het volgende:
proberen nergens aan te denkenstel je een lege ruimte voor,
daarna haal je ook die lege ruimte weg
zelfs kleur bestaat niet meer
en jijzelf ook niet, er is niks*slaapt*
Klinkt zweverig, maar het helpt wel. Misschien is ontspanningsoefening een beter woord: je gaat op je rug liggen en trekt een voor een je spieren een paar keer aan en ontspant ze dan weer, langzamerhand van je tenen omhoog tot je nek, en terwijl je dat doet richt je je gedachten op je lichaam. Als je voelt dat je gedachten afdwalen dwing je jezelf weer terug.
Je zal slapen als een roos
quote:Kijk, dít is een hele goede tip!
Op donderdag 21 augustus 2003 16:21 schreef EggsTC het volgende:
Begin hier met meditatie
Alcohol en drugs geven je geen echte innerlijke rust en bovendien werken deze middelen maar tijdelijk.
Meditatie is ook een stuk gezonder. .
voor jou zou ik het toch eens proberen met meditatie of Reiki... zoek maar eens 'Reiki' onder google.
Ik ken het gevoel wel hoor (kep dan ook een vorm van ADHD, ook wel ADD... ik heb de H van Hyper alleen niet zo... maar toch), rumoerigheid in je hoofd als je wilt slapen had ik vroeger ook.
Maar ik slaap tegenwoordig als een roosje!
wat ik altijd deed is keihard "STILTE!!!" in gedachte roepen (wel in gedachte heh!? hehe ).
Klinkt debiel ik weet het maar je moest eens weten hoe stil het ineens is ... zoniet, roep je het nog een paar keer net als een schoolmeester zeg maar totdat het langer stil blijft... daarnaast probeer je je ondanks je 'geschreeuw' te ontspannen.
Vwb Reiki kan ik je aanraden op je rug te gaan liggen, je handen op je borst te leggen... onder elkaar, dus 1tje meer richting je kin en 1tje meer richting je navel... maak je hoofd leeg gewoon 'niets'.
mm... sterkte man!
quote:Yoga was mij ook net te binnen geschoten en sport is ook een hele goede tip! Je bent dan heel bewust met jezelf en je lijf bezig en dat geeft vaak ook een soort rust.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:28 schreef Schorpioen het volgende:
Idd meditatie. Of anders yoga. Sowieso door lichamelijk bezig te zijn wordt je hoofd leeg, flink sporten kan dus ook erg goed helpen.
Sport je al regelmatig dan zou ik toch eens meditatie-oefeningen gaan proberen en/of yoga.
Relax enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |