abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12124497
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:44 schreef MaartenHG het volgende:

Nou, het is toch zo dat er daarna vele theorieen zijn geweest of hij nog leefde of niet? Schoenen in een videoclip die nog niet bestonden voor z'n dood, etc etc... Niet dat het mij verder iets kan schelen ofzo. Maar ik zoek aanleiding voor die 2pac hype...

De hype is de commercie. Het is een geniale marketing truc en iedereen trapt erin. Als er vaak genoeg beweert wordt dat hij leeft gaan sommigen het nog geloven ook. Dat gebeurd vaak genoeg en iedere keer trappen de mensen er weer in
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12124533
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:44 schreef MaartenHG het volgende:
Maar ik zoek aanleiding voor die 2pac hype...
Voor zijn dood was hij al populair, na zijn dood stond hij in Amerika enkele maanden constant in de publiciteit. Niet door de geheimzinnigheid of theorieen, maar omdat men dacht dat het een uit de hand gelopen beef was.
pi_12124572
Mensen geloven graag in wonderen. Daarom hopen velen nog dat 2PAC of Elvis leeft en daarom denkt Bush dat er kernwapens in Irak zijn. Leven in een droomwereld kan voor velen een houwvast zijn
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12124594
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De hype is de commercie. Het is een geniale marketing truc en iedereen trapt erin. Als er vaak genoeg beweert wordt dat hij leeft gaan sommigen het nog geloven ook. Dat gebeurd vaak genoeg en iedere keer trappen de mensen er weer in
Jahhaaaaaaa, dat zeg ik ook toch niet? Het zou mij een worst wezen, ik zeg alleen dat die 2pac hype is ontstaan door het feit of hij nog in leven was of niet en om die hele Biggie-2Pac theorieen...
pi_12124617
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
...daarom denkt Bush dat er kernwapens in Irak zijn.
Die waren toch ook gevonden?
pi_12124683
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:51 schreef MaartenHG het volgende:
Jahhaaaaaaa, dat zeg ik ook toch niet? Het zou mij een worst wezen, ik zeg alleen dat die 2pac hype is ontstaan door het feit of hij nog in leven was of niet en om die hele Biggie-2Pac theorieen...
En die theorie wordt keurig in stand gehouden door de platen maatschappijen. Als ze van het begin af aan gewoon duidelijk waren geweest dat hij dood was, dan was het niet zo'n belachelijke hype geworden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12124720
toch blijft het raar, ik heb net to live and die in L.A. van tupac geluisterd en meteen daarna een nummer van die blac have, die stemmen komen zo enrom overeen maar voor mijn gevoel mist blac have iets. Ik zou die 2 stemmen wel graag in een voice analyzer zien.
pi_12124732
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
En die theorie wordt keurig in stand gehouden door de platen maatschappijen. Als ze van het begin af aan gewoon duidelijk waren geweest dat hij dood was, dan was het niet zo'n belachelijke hype geworden
Juist! Maar toch, binnenkort ligt die 2Pac-Biggie theorie video in de schappen van die journalist, ik ga die toch echt 's ff checken, ben zeer benieuwd wat daarin gezegd word (niet dat ik dat meteen geloof, maar toch interessant!).
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:55 schreef erikh het volgende:
toch blijft het raar, ik heb net to live and die in L.A. van tupac geluisterd en meteen daarna een nummer van die blac have, die stemmen komen zo enrom overeen maar voor mijn gevoel mist blac have iets. Ik zou die 2 stemmen wel graag in een voice analyzer zien.
Die blac haze had toch een videoclip? Zag er niet uit als 2pac. En ik had ook ooit 's een interview gezien volgens mij met die gast, toen kwam dat ook al tersprake; "i'm all me, baby"...
pi_12125101
'T zou een vette stunt zijn als 'ie het flikt, maar van mij persoonlijk zou het niet hoeven. Niet omdat ik zijn muziek niet dig, juist wel, ik luister nog met enige regelmaat naar zijn platen en ze blijven zeker goed. Maar vooral omdat het dan té wordt, als hij het flikt staat heel de (media) wereld op z'n kop.

Maar van de "bewijzen" die aan zouden moeten geven dat ie nog leeft. Zijn allemaal veel te "bedacht". Bijvoorbeeld dat 'ie schoenen aan had die pas na zijn dood te koop waren (duh, hoezo reclame-stunt?) En dat 'ie in z'n lyrics roept "RIP Biggie RIP", dat is meer een "wens/dis" dan een "ik weet dat hij dood gaat" ding.

[url=http://www.voetbalinside.nl]www.voetbalinside.nl[/url]
pi_12125153
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:56 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Die blac haze had toch een videoclip? Zag er niet uit als 2pac. En ik had ook ooit 's een interview gezien volgens mij met die gast, toen kwam dat ook al tersprake; "i'm all me, baby"...

T'is gewoon een "immitator" die z'n centjes ermee wil verdienen. Meer moet je er ook niet achter zoeken.
pi_12125262
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:12 schreef Jadakis het volgende:

[..]

T'is gewoon een "immitator" die z'n centjes ermee wil verdienen. Meer moet je er ook niet achter zoeken.

Ja en daarom is hij overgestapt op een andere stijl van rappen, omdat hij de vergelijkingen beu werd.
pi_12125345
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:16 schreef mbn het volgende:

[..]

Ja en daarom is hij overgestapt op een andere stijl van rappen, omdat hij de vergelijkingen beu werd.

Jah, nadat 'ie binnengelopen was...
pi_12125377
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:56 schreef MaartenHG het volgende:
Juist! Maar toch, binnenkort ligt die 2Pac-Biggie theorie video in de schappen van die journalist, ik ga die toch echt 's ff checken, ben zeer benieuwd wat daarin gezegd word (niet dat ik dat meteen geloof, maar toch interessant!).
Iemand van buiten het wereldje maakt een video zonder veel van de belangrijkste mensen te interviewen, maar promoot het goed en iedereen wil de video zien.
Als je werkelijk iets interessants wil zien over 2pac moet je Thug Angel kijken gemaakt door de producer QD3 of het boek van een van de bodygurads van 2pac lezen (Got Your Back van Frank Alexander)
pi_12125644
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:12 schreef Jadakis het volgende:
Nee, doe ik ook niet. Dat is juist mijn hele punt! Master P had er ook ff een tijdje last van volgens mij...
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:19 schreef mbn het volgende:
Iemand van buiten het wereldje maakt een video zonder veel van de belangrijkste mensen te interviewen, maar promoot het goed en iedereen wil de video zien.
Als je werkelijk iets interessants wil zien over 2pac moet je Thug Angel kijken gemaakt door de producer QD3 of het boek van een van de bodygurads van 2pac lezen (Got Your Back van Frank Alexander)
OK, ik zal 's ff checken of ik dat kan vinden. Thnx.
pi_12125929
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:29 schreef MaartenHG het volgende:

Nee, doe ik ook niet. Dat is juist mijn hele punt! Master P had er ook ff een tijdje last van volgens mij...

Tja, maar die gast is wel goed binnen gelopen, z'n vermogen wordt geschat op ongeveer 400 Miljoen Dollar, toch wel knap voor een zeer zwakke rapper

* Tony_Montana67 ziet een gat in de markt en zoekt een mic

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12125985
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Tja, maar die gast is wel goed binnen gelopen, z'n vermogen wordt geschat op ongeveer 400 Miljoen Dollar, toch wel knap voor een zeer zwakke rapper

* Tony_Montana67 ziet een gat in de markt en zoekt een mic

Kwam ook door z'n "No Limit" label... echt een kutlabel als je het mij vraagt...
  donderdag 31 juli 2003 @ 01:48:55 #67
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_12132129
Tupac is commercieel inderdaad helemaal uitgemolken, dat hoor je aan de muziek die na zn dood is verschenen maar ook aan die hele poespas over zijn dood. Zelfs zn eigen moeder speelt het mee... eerst lopen zeuren dat al die speculaties nergens op slaan en alles, en dan zelf de clip regisseren van I Wonder If Heaven Go A Ghetto waarin het verhaal zich afspeelt dat ie het heeft overleeft en in Mexico terecht komt. Als dat geen uitmelken is...

Dan draagt ie misschien schoenen die er toen nog niet waren (geloof To Live & Die in LA?) en zijn er leuke rekensommetjes te maken met het getal 7 maar ik geloof er erg weinig in dat hij nog leeft eerlijk gezegd.

pi_12133132
die docu Thug Angel is dope!!
2x gezien ofzo.. Je hoor ook Shock G zeggen: "Tupac had nooit zo lang stil kunnen zijn, als tie niet dood was..
Dus tja ik geloof er ook weinig van.. maar ik had laatst weer gelezen dat hij een nieuw nr had uitgebracht waarin die zei, dat die zeg maar beef had met Shady/aftermath(50 cent enzo)
En down was met Ja rule..
Tja.. die lyrics waren echt te wack.. dus geloof er geen fuck van
mja
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_12139052
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 01:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dan draagt ie misschien schoenen die er toen nog niet waren (geloof To Live & Die in LA?) en zijn er leuke rekensommetjes te maken met het getal 7 maar ik geloof er erg weinig in dat hij nog leeft eerlijk gezegd.
Hij is zo dood als een pier, maar ik vind het wel apart dat hij zichzelf Makaveli noemt, naar die generaal die z'n dood fakede... en die videoclip van I Ain't Mad At Ya...
pi_12142282
verkeerde topic
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12143893
http://members.lycos.nl/danielamarushakur/fourphotogalery.html

hier staan wat complot theorien, leuk om te lezen misschien, maar niet echt logisch en overtuigend

quote:
- Op het Greatest Hits album heeft cd 1 12 nummers en cd2 13 nummers. 1+2+1+3= 25, 2+5=7
- 2pac schijnt de Don Killuminatti in 7 dagen te hebben voltooid, van het begin tot het eind.
- 7 maanden nadat het album All Eyez On Me was uitgebracht, werd hij neergeschoten
- op 7 september werd hij neergeschoten.
- Nadat hij werd neergeschoten, leefde hij nog op de 7e, 8e, 9e, 10e, 11e, 12e. Op de 13e overleed hij. Dat is 7 dagen.
- Hij werd 25 jaar, 2+5=7
- Hij werd op 16 juni geboren. 1+6=7
- Het tijdstip van overlijden was 04:03. 0+4+0+3=7.
- Zijn album R U Still Down, Remember me was op de 25 uitgebracht. 2+5=7
- Officieel heeft hij 7 albums uitgebracht, dan tellen we de bootlegs niet mee.
- In de video van I Wonder If Heaven Got A Ghetto gaat een mevrouw in een hotelkamer. Het nummer is 7
- Aan het einde van het nummer Hold On Be Strong zegt hij: Things get tough especially around the 1st and the 15th. 1+1+5=7
- Op het album van Jon B Cool Relax is hij te horen op het nummer Are You Still Down. Dat is track 7 op dat album.
- Op zijn rug had Tupac een groot kruis staan. Hier stond: Exodus 18:11, 18-11=7
- Op zijn Makaveli album wordt in het begin van het nummer Blasphemy het volgende gezegd: And if the Lord returns in the coming 7 days then well see you next time.
- In het nummer When We Ride volgt in het introotje de volgende tekst:picture, if you will, 7 deadly human beings. Blessed with the gift to speak, the power to reach each nigga on every street
- Het getal 7 komt veel voor in de bijbel. Bijvoorbeeld de 7 wereldwonderen, de 7 hoofdzonden, de 7 dodelijke plagen en op de 7e dag rustte God uit.
- In de film Gang Related, is het nummer van Tupac in het ziekenhuis 115, 1+1+5=7
- Het jaar waarin hij overleed is 1996, 1+9+9+6=25. 2+5=7
- In 1971 werd hij geboren en in 1996 stierf hij. (1+9+9+6)-(1+9+7+1)=7
- Deze vind ik zelf een beetje gek.Club 662. 6+6+2=14/2=7
- Misschien zal 2pac wel in 2003, 7 jaar na zn dood, terugkeren
En zie hier de mysteries rond het cijfer 7. Heel leuk bedacht allemaal maar wederom erg ver gezocht
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12143966
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
http://members.lycos.nl/danielamarushakur/fourphotogalery.html

hier staan wat complot theorien, leuk om te lezen misschien, maar niet echt logisch en overtuigend
[..]

En zie hier de mysteries rond het cijfer 7. Heel leuk bedacht allemaal maar wederom erg ver gezocht

Das iemand die echt nix te doen heeft
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:48:26 #73
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_12144063
Tony's reactie was nummer 70 in dit topic, het topic had toen ook 700 views. Tony's nick eindigt op een 7.

Tony postte het op 31 juli om 16:40.

(1+4+6) - (3+1) = 7.

Welcome back 2pac.

pi_12144115
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:48 schreef Wodan het volgende:
Tony's reactie was nummer 70 in dit topic, het topic had toen ook 700 views. Tony's nick eindigt op een 7.

Tony postte het op 31 juli om 16:40.

(1+4+6) - (3+1) = 7.

Welcome back 2pac.

ssshhht, dat mocht niemand weten

Hij is wel goed gevonden trouwens

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12144318
quote:
Na zijn dood kwam 2pac ''terug'' als Makaveli (lijkt verdacht veel op Machiavelli) en als je met een paar letters van die naam speelt krijg je de zin, ''Am Alive'', of in het nederlands ''Ik leef."
Waar blijft die "k"?

Wel allemaal grappig gevonden, maar het is een beetje heel ver gezocht en alles wat met 7 (of ander getal) te maken heeft opzoeken over één persoon is wat dat betreft nog geen eens zo moeilijk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')