quote:* Bluezz neemt het zandmannetje op schoot geeft hem een kusje en legt hem lekker in zijn spijkerbedje
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
ik wor zo moe van al da dansen...
*huishoudmuts gaat spelen*
en keldertje gaat vegen
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 19-08-2003 12:08]
quote:* Loek-B extra kettingen en sloten op de deur maakt, en sleutel aan Cart_man geeft.
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:04 schreef Cart_man het volgende:
* Cart_man Bluezz de kelder inschopt en Bald Terror - Drummachine opzet...
Haha die heb ik jandorie nog op plaat liggen!
Dj Paul vs. Neophyte - Rotterdam Hooligan
De Euromasters - Amsterdam waar lech dat dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 19-08-2003 12:12]
ik ben alweer een eeuwigheid opzoek naar de titel van een Nederlandstalig Hardcore nummer... Heb het ook al eens in het Grote Help Ik zoek een nummer topic geporbeerd, maar goed, geen antwoord daar...
Het gaat zo:
Ik heb geen zorgen
Geen gister geen morgen
Ik hoef niet te rennen
Me toekomst te plannen
Ik leef vandaag!
quote:Zal wel geen amsterdams nummer zijn dan.....
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:Ik hoef niet te rennen
quote:Hilarisch weer
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:16 schreef Qlimax het volgende:[..]
Zal wel geen amsterdams nummer zijn dan.....
* FrankyMcG gaat de komende weken naar Megarave, Decibel Outdoor en HouseQlassics!
quote:nee lekkere voorzet ook.....
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hilarisch weer
quote:Mwah mijn gedachtes zijn niet zo bekrompen om bij het lezen van zoiets meteen daaraan te denken hoor...
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:19 schreef Qlimax het volgende:[..]
nee lekkere voorzet ook.....
quote:Ministry of dance... of is het nou sound kan dat nooit onthouden... daar woon ik 5 minuten lopen vandaan... pussy lounge parties..... RULEZZZ
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Bezoeken hier nog wel eens mensen Hardcore/Oldskool parties?* FrankyMcG gaat de komende weken naar Megarave, Decibel Outdoor en HouseQlassics!
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Mwah mijn gedachtes zijn niet zo bekrompen om bij het lezen van zoiets meteen daaraan te denken hoor...
quote:Goed plan geloof ik
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:22 schreef Qlimax het volgende:[..]
ben aan vakantie toe denk ik... overmorgen lekker voor twee weken naar Rhodos ... biertje....
Maar kent uberhaupt iemand die plaat?
quote:MoD rulez!
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:21 schreef Qlimax het volgende:Ministry of dance... of is het nou sound kan dat nooit onthouden... daar woon ik 5 minuten lopen vandaan... pussy lounge parties..... RULEZZZ
Jammer dat ie binnenkort voor de vlakte gaat!
Da_Sandman: die plaat zegt mij helemaal niets!
precies.... zo was het vroeger zekers niet in de energiehal...
1 grote vieze tering nzai groep is het... en die gassies zijn 15 / 16 dus toen dat gabber er net was rond '92 ofzo weet ik veel konden die gasten nog niet eens lopen.... losers...
kan beter naar wat andere feesten gaan met wat "oudere" mensen ... sfeer is dan veel relaxter....
quote:Weet je wat het probleem is:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:25 schreef Qlimax het volgende:precies.... zo was het vroeger zekers niet in de energiehal...
1 grote vieze tering nzai groep is het... en die gassies zijn 15 / 16 dus toen dat gabber er net was rond '92 ofzo weet ik veel konden die gasten nog niet eens lopen.... losers...kan beter naar wat andere feesten gaan met wat "oudere" mensen ... sfeer is dan veel relaxter....
Die mennekes van tegenwoordig denken dat kisten en andere Nazi-attributen erbij horen, net zoals voreger de Aussie! Ze realiseren zich (deels) niet de achterliggende gedachte!
Ik ga ook steeds liever naar feessies waar ze de oudere Hardcore en Oldskool draaien, toen het nog relaxt was!
Energiehal.......(zucht).............dat waren de tijden!
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:29 schreef TalkShowHost het volgende:
Wat een titel
quote:Helemaal mee eens.... maar ja ik liep vroeger ook met een kale kop en kisten en een beetje met dat "rechts" te provoceren maar ja je komt er wel achter dat het allemaal zo niet werkt.... maar de sfeer wordt er zeker niet beter op door zo'n groep...
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:28 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Weet je wat het probleem is:
Die mennekes van tegenwoordig denken dat kisten en andere Nazi-attributen erbij horen, net zoals voreger de Aussie! Ze realiseren zich (deels) niet de achterliggende gedachte!
Ik ga ook steeds liever naar feessies waar ze de oudere Hardcore en Oldskool draaien, toen het nog relaxt was!
Energiehal.......(zucht).............dat waren de tijden!
rare wijven ook... korte geruite rokjes en een witte bloes....D-R-A-M-A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |