abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12288201
Klote breezah wiggah's etc

Ze schelden altijd met K*nker
En ik vraag weet je wel wat het is??
ZE WETEN GVD NIET EENS WAT HET IS :@:@:@

Ik heb zelf laatst een domein naam gezien met kanker erin kankerlauw.com ofzo

pi_12288318
Ik zei het vroeger soms, later pas besef hoeveel pijn je er anderen mee kan doen.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:41:57 #3
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_12288408
Hoe kan je nou niet weten wat kanker is

Je ziet, leest en hoort er haast dagelijks over En toch ontgaat het sommige mensen wat het precies is?

De hele grote gemene wereld in!
pi_12288411
Ik had vroeger zo'n eikel in de klas. De hele tijd riep ie dat woord. Ook had ik een meisje in de klas wat deze ziekte had (gelukkig weer beter geworden). Totdat zij op een dag het genoeg vond en eens iets anders zei tegen die jongen. Vanaf die dag heeft ie het niet meer gezegd.
pi_12288450
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:41 schreef Muizig het volgende:
Hoe kan je nou niet weten wat kanker is

Je ziet, leest en hoort er haast dagelijks over En toch ontgaat het sommige mensen wat het precies is?

ze weten misschien wel wat het is, maar als ze ermee schelden beseffen ze niet waar ze het eigenlijk over hebben.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_12288497
tot ze er zelf mee geconfronteerd worden dan zeggen ze het niet of minder
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_12288542
wie weet er nou niet wat kanker is

en ik vind het ook niet kunnen als je daar mee scheldt, daar doe je heel veel mensen pijn mee.

pi_12288543
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:43 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

ze weten misschien wel wat het is, maar als ze ermee schelden beseffen ze niet waar ze het eigenlijk over hebben.

Precies! Maar je kan er heel veel mensen echt pijn meedoen..
Ze moeten gewoon eens nadenken voordat ze wat zeggen..
Of iemand moet ze ff de waarheid zeggen
"I don't wanna fall in love with you, I try.. but I can't get around the truth"
pi_12288570
Mijn idee hierin is dat sommige mensen te snel over de rooie gaan als ze zoiets horen, iedereen zegt kanker, puur omdat 't lekker klinkt (door die 2 k's erin, en die rollende 'r' op 't einde)
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:48:25 #10
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_12288574
Ik erger me haast nog meer aan mensen die er nooit problemen mee hadden, maar omdat hun tante er later aan overleden is, anderen gaan vertellen dat ze geen kanker meer mogen roepen. Dat merk ik bij veel mensen bij wie het binnen hun eigen kringen is toegeslagen.
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_12288593
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:47 schreef daydreamy1980 het volgende:

[..]

Precies! Maar je kan er heel veel mensen echt pijn meedoen..
Ze moeten gewoon eens nadenken voordat ze wat zeggen..
Of iemand moet ze ff de waarheid zeggen

Ja. 3 jaar geleden ofzo schold een gozer uit mijn klas er ook altijd mee. toen heb ik er ook wel wat van gezegt. is toen wel wat minder geworden.
Feauteaux
pi_12288612
in mijn familie zijn er ook wel mensen die het hebben of hadden en zelf betrap ik mezelf er ook wel eens op dat ik et er uitgooi maar daar ben ik aan aan het werken( )
Niet omdat ik mensen ermee kwets maar omdat et gewoon grof klinkt
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_12288615
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:30 schreef tonks het volgende:

En jij kwetst mensen door het gebruik van GVD.
我要飞得更高 !
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:50:35 #14
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_12288625
Schelden met kanker, prima.

.

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_12288626
Hm ik gebruik het zelf ook wel eens..
maar alleen bij mensen waarvan ik weet dat ze er geen problemen mee hebben.
Als anderen het zeggen als ik in de buurt ben kan ik me er ook niet druk om maken.
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_12288643
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:48 schreef deurmat het volgende:
Ik erger me haast nog meer aan mensen die er nooit problemen mee hadden, maar omdat hun tante er later aan overleden is, anderen gaan vertellen dat ze geen kanker meer mogen roepen. Dat merk ik bij veel mensen bij wie het binnen hun eigen kringen is toegeslagen.
ja dat is ook triest. Ik snap wel dat ze het dan niet meer zeggen omdat het dan voor hunzelf ook pijnlijk is, maar ze hadden het voor de dood van diegene ook gewoon nooit moeten zeggen. pas als er een dierbare van zo iemand door kanker doodgaat gaan ze er pas over nadenken
Feauteaux
pi_12288647
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:48 schreef KolNedra het volgende:
Mijn idee hierin is dat sommige mensen te snel over de rooie gaan als ze zoiets horen, iedereen zegt kanker, puur omdat 't lekker klinkt (door die 2 k's erin, en die rollende 'r' op 't einde)
dan kun je net zo goed kikker zeggen... of knikker.
Heb het nooit gebruikt als scheldwoord, opa is er aan overleden toen ik 7 was, en een paar jaar later een klasgenoot, dat heeft wel indruk gemaakt. Spreek mensen er ook nog wel eens op aan.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_12288672
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:30 schreef tonks het volgende:

ga zelf eens werken aan je taalgebruik vlegel

http://www.bondtegenvloeken.nl/

was gister nog op sixpack...

donderdag 7 augustus 2003 @ 21:53:42 #19
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_12288693
Ik gebruik nooit het woord kanker, soms wel tering...
Dat is ook een ziekte, maar komt gelukkig bijna niet meer voor, correct me if I'm wrong...
Narcist
pi_12288697
Ik heb er geen problemen mee als mensen dat scheldwoord gebruiken.... Wat vinden jullie dan van de mensen die tyfus, tering enz. gebruiken?? Is dat dan minder erg, omdat deze ziektes nauwelijks meer voorkomen in Nederland??
pi_12288720
Ik vind het zeer triest als je er mee gaat lopen schelden.
ik ken mensen die het zelf ook meegemaakt hebben (iemand in de familie, die eraan is gestorven enzo).. en nog gaan ze er mee schelden..
ik snap dat echt niet. zelf kan ik er niet tegen als iemand ermee gaat schelden ofzo. dan zeg ik er meestal ook wel van.
maare het zijn niet alleen de breezah's die het doen, ook anderen.
pi_12288725
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:53 schreef GinaG het volgende:
Ik heb er geen problemen mee als mensen dat scheldwoord gebruiken.... Wat vinden jullie dan van de mensen die tyfus, tering enz. gebruiken?? Is dat dan minder erg, omdat deze ziektes nauwelijks meer voorkomen in Nederland??
laten we ondanks dat eraan werken om dit soort woorden niet meer te gebruiken
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:55:02 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12288727
en voor anderen is Godverdomme weer het woord wat je niet mag gebruiken. Wanneer het als krachtterm gebruikt wordt stoort het me niet, wanneer het onderwerp van spot is wel...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12288728
Een prachtig stukje onvervalste cultuur.

Kracht, passie en verbale puriteit komen voort uit dit oerhollandse woord. Vorm en inhoud zijn haast één. Schreeuw het uit bij pijn, vreugde of afgunst. Of gewoon wanneer je er zin in hebt:

KANKER!!!

.

[Dit bericht is gewijzigd door Berserker op 07-08-2003 21:56]

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_12288729
Ik vind het ook gewoon heel ordinair klinken als mensen constant dat woord gebruiken.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')