Misschien raden sommigen van jullie het al, ik ga stoppen als mod.
Nu willen jullie vast weten waarom. Mijn belangrijkste reden is dat het nu voelt als een verplichting om de AT steeds weer te f5en. Soms voel ik me schuldig als ik dat niet doe. Dat vind ik niet okay. Vandaar dat ik stop. Het modden en bijsturen vind ik nog steeds ontzettend leuk en travel blijft altijd en eeuwig mijn favoforum. Dat is dus het probleem niet. Het gevoel van het verplicht zijn om te fokken is dat wel. Ook op mijn werk, en daar heb ik eigenlijk wel wat beters te doen.
Daarbij komt dat ik er de hele maand september niet ben en ik vind dat Liejannuh en alle travellers recht hebben op een mod die er wel is. Op 1 september zijn we een jaar mod, dat vind ik wel een mooie datum om te stoppen. Dat komt ook goed uit met mijn vakantie
plannen.
Misschien dat ik over een jaar of zes nog eens solliciteer als Liejannuh er mee stopt.
Na 1 september zie ik jullie dus nog gewoon in travel, alleen heb ik dan een ander kleurtje.
O ja, er is een opvolger, die is keigaaf, maar wie dat is, moet ik eerst nog even in admin vertellen.
O ja 2, er komt een Thailand reisverslag natuurlijk.
quote:Ben ik het? ben ik het??
Op zondag 10 augustus 2003 12:20 schreef YPPY het volgende:
O ja, er is een opvolger, die is keigaaf, maar wie dat is, moet ik eerst nog even in admin vertellen.
Bedankt .
Maar Yp, het was fijn met je te modden en gelukkig waren we het altijd wel met elkaar eens!
Wanneer doen we de Yppy says goodbye to travel meet???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |