Ze schelden altijd met K*nker
En ik vraag weet je wel wat het is??
ZE WETEN GVD NIET EENS WAT HET IS :@:@:@
Ik heb zelf laatst een domein naam gezien met kanker erin kankerlauw.com ofzo
Je ziet, leest en hoort er haast dagelijks over En toch ontgaat het sommige mensen wat het precies is?
quote:ze weten misschien wel wat het is, maar als ze ermee schelden beseffen ze niet waar ze het eigenlijk over hebben.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:41 schreef Muizig het volgende:
Hoe kan je nou niet weten wat kanker isJe ziet, leest en hoort er haast dagelijks over
En toch ontgaat het sommige mensen wat het precies is?
en ik vind het ook niet kunnen als je daar mee scheldt, daar doe je heel veel mensen pijn mee.
quote:Precies! Maar je kan er heel veel mensen echt pijn meedoen..
Op donderdag 7 augustus 2003 21:43 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
ze weten misschien wel wat het is, maar als ze ermee schelden beseffen ze niet waar ze het eigenlijk over hebben.
quote:Ja. 3 jaar geleden ofzo schold een gozer uit mijn klas er ook altijd mee. toen heb ik er ook wel wat van gezegt. is toen wel wat minder geworden.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:47 schreef daydreamy1980 het volgende:[..]
Precies! Maar je kan er heel veel mensen echt pijn meedoen..
Ze moeten gewoon eens nadenken voordat ze wat zeggen..
Of iemand moet ze ff de waarheid zeggen
quote:En jij kwetst mensen door het gebruik van GVD.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:30 schreef tonks het volgende:
Klote breezah wiggah's etcZe schelden altijd met K*nker
ZE WETEN GVD NIET EENS WAT HET IS:@:@:@
.
quote:ja dat is ook triest. Ik snap wel dat ze het dan niet meer zeggen omdat het dan voor hunzelf ook pijnlijk is, maar ze hadden het voor de dood van diegene ook gewoon nooit moeten zeggen. pas als er een dierbare van zo iemand door kanker doodgaat gaan ze er pas over nadenken
Op donderdag 7 augustus 2003 21:48 schreef deurmat het volgende:
Ik erger me haast nog meer aan mensen die er nooit problemen mee hadden, maar omdat hun tante er later aan overleden is, anderen gaan vertellen dat ze geen kanker meer mogen roepen. Dat merk ik bij veel mensen bij wie het binnen hun eigen kringen is toegeslagen.
quote:dan kun je net zo goed kikker zeggen... of knikker.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:48 schreef KolNedra het volgende:
Mijn idee hierin is dat sommige mensen te snel over de rooie gaan als ze zoiets horen, iedereen zegt kanker, puur omdat 't lekker klinkt (door die 2 k's erin, en die rollende 'r' op 't einde)
quote:ga zelf eens werken aan je taalgebruik vlegel
Op donderdag 7 augustus 2003 21:30 schreef tonks het volgende:
Klote breezah wiggah's etcZe schelden altijd met K*nker
ZE WETEN GVD NIET EENS WAT HET IS:@:@:@
http://www.bondtegenvloeken.nl/
was gister nog op sixpack...
quote:laten we ondanks dat eraan werken om dit soort woorden niet meer te gebruiken
Op donderdag 7 augustus 2003 21:53 schreef GinaG het volgende:
Ik heb er geen problemen mee als mensen dat scheldwoord gebruiken.... Wat vinden jullie dan van de mensen die tyfus, tering enz. gebruiken?? Is dat dan minder erg, omdat deze ziektes nauwelijks meer voorkomen in Nederland??
Kracht, passie en verbale puriteit komen voort uit dit oerhollandse woord. Vorm en inhoud zijn haast één. Schreeuw het uit bij pijn, vreugde of afgunst. Of gewoon wanneer je er zin in hebt:
KANKER!!!
.
[Dit bericht is gewijzigd door Berserker op 07-08-2003 21:56]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |