** vorige speeltuinbankje is in elkaar gezakt door de enorme hoeveelheid mensen....**
Morgen is ie weer weg hoor. Dan gaat ie naar Dordrecht.
Wij hebben hier ook nog zo'n grote gameboy,maar dta ding begint nu batterijen te vreten en adaptertjes zijn niet meer te koop
-edit- wel met een hoop comfortabele kussens natuurlijk
Gister hebben we voor Julian een fietshelm gekocht, als hij straks weer naar school gaat, moet hij langs een drukke weg fietsen en dan is een fietshelm wel veilig
En hij heeft dezelfde helm als een vriendje van hem, dat vind hij natuurlijk hartstikke stoer
Dus ik heb ook maar heel ff buiten gezeten, hield het echt niet uit
Wij hebben vandaag ook heerlijk in de tuin vertoeft. Bram lekker op een deken op de grond. Vond ie prachtig. Maar hij draaide elke keer van het kleed af en met zijn voeten in de bagger. Daarna tijdens het fruithapje in het wippertje eventjes flink de hele boel ondergepoept en dat was dus de 2e keer in bad voor vandaag.
Wat mij betreft is dit prachtig weer, het hoeft echt niet warmer te worden.
Hij kan niet in bad was een mooie aanleiding om de douche te "verplichten" omdat hij het stopje van het badje kapotgekauwd heeft
quote:Ga anders naat het forum Vraag & Aanbod bij Fok!, dan kun je een topic '[gez]Gameboy adapter' openen
Op zondag 3 augustus 2003 18:28 schreef moussy het volgende:
Wij hebben hier ook nog zo'n grote gameboy,maar dta ding begint nu batterijen te vreten en adaptertjes zijn niet meer te koop
Dinsdag gaan we heerlijk naar het strand! Iemand nog leuke tips waar het niet zo ontzettend druk is?
Jonas wordt door een van de oma's op sleeptouw genomen dus Pieter en ik gaan samen een hele dag weg! Da's eigenlijk voor het eerst!
Ik weet niet waar jullie ongeveer heen willen? Wij gaan altijd naar een stukje strand bij Bloemendaal, waar geen strandtenten zijn maar strandhuisjes van particulieren. Daar is het nooit zo druk, anderzijds zijn er behalve toiletten geen voorzieningen.
En wij hebben mazzel dat het op fietsafstand is, want met de auto is het geen doen
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:20 schreef moussy het volgende:
ga naar een stukje naaktstrand, en dan net op het randje blijven, dan kan je je broekie nog aanhouden en zit je lekker rustig
Zo, stout zit...................wat een warmte zeg !
Kan iemand die themostaat effe naar -20 zetten ?
Gelukkig wonen ook wij zo dicht bij zee dat we nog kunnen genieten van de zeewind (en gisteren van de wolken !
)
Iemand nog tips om deze hitte te overleven ?
stout
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 02:54 schreef beertje_ het volgende:[..]
Hadden een verjaardag in Den Helder maar zijn optijd weggegaan om nog ff naar het strand te kunnen en ergens een happie te eten. We komen eerst langs Duinoord maar was ons te druk zo te zien aan de hoeveelheid auto's dus ff verder gereden mag jij raden waar we uitkwamen
Daarna trouwens heerlijk gegeten bij Duinoord
Berney: gogogogo!
Brigheyes zal nu wel weer in de lucht zijn *joepie*!!
Ik ga vandaag een lekke tent terugbrengen, *pakt wat assertiviteitssterretjes mee EN hittebestendigheid*
Dus dan maar weer lekker fokken
Ik heb echt medelijden met al die kindjes die nu ziek zijn
Gelukkig is Julian hartstikke fit en speelt hij de hele dag buiten
Hij kan dus beter tegen de warmte dan ik
Kyllian, gauw beter worden mannetje, die snertprikjes ook
Tristan
Hier alles best. Gaan vanmiddag weg bij oma, zegt die kleine wijsneus tegen haar: Ik zie je morgen!
Oja, het handenfront: behalve de bezinking is er niks uitgekomen. Na overleg met de HA moet ik nu eind van de maand weer bloed laten prikken om te kijken hoe de bezinking dan is. Ik weet dus eigenlijk nog niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |