quote:Tis ook een mogelijkheid dat iemand met een stadiontoeter een signaal afgeeft. T valt dan misschien wel beetje op, maar iedereen komt wel tegelijk.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ja daarom kan het eigenlijk alleen maar op een groot station, op een druk marktplein, bij een kerk etc. Want horloges, sja..... dan gaat de lol er af want een minuut van tevoren zijn er toch 200 man die schichtig om zich heen kijken naar mensen die op hun horloge staan te spieken. Zo wordt de aanloop een flash mob op zich
quote:Mijn muntjes wat doe je!
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef ToMm het volgende:
al die zwervers helemaal flippen
Ik zo van: hehehehe moest ff hoor
quote:Of allemaal een bak friet op de dam smijten...
Op woensdag 6 augustus 2003 21:10 schreef Maanvis het volgende:
Dat met die muntjes is idd wel leuk ja, maar de leuke (matige) grap is ook echt geweldigMet zijn allen op een rommelmarkt afspreken en op een afgesproken tijd met zijn allen je zooi kapot stampen
quote:Jaaa we gaan gewoon met zn allen op de seconde nauwkeurig 5 sec. lang met stadiontoeters over het station toeteren! Dat is ook een cool idee
Op woensdag 6 augustus 2003 21:10 schreef apophis4u het volgende:[..]
Tis ook een mogelijkheid dat iemand met een stadiontoeter een signaal afgeeft. T valt dan misschien wel beetje op, maar iedereen komt wel tegelijk.
quote:Inderdaad.. moeten we ff een site'tje maken met je voorkeur actie en je aanmelding.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:12 schreef apophis4u het volgende:
volgens mij zijn er wel heel wat mensen te porren voor die muntjes actie op de dam oid. Hoe gaan we dat organiseren dan? het moet niet zo zijn dat er maar 5 mensen komen opdagen. Is ook zo sneu.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Mijn muntjes wat doe je!
Ik zo van: hehehehe moest ff hoor
![]()
een beetje dubbel
Maar locatie: De dam is echt uitstekend als er ook nog een klok hangt (is die er?)
Die vind ik echt stoer...
P.S. de Dam is wel ver weg voor mij...
Woon in Enschede, maarja Utrecht ofzo zou ik nog net doen!
[Dit bericht is gewijzigd door ToMm op 06-08-2003 21:15]
quote:dan doen we heel amsterdam. Die dingen gaan zo hard! Dat hoor je op een kilometer bijna
Op woensdag 6 augustus 2003 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jaaa we gaan gewoon met zn allen op de seconde nauwkeurig 5 sec. lang met stadiontoeters over het station toeteren! Dat is ook een cool idee
(hoewel niet iedereen het zal waarderen
quote:Hahaha.. koel.. maja, dan moet je weer zo'n ding kopen.. daar hebben veel mensen geen zin in denk'.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaa we gaan gewoon met zn allen op de seconde nauwkeurig 5 sec. lang met stadiontoeters over het station toeteren! Dat is ook een cool idee(hoewel niet iedereen het zal waarderen
quote:dat wordt gelijk zo'n smerige bende. Een hele berg eurocenten geeft misschien nog een leuk tintje ook
Op woensdag 6 augustus 2003 21:12 schreef Kogando het volgende:[..]
Of allemaal een bak friet op de dam smijten...
quote:Minimaal 25 per persoon?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:14 schreef apophis4u het volgende:[..]
dat wordt gelijk zo'n smerige bende. Een hele berg eurocenten geeft misschien nog een leuk tintje ook
quote:Ach, ik woon in Goes (zeeland).. plak je er toch gelijk een dagje A'dam aan vast..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:13 schreef ToMm het volgende:
Als we allemaal eurocenten in de lucht gaan gooien doe ik wel mee, als het niet te ver weg is!Die vind ik echt stoer...
P.S. de Dam is wel ver weg voor mij...
Woon in Enschede, maarja Utrecht ofzo zou ik nog net doen!
quote:En goedkoper.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:14 schreef apophis4u het volgende:[..]
dat wordt gelijk zo'n smerige bende. Een hele berg eurocenten geeft misschien nog een leuk tintje ook
quote:Indd... het was een geintje hoor..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:14 schreef apophis4u het volgende:
We kunnen ook allemaal op een oude vrouw af rennen en haar echt in elkaar stompen voor de lol..
quote:Ok, hoeveel centen moet je minimaal de lucht in gooien spreken we af?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:16 schreef Sidekick het volgende:
En goedkoper.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef Kogando het volgende:[..]
Dan hoeven er ook niet zoveel mee te doen.. de rest rent vanzelf mee..
Maar die is een beetje negatief ook.
GRATIS DVD'S!!!!!
Of zo...
quote:Of: "Woooohoooo!!! Brad Pitt loopt daar!!!!"
Op woensdag 6 augustus 2003 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:de Magneetcombinatie
Nou nog ff in een positiever vormpje gieten..... iets als
GRATIS DVD'S!!!!!
Of zo...
quote:Ja ik wil er zeker foto's van hebben. Dat maakt mij dan alvast Wannabee-Fok!-Mob-Loggert. Klinkt goed
Op woensdag 6 augustus 2003 20:43 schreef Kogando het volgende:
En het moet gefilmd worden...
quote:kdenk dat als iedereen 2 euro wisselt het wel een cool effect geeft. Het zijn wel een stel kleine rotmuntjes. Het is het mooiste als je ongeveer 50 % van een vierkante meter ofzo redelijk een ander kleurtje kan geven.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:17 schreef Kogando het volgende:[..]
Ok, hoeveel centen moet je minimaal de lucht in gooien spreken we af?
quote:Haha.. 200 centen..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:20 schreef apophis4u het volgende:
kdenk dat als iedereen 2 euro wisselt het wel een cool effect geeft. Het zijn wel een stel kleine rotmuntjes. Het is het mooiste als je ongeveer 50 % van een vierkante meter ofzo redelijk een ander kleurtje kan geven.
En echt zo hoog mogelijk gooien..
quote:FOTO FILM WEBCAM EN ALLES WAT DAARBIJ MOGELIJK IS
Op woensdag 6 augustus 2003 21:20 schreef Kogando het volgende:[..]
Haha.. 200 centen..
quote:Jammergenoeg valt het zo op als er tweehonderd man met een bouwhelm de Dam oplopen....
Op woensdag 6 augustus 2003 21:20 schreef Kogando het volgende:[..]
Haha.. 200 centen..
200x200=40.000 cent op de dam minimaal...
quote:Dat is ook een goed plan zeg.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:19 schreef Kogando het volgende:[..]
Of: "Woooohoooo!!! Brad Pitt loopt daar!!!!"
Iemand doet alsof ie Pitt is, en dan gewoon als groupies eromheen staan, handtekening vragen, iedereen komt daarop af.
quote:We kunnen het ook een winkel in smijten, hebben ze gelijk een vergoeding voor de onkosten..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:22 schreef Gurby het volgende:
Jammergenoeg valt het zo op als er tweehonderd man met een bouwhelm de Dam oplopen....
quote:200 cent? als ik een jaar spaar misschien...
Op woensdag 6 augustus 2003 21:23 schreef Kogando het volgende:
Stel je eens voor man, als er dan 200 man komt!! Woei!200x200=40.000 cent op de dam minimaal...
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:22 schreef Gurby het volgende:[..]
Jammergenoeg valt het zo op als er tweehonderd man met een bouwhelm de Dam oplopen....
quote:jezus ja dat wordt een legendarische mob
Op woensdag 6 augustus 2003 21:23 schreef Kogando het volgende:
Stel je eens voor man, als er dan 200 man komt!! Woei!200x200=40.000 cent op de dam minimaal...
Misschien ook wel meteen de laatste...... hier kan niemand meer aan tippen natuurlijk
Laten we dit ff plenne op een moment dat ik er ook bij kan zijn
quote:Hahaha, jah.. moeten we ook bodyguards hebben.. maar die is wel weer complex.. dus dat is misschien iets voor een 2e keer.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:23 schreef Sidekick het volgende:
Dat is ook een goed plan zeg.Iemand doet alsof ie Pitt is, en dan gewoon als groupies eromheen staan, handtekening vragen, iedereen komt daarop af.
Als je met die muntjes met 5 man komt liggen er toch nog 2000 centen op straat..
quote:Haal je effe op het postkantoor he..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:
200 cent? als ik een jaar spaar misschien...
ja, munten op je hoofd krijgen is niet echt iets om gelukig van te worden.
quote:Je moet niet sparen, je moet gewoon een lokale supermarkt binnenlopen en vragen of je daar 2 euro in eurocenten kan wisselen. En desnoods doe je het 10 keer met 20 eurocent munten. Je moet er wel wat moeite voor doen
Op woensdag 6 augustus 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:[..]
200 cent? als ik een jaar spaar misschien...
[..]
ja, munten op je hoofd krijgen is niet echt iets om gelukig van te worden.
quote:Dat wordt wereldnieuws..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus ja dat wordt een legendarische mobMisschien ook wel meteen de laatste...... hier kan niemand meer aan tippen natuurlijk
Laten we dit ff plenne op een moment dat ik er ook bij kan zijn
![]()
Ok, als 10% van de users komt ligt er minimaal 1.260.200 cent...
quote:oo jee ik zie andermaal een tweetraps mob aankomen
Op woensdag 6 augustus 2003 21:26 schreef Kogando het volgende:[..]
Haal je effe op het postkantoor he..
we gaan gewoon met 200 man een postkantoor binnen en IEDEREEN wil een stuk van 2 euro inwisselen voor 200 muntjes... dit gaat mis Dat moeten we spreiden. Like een week van tevoren en in je eigen woonplaats vast die muntjes halen.
quote:De winkeliers klagen al over een tekort aan eurocenten, omdat niemand er mee betaalt, maar ze gewoon op straat gooit
Op woensdag 6 augustus 2003 21:27 schreef apophis4u het volgende:[..]
Je moet niet sparen, je moet gewoon een lokale supermarkt binnenlopen en vragen of je daar 2 euro in eurocenten kan wisselen. En desnoods doe je het 10 keer met 20 eurocent munten. Je moet er wel wat moeite voor doen
[Dit bericht is gewijzigd door Gurby op 06-08-2003 21:29]
quote:Ja, je moet het wel vast thuis inwisselen..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
oo jee ik zie andermaal een tweetraps mob aankomenwe gaan gewoon met 200 man een postkantoor binnen en IEDEREEN wil een stuk van 2 euro inwisselen voor 200 muntjes... dit gaat mis
Dat moeten we spreiden. Like een week van tevoren en in je eigen woonplaats vast die muntjes halen.
quote:Al 63.000 users dan?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:27 schreef Kogando het volgende:[..]
Dat wordt wereldnieuws..
Ok, als 10% van de users komt ligt er minimaal 1.260.200 cent...
![]()
Zoiets moet wel ruim gepland worden, want 200 man bereik je niet zomaar. En je mag ervan uitgaan dat als je er 200 echt wil laten komen, dat je zeker 220 - 250 personen moet motiveren, want er is altijd een deel dat op het laatste moment nog ff afhaakt.
Wie kan er een site maken, waar gediscussieerd kan worden en waar men zich kan inschrijven?
quote:12.600.000 centen..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Al 63.000 users dan?
quote:Discussiëren kan hier, het hoeft alleen een inschrijf formulier te zijn.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:29 schreef apophis4u het volgende:
OK, dan gaan we vast naar de voorbereidingen.Zoiets moet wel ruim gepland worden, want 200 man bereik je niet zomaar. En je mag ervan uitgaan dat als je er 200 echt wil laten komen, dat je zeker 220 - 250 personen moet motiveren, want er is altijd een deel dat op het laatste moment nog ff afhaakt.
Wie kan er een site maken, waar gediscussieerd kan worden en waar men zich kan inschrijven?
quote:als het lukt echt wel.. maja, dan moeten we dus wel komen.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:30 schreef apophis4u het volgende:
dit wordt VOORPAGINA NIEUWS jongens
quote:Nee ik vroeg me af of Fok! al 63 k users had. 10 %, 200 muntjes pp, 1,2 M > 63 K. Maar goed we waren dus die CopperMob aan het plennen
Op woensdag 6 augustus 2003 21:29 schreef Kogando het volgende:[..]
12.600.000 centen..
quote:Wat voor een tijdspad is reëel? 2 maanden oid? En hoe gaan we de fokkers bereiken? Een banner ofzo op www.fok.nl? En veel reclame topics op het forum maken?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:30 schreef Kogando het volgende:[..]
Discussiëren kan hier, het hoeft alleen een inschrijf formulier te zijn.
Het moet wel binnen fok blijven. Daarbuiten moet het zoveel mogelijk 'onbekend' blijven.
quote:Dat zal vooral aan het tijdstip en de plek liggen...de Dam is voor mij bijvoorbeeld heel goed te toen, maar dan nog wel in de vakantie, en bij voorkeur als mn OV-kaart weer geldig is
Op woensdag 6 augustus 2003 21:31 schreef Kogando het volgende:[..]
als het lukt echt wel.. maja, dan moeten we dus wel komen.
quote:Ja, zoveel geregistreerden zijn er...
Op woensdag 6 augustus 2003 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik vroeg me af of Fok! al 63 k users had. 10 %, 200 muntjes pp, 1,2 M > 63 K. Maar goed we waren dus die CopperMob aan het plennen
Coppermob, moneymob, fok!mob.. wat wordt de naam?
quote:Dat lukte met de Fok!Marathon ook wel aardig
Op woensdag 6 augustus 2003 21:33 schreef apophis4u het volgende:
Het moet wel binnen fok blijven. Daarbuiten moet het zoveel mogelijk 'onbekend' blijven.
Ik stel voor dat Kogando, als Topicbaas hiero, een [Centraal]CopperMob topic opent waarin mensen zich kunnen aanmelden. Desnoods in ONZ, misschien ff overleggen met wat modjes of een FA
quote:kdenk dat je er gewoon wat voor over moet hebben. Is het in de grote steden op zondag niet altijd koopzondag tot 17 uur ofzo? Dan zou je de stunt om 13 uur kunnen uitvoeren en kan iedereen zich daarna vermaken in amsterdam. Dan heb je ook nog wat aan het tripje en vrijwel iedereen moet tijd vrij kunnen maken op een zondag.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:33 schreef Gurby het volgende:[..]
Dat zal vooral aan het tijdstip en de plek liggen...de Dam is voor mij bijvoorbeeld heel goed te toen, maar dan nog wel in de vakantie, en bij voorkeur als mn OV-kaart weer geldig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |