abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2003 @ 12:50:59 #1
37892 nevaeh87
well you don't always get
pi_12138227
HAi allemaal,
Ik had een vraagje aan jullie, ik moet voor mijn werk een spooktocht houden. Werk op een camping, nu d8 ik, misschien heeft iemand op fok nog wel een leuk verhaal, of idee waar ik iets mee kan.
Opzet:
Je hoort van de moord die gepleegd is (in de zaal) vervolgens ga je met de mensen het bos in en kom je allemaal vreemde figuren tegen die je stukje bij beetje bij de moordenaar brengen, of niet!!!
Ideeen zijn altijd welkom, mixjes kan ik namelijk ook maken!!!!!
ALvast hartstikke bedankt.
tja en daar zit je dan! en wat moet je dan?! toch maar fokken...
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 12:55:08 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_12138323
doe het over een breezah-chick en vul de rest zelf maar in
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 31 juli 2003 @ 12:59:42 #3
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_12138425
Wij verzonnen altijd een verhaal van de zwarte weduwe, Dat was dan een vrouw op een paard helemaal gekleed in het zwart, die als je geluk of eigenlijk pech had door de bossen kon zien rijden...

Soort heksen verhaal... misschien kan je hier wat mee als een begin?

Denial isnt that a river in egypt ?
  Admin donderdag 31 juli 2003 @ 13:01:08 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12138464
GC>>>Truth,
vraag het hier eens?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 31 juli 2003 @ 13:03:45 #5
37892 nevaeh87
well you don't always get
pi_12138517
jah ik wist eigenlijk niet waar ik het moest plaatsen, sorry
tja en daar zit je dan! en wat moet je dan?! toch maar fokken...
pi_12138589
waar gaat dat door?
Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
pi_12139866
tjee ik snap ook niets van je verhaal, maar ik vond het idee wel leuk om te lezen, klinkt spannend!
pi_12140115
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 13:57 schreef The_Shining het volgende:
tjee ik snap ook niets van je verhaal, maar ik vond het idee wel leuk om te lezen, klinkt spannend!
Ik blijf er bij dat je een vreemd mannetje bent

[edit]
sorry beetje offtopic maar uhm ff denken.. Mischien dat je hier wat aan hebt:
http://home-2.worldonline.nl/~ac25576/zandkuil.htm
Het is mischien wel leuk om ze in groepjes van 2 om de beurt door het bos te sturen langs een lijn ofzo. Dat is iets creepier dan met een grote groep.

[Dit bericht is gewijzigd door -Jay-20- op 31-07-2003 14:27]

"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_12141041
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 14:05 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

Ik blijf er bij dat je een vreemd mannetje bent

[edit]
sorry beetje offtopic maar uhm ff denken.. Mischien dat je hier wat aan hebt:
http://home-2.worldonline.nl/~ac25576/zandkuil.htm
Het is mischien wel leuk om ze in groepjes van 2 om de beurt door het bos te sturen langs een lijn ofzo. Dat is iets creepier dan met een grote groep.

nee, jij bent lekker dan!

okay okay, en wat *zou er kunnen gebeuren* als ze NIET op die lijn lopen!

pi_12185314
Ik weet niet waar dat zou moeten plaatsvinden, maar een nachtelijke trip naar het solse gat zou denk ik wel aan de verwachtingen kunnen voldoen..
pi_12225781
Hoi,

Ik zit bij een theatergroep die ook een dergelijk spookverhaal in het repetoir heeft. Het verhaal van Mechteld den Ham, een lokale legende uit 's Heerenberg.
In het nabij het kasteel gelegen bos spelen zich allerlei vreemde dingen af en de mensen die de toch lopen moeten erachter komen of Machteld schuldig is of niet.

Wellicht is brengt dit je op ideeën..

TA! RA! NIS!
pi_12229308
als je echt oer hollandse zoekt: verhalen over de witte wiefen (spookachtige, vrouwelijke verschijningen, die in bosachtige gebieden voorkomen). of anders over...damn, hoe heten die beesten ookal weer? verhaal uit de middeleeuwen, over demon achtige wezens die vanuit de bosjes op de ruggen van niets vermoedende reizigers sprongen, hun klaauwen in de rug van hun slachtoffer klieften en deze dan dwongen om hun net zo lang te dragen totdat de slachtoffers stierven van uitputting.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_12229317
Ik weet niet of je de tekenfilm "jimmy neutron" hebt gezien, maar daarin zitten die kinderen voor een kampvuurtje terwijl iemand een soort "spook verhaal" vertelde... bij de climax sprong er plots 1 van zijn maten pal voor het scherm (hij had een beetje een "nerd"achtig look met wat ruimte tussen zijn tanden als ik me niet vergis...)

Ik schrok zelfs...

het is niet de bedoeling dat je een nerd zoekt met ruimte tussen zijn tanden...maar misschien kan je hier ook iets mee?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')