quote:Volgens mij ben ik helemaal niet bereikbaar op IR@fok.nl (als dat wel zo is: goed werk, Jorma, zoniet: maak daar werk van, Jorma) maar wel op I.R.Baboon@fok.nl.
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:07 schreef yvonne het volgende:
Als vervolg van deel 2
Jullie kunnen hier jullie commentaren geven over het modereren van General Chat... dat kan een slotje zijn waar je het niet mee eens bent, een verplaatsing, een verwijderde of geëditte reactie etc. etc.
Ook algemener commentaar over General Chat kan je hier kwijt, en wij zullen dan proberen zo snel mogelijk hier toelichting te geven.
We zijn ook bereikbaar op IR@fok.nl en sweek@fok.nl.
Feedbackhoeren: AstronautJones serieus nemen?
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:58 schreef Breuls het volgende:
Dit is niks voor FB
quote:Ik ben er ook niet heel tevreden mee. Maar het is al doorverwezen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Is nu GC de vuilnisbak van Fok! geworden?Feedbackhoeren: AstronautJones serieus nemen?
[..]
quote:Dan mischien richting ONZ
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:31 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik ben er ook niet heel tevreden mee. Maar het is al doorverwezen.
Of mag ie daar niet meer komen
Edit: hij staat er nu
[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 09-08-2003 18:40]
quote:De bedoeling was mij totaal niet duidelijk. Mij niet alleen. En een toelichting van jouw kant kwam er ook al niet echt.
Op zondag 10 augustus 2003 20:17 schreef FluxC5 het volgende:
Waarom moet deze dicht?Deze dus:
quote:Internet deed het effe niet..
Op zondag 10 augustus 2003 20:17 schreef QyRoZ het volgende:[..]
De bedoeling was mij totaal niet duidelijk. Mij niet alleen. En een toelichting van jouw kant kwam er ook al niet echt.
De bedoeling is of iemand de usericon nog heeft van Raven. (die raaf)
Misschien heeft iemand hem nog in zijn ICQ/MSN lijst en kan die persoon dat aan hem vragen..
Het doel is om weer een Tijn&Raven icon te maken
quote:Mijn dank!
Op zondag 10 augustus 2003 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
Opgeschoond en weer open.
Ik heb het geprobeerd maar hij wil niet echt ontopic meer........
quote:Is niet meer te redden inderdaad, en ik denk dat de TS al genoeg informatie heeft, dus hij gaat maar gewoon op slot.
Op maandag 11 augustus 2003 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Namen terroristenIk heb het geprobeerd maar hij wil niet echt ontopic meer........
edit
in dat topic oa het volgende
quote:
Door PhreaKie - maandag 11 augustus 2003 23:58Nee, jullie zijn harige beesten met aap factor 6
Wij staan bovenaan de keten, vergeet dat nooit vieze geitenneuker, Turken/Marokknanen zijn het smerigste volk op aarde, zelfs de homos en negers haten jullie. Nou dat moet dan wel heel wat over jullie zeggen, als zelfs zulk laag tuig zich beter voelt dan jullie.
Kan eigenlijk dicht en hier verder Demonstratie tegen 'politiegeweld' -deel 2-
quote:Aah, ik zag het zelf al, maar toch bedankt.
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:16 schreef Just-Dennis het volgende:
'De politie had gelijk' - nu @ MercatorpleinKan eigenlijk dicht en hier verder Demonstratie tegen 'politiegeweld' -deel 2-
dit topic wordt gesloten omdat het dubbel zou zijn, maar het topic waarvan het dubbel is heeft
1. een titel waaraan je niet kan opmaken waar het precies over gaat
2. enkel een linkje als openingspost
3. minder reacties dan het dubbeltopic.
Imho heeft dan het dubbeltopic van Static meer bestaansrecht.
quote:ook okee
Op zondag 17 augustus 2003 13:39 schreef sweek het volgende:
Ik gooi dat hele trieste topic gewoon dicht.... en de foto's zijn ook weggehaald.
Is traditie in die topics.
quote:Ik vind het een nergens op slaande traditie echt... ik laat al heel veel slowchat toe in die topics, maar terugvindposts vind ik wel erg overdreven. Als je echt iets te melden hebt, dan weet je dat topic echt wel te vinden hoor.
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:17 schreef static het volgende:
Waarom wordt mijn 'terugvindpost' compleet weggehaald uit dit topic: Laffer en Static Meet de Veghel Edition deel 2Is traditie in die topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |