quote:Je hebt er geen behoefte aan om serieus genomen te worden?
Op dinsdag 29 juli 2003 12:07 schreef Fullbrain het volgende:
Chargeren is mijn stijl .... wen d'er maar aan.
quote:Met "relativeren" kunnen we de grachten van Amsterdam weer vol laten stromen.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:53 schreef mortar999 het volgende:
Je beweert dat het slecht gaat met dit land....In vergelijking waarmee? In vergelijking met het stenigen van vrouwen omdat ze overspel hebben gepleegd? (midden-oosten) Of qua cultuur dichterbij : De doodstraf opleggen aan minderjarigen en zwakzinningen? (Amerika)
Dat de criminaliteit stijgt zal best kloppen. Naarmate de bevolkingsdichtheid groeit zal dit blijven gebeuren. Ik vermoed echter dat de onrust op een onevenredige manier stijgt.
Vroeger hadden we het journaal en dat was het. Met allerlei zenders die ook "nieuws" willen brengen komen plotseling alle kleine zaken ook op de voorgrond. (het in elkaar slaan van een winkeldief is groot nieuws??)
Hierdoor lijkt het alsof er veel meer criminaliteit is dan dat er eigenlijk is...Ik snap de onvrede best. Ik snap echter niet dat men niet meer kan relativeren.
quote:Ach, ik weet niet of ik het prettig zou vinden door jou serieus genomen te worden, je gaat altijd zo te keer tegen mij.
Op dinsdag 29 juli 2003 18:37 schreef SCH het volgende:[..]
Je hebt er geen behoefte aan om serieus genomen te worden?
quote:Vooral het onderwijs is waardeloos, dat blijkt wel uit dit stukje. Maar gelukkig hebben we D66 die er miljoenen...voor... ummmm... Laat maar..
Op dinsdag 29 juli 2003 15:36 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Daar wordt ik niet voor betaald. Ik kan alleen kiezen op de juiste politieke partij die mijn onvrede deelt. Suggestie? Ik zie ze namelijk niet.
quote:En met roepen dat het zo slecht gaat zonder onderbouwing kun je tegenwoordig zo de politiek in....
Op woensdag 30 juli 2003 08:00 schreef Fullbrain het volgende:Met "relativeren" kunnen we de grachten van Amsterdam weer vol laten stromen.
Het gaat echt kut in dit land, iedereen heeft te eten, als je ziek bent of een ongeluk hebt word je (ondanks de wachtlijsten) echt wel geholpen.
Als je een ongeluk krijgt en niet meer kan werken zijn er voorzieningen die er voor zorgen dat je niet als een dakloze door het leven moet gaan.
We hebben (behalve het klagen) nergens anders over dan waar naartoe te gaan op vakantie.
Nee.....het is hier echt kut.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 08:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Echt weer klagen om het klagen.....Het gaat echt kut in dit land, iedereen heeft te eten, als je ziek bent of een ongeluk hebt word je (ondanks de wachtlijsten) echt wel geholpen.
Als je een ongeluk krijgt en niet meer kan werken zijn er voorzieningen die er voor zorgen dat je niet als een dakloze door het leven moet gaan.
We hebben (behalve het klagen) nergens anders over dan waar naartoe te gaan op vakantie.
Nee.....het is hier echt kut.
quote:Wat een Eerdmansiaanse dooddoener!
Op woensdag 30 juli 2003 08:00 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Met "relativeren" kunnen we de grachten van Amsterdam weer vol laten stromen.
quote:Als je nou eens aan zou geven waarom je het niet met me eens bent, dan kunnen we de discussie in ieder geval levendig houden.......
Op woensdag 30 juli 2003 08:00 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Met "relativeren" kunnen we de grachten van Amsterdam weer vol laten stromen.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 09:26 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Wat een Eerdmansiaanse dooddoener!
![]()
quote:Waarom Nederland vergelijken met derde (rangs) wereld landen? Zo is het altijd prima vertoeven in dit land. Liever gooi ik er verbaal de zweep erover om die lui in Den Haag te laten weten dat de gemiddelde burger geen zin heeft in hun gelul, en adequaat handelen verwacht.
Op woensdag 30 juli 2003 09:31 schreef mortar999 het volgende:[..]
Als je nou eens aan zou geven waarom je het niet met me eens bent, dan kunnen we de discussie in ieder geval levendig houden.......
quote:Kijk jij alleen als nederlander of ook als wereldburger?
Op woensdag 30 juli 2003 10:27 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Waarom Nederland vergelijken met derde (rangs) wereld landen? Zo is het altijd prima vertoeven in dit land. Liever gooi ik er verbaal de zweep erover om die lui in Den Haag te laten weten dat de gemiddelde burger geen zin heeft in hun gelul, en adequaat handelen verwacht.
Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk zie ik ook dat er dingen zijn die anders zouden moeten, dingen die verbeterd zouden moeten worden en waar aktiever op gelet zou moeten worden. Volgens mij is er niemand die het altijd eens is met elke beslissing. Natuurlijk kan het geen kwaad om te letten op degene die het land regeren, ik vind echter wel dat je niet altijd de schuld van de problemen kunt neerleggen bij degene die het land besturen.
Een van de grootste problemen van nederland is dat het altijd een ander is die de problemen veroorzaakt, en dat het makkelijker is om erover te klagen dan om er iets aan te doen.
quote:Tot ruim een jaar geleden was het "not done" (ik bedoel dus "niet politiek-correct") om ergens over "te klagen". But times, they are changing"
Op woensdag 30 juli 2003 10:54 schreef mortar999 het volgende:[..]
Kijk jij alleen als nederlander of ook als wereldburger?
Hoe kleiner je de wereld waarnaar je kijkt maakt, hoe makkelijk het is om te klagen over dingen die beter zouden moeten.Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk zie ik ook dat er dingen zijn die anders zouden moeten, dingen die verbeterd zouden moeten worden en waar aktiever op gelet zou moeten worden. Volgens mij is er niemand die het altijd eens is met elke beslissing. Natuurlijk kan het geen kwaad om te letten op degene die het land regeren, ik vind echter wel dat je niet altijd de schuld van de problemen kunt neerleggen bij degene die het land besturen.
Een van de grootste problemen van nederland is dat het altijd een ander is die de problemen veroorzaakt, en dat het makkelijker is om erover te klagen dan om er iets aan te doen.
quote:Een verandering betekent duidelijk niet altijd een verbetering....
Op woensdag 30 juli 2003 11:05 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Tot ruim een jaar geleden was het "not done" (ik bedoel dus "niet politiek-correct") om ergens over "te klagen". But times, they are changing"
Kun je me uitleggen wat je denkt op te schieten met alleen maar klagen?
quote:Wat ik al eerder zei: klagen&zeuren is de motor achter elke verandering, zonder dat .... is er niks"
Op woensdag 30 juli 2003 11:38 schreef mortar999 het volgende:[..]
Een verandering betekent duidelijk niet altijd een verbetering....
Fortuyn, want daar refereer je volgens mij aan, was in ieder geval iemand die niet alleen maar klaagde, maar ook aktie ondernam op zijn klachten. Ik was/ben geen voorstander van zijn mening, wel van het feit dat hij niet alleen maar losse termen riep, maar ook zelf iets wilde doen om de zaken aan te pakken.Kun je me uitleggen wat je denkt op te schieten met alleen maar klagen?
Of is dat 'toevallig' jouw site? Dan is het crossposten
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 30-07-2003 11:56]
quote:En jij wil zeggen dat de media ons een geheel objectief beeld geeft van alles? Hou toch op. Als er iets is dat de burger manipuleert in zijn denkwijze en meningen is het de media wel! Ze geven ons nooit alle informatie of verdraaien dingen. Ook is het, mijns inziens, zo dat de media de laatste jaren meer en meer sensatiezoekend is dan wat anders.
Op dinsdag 29 juli 2003 14:17 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Het gaat slecht met Nederland mortar999. Ik weet niet hoe het jouw vergaat maar als ik de berichten in de media lees en zie dan krijg ik het gevoel dat de burger vogelvrij is en de criminelen en terroristen in dit land de dienst uitmaken.
quote:Bron? Waar haal je vandaan dat dat op deze manier is gebeurt? En overigens vind ik het wel terecht dat ze die mensen aanpakken. Ik snap hun reactie, maar je mag in ons land nog steeds niet voor eigen rechter spelen!
Een compleet op hol geslagen justitie dat met een peloton politiemensen, compleet met hondenbrigade de zwaar criminele AH-middenstander van huis haalde omdat deze schurk opnieuw een proletarisch winkelende burger te grazen heeft genomen.
quote:Falende justitie apparaat? Ik ben met je eens dat het niet altijd gaat zoals het moet, maar om nou te zeggen dat ons apparaat falende is.. En als dat dan wel het geval is, moeten de wetten veranderd worden en ligt het niet aan de uitvoerende macht. Ik denk dat de rechters in ons land het helemaal zo slecht nog niet doen. Maar ook zij zijn met handen en voeten gebonden aan de wet.
Een non werd de cel ingesmeten omdat zij zich niet hield aan het vervoersverbod voor pluimvee. Met grof geweld voorkwamen de handhavers van de rechtsstaat dat zij nog langer haar misdadige aktiviteiten kon uitvoeren.
[quote]
Met grof geweld? Ook hier weer, waar haal je dat vandaan? Bron?
En ook in deze, als je je niet aan de regels houdt...tja, dan weet je wat de consequentie is. En dat het hier dan een non betreft maakt het allemaal erger en verkeerd van de staat? Wat een flauwekul.
[quote]
Ook de Fransen hebben het al door en leverden niet een terrorist aan Nederland uit. Zij zijn als de dood dat deze in Nederland in no-time een vereniging opricht, subsidie aanvraagt en krijgt om daarna genocide acties voor te bereiden tegen het niet-islamitische deel van Europa. Bovendien heeft Nederland een naam hoog te houden wat betreft een falend justitieel apparaat. Het lieve vaderland kent geen antiterroristen-wetgeving, de luie Haagse jongetjes en meisjes hebben daar nog nooit over nagedacht. Ook volgens de door PVDA en D66 gedomineerde magistratuur heeft Nederland geen terroristen of organisaties binnen haar grenzen. We zijn een land waarbinnen de vrijheid verworden is tot een keurslijf voor de gewone burger, meer een dwangbuis kun je wel stellen en voor de kwaadwillende(n) is dit land een paradijs, want geen rechter legt ze een strobreed in de weg en mochten ze al opgepakt en veroordeeld worden dan lopen deze padvinders in no-time weer op straat met dank aan het falende justitie apparaat.
quote:Dit vooroordeel komt me erg bekend voor, heb je dat niet al eens in een andere post laten vallen en is die stelling toen ontkracht door...ik dacht Croga.
De rechters zijn overbelast, maar dat kan ook niet anders dan met hun vele, soms zelfs tientallen bijbanen.
quote:Ik vraag me echt af waar je die wijsheid nu weer vandaan haalt? Heb je cijfers dan over % misdaden die opgelost worden? Heb je % over hoeveel tijd de politie besteed aan elke van dit soort werkzaamheden? Kortom, waar baseer je die mening op?
Het OM scoort mateloos hoog in veroorzaken van procedurele fouten en de politie moet zich houden aan de strakke regels van overwerk en urenverantwoording. Dus is het éénvoudiger om hardrijders, foutparkeerders, helmloze en ander tuig te verbaliseren want zo kun je ook meteen de provinciale kas wat opleuken en bovendien is het handhaven van de gewerkte uren dan een peuleschil.
quote:Hier heb ik weinig over te zeggen, simpelweg omdat mijn kennis hieromtrent niet ver genoeg rijkt.
Corruptie, het woord kende Nederland alleen van het buitenland. Dankzij de bouwfraude en diverse onderzoeken naar de handel en wandel van ambtenaren - tot aan provinciebestuurders aan toe - bleek dat ook in het keurig aangeharkte Nederland de fraude en corruptie gedijde. Joost Eerdmans (LPF) stelde daar terecht vragen over, maar nu roept minister Donner dat hem geen gegevens bekend zijn. Dus als er geen keiharde cijfers zijn, dan is er ook geen topje van een ijsberg en als er geen ijsberg is, is er ook geen fraude. Als je het niet ziet, dan is het er niet en als het er wel is, maar er zijn keiharde bewijzen dan is het er dus toch niet en mochten er wel aanwijzingen zijn, wat heet, zelfs heel sterke aanwijzingen, dan nog is dat niet een bewijs, hooguit een moment van aandacht waard, maar meer ook niet. Zo simpel lost Den Haag dus zijn problemen op.
quote:Volgens mij heb je gelijk, wat betreft de graaipraktijken, maar om daar dan Den Haag de schuld van te geven vind ik op zijn minst bedenkelijk
Het OM heeft nog geen enkele voorkenniszaak en beursfraudezaak tot een goed einde weten te brengen. De schuldigen bleven onschuldig en de beleggers die hun spaarcenten als sneeuw voor de zon zagen verdampen, zullen gewoon even wat langer moeten blijven werken voordat ze met pensioen kunnen, het is niet anders. Zelfs in Semi-staatsbedrijven worden er graaipraktijken op na gehouden, ondanks wanprestaties en in een teruglopende economie gaan de topbestuurders er vandoor met forse beloningen en de belastingbetaler mag de rekening betalen ... want leuker kunnen ze het schijnbaar nog steeds niet maken.
quote:...geen mening..
Ook de burgervader van Amsterdam is ook zo iemand die niets ziet en niets hoort en keer op keer de dialoog aangaat met diegenen die de dialoog allang niet meer voeren, maar daarvan wil Cohen niets weten, want de burger moet zelf maar optreden. Wat dat met oneerlijkheid heeft te maken? Nou, als jij en ik tijdens een herdenking kransen als lederen monster zouden gebruiken zouden we in no-time worden opgesloten. Maar niet een stel vandalen, dat keer op keer de media haalt. De oplossing van Cohen en bovendien het opperhoofd van de politie is dat de burgers maar zelf moeten reageren.
quote:Ondertussen zijn ze wel bezig met het vekrijgbaar maken van medicijnen op recept bij de drogist. Om op die manier de concurentie groter te maken en de prijzen de kop in te drukken. Of het werkt is een tweede, maar ze proberen er iig iets aan te doen. En de juiste zakken gevuld krijgen? Heb je cijfers die je stelling onderbouwen??
Maatschappelijk holt Nederland achteruit, de zorg is een papieren Mount Everest geworden waarbij het allang niet meer om de zorg gaat maar om de juiste zakken op de juiste plekken gevuld te krijgen. Wat heeft dat met oneerlijkheid en corruptie te maken? Niets en alles. Want als medicijnen belachelijk duurder worden gemaakt - wel 40% boven op de standaardwinst - en apothekers prachtige bonussen, computers en andere handige dure hebbedingetjes krijgen, dan ineens heeft het wel degelijk met een vorm van corruptie te maken. We noemen het alleen nu een bonussenstelsel. Een stelsel dat ten koste gaat van de betaalbaarheid van ons zorgstelsel.
quote:Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat mensen in dienst van de overheid, meerijden op die winsttrein? Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan? En wie bedoel je dan met die maatschappijkliek?
Maar verder is Nederland een goudeerlijk land en is de oneerlijkheid slechts een gesmolten ijsberg. Zou Donner en Co. ooit toegeven dat ze niet kunnen ingrijpen, omdat ondertussen de gehele maatschappijkliek van hoog tot laag meedeelt in de meeverdienmachinerie, de zogenaamde 'win/win situatie' ... waarvoor de belastingbetaler en de brave burger de rekening mogen betalen?
Al met al, Fullbrain, wederom een hoop geblaat en populistisch geneuzel (mm, lees teveel post van Croga ) zonder enige onderbouwing van je stellingen. Alleen maar schoppen en trappen tegen het goed wat overheid heet, maar oplossingen aandragen, ho maar.
Elke nederlander klaagt wel over het een of ander. Iedereen schopt wel eens ergens tegenaan. Maar zijn we nou met zijn allen echt zo ontevreden? Ik denk het niet, ik denk dat we blij moeten zijn met wat we hebben. Maar ja, de mens wil altijd meer he
* Julynell is ondertussen in afwachting van de post van Croga even haar lunch aan het regelen
quote:Waar moet ik nu precies op reageren?
Op woensdag 30 juli 2003 11:55 schreef Julynell het volgende:[..]
En jij wil zeggen dat de media ons een geheel objectief beeld geeft van alles? Hou toch op. Als er iets is dat de burger manipuleert in zijn denkwijze en meningen is het de media wel! Ze geven ons nooit alle informatie of verdraaien dingen. Ook is het, mijns inziens, zo dat de media de laatste jaren meer en meer sensatiezoekend is dan wat anders.
[..]Bron? Waar haal je vandaan dat dat op deze manier is gebeurt? En overigens vind ik het wel terecht dat ze die mensen aanpakken. Ik snap hun reactie, maar je mag in ons land nog steeds niet voor eigen rechter spelen!
[..]Falende justitie apparaat? Ik ben met je eens dat het niet altijd gaat zoals het moet, maar om nou te zeggen dat ons apparaat falende is.. En als dat dan wel het geval is, moeten de wetten veranderd worden en ligt het niet aan de uitvoerende macht. Ik denk dat de rechters in ons land het helemaal zo slecht nog niet doen. Maar ook zij zijn met handen en voeten gebonden aan de wet.
[..]Dit vooroordeel komt me erg bekend voor, heb je dat niet al eens in een andere post laten vallen en is die stelling toen ontkracht door...ik dacht Croga.
Nou, dan zal ik dat nog maar eens doen. De rechters hebben echt geen tientallen bijbanen. Die hebben aan hun baan als rechter echt wel genoeg! Je weet duidelijk niet waar je over praat en je hebt geen idee wat erbij komt kijken als een verdachte voor de rechter komt. Tientallen dossiers doorspitten en precies weten waar het omgaat en om wie etc. Een familielid van mij zit in die hoek dus ik weet waar ik mijn informatie vandaan haal. Dus kom nou niet aanzetten met dat rechters vanalles doen naast hun werk. Flauwekul.
[..]Ik vraag me echt af waar je die wijsheid nu weer vandaan haalt? Heb je cijfers dan over % misdaden die opgelost worden? Heb je % over hoeveel tijd de politie besteed aan elke van dit soort werkzaamheden? Kortom, waar baseer je die mening op?
[..]Hier heb ik weinig over te zeggen, simpelweg omdat mijn kennis hieromtrent niet ver genoeg rijkt.
[..]Volgens mij heb je gelijk, wat betreft de graaipraktijken, maar om daar dan Den Haag de schuld van te geven vind ik op zijn minst bedenkelijk
Die topbestuurders doen het niet in opdracht van. Dat de overheid hier beter op moet controleren, ben ik met je eens, maar hoe dan? Ideen?
[..]...geen mening..
[..]Ondertussen zijn ze wel bezig met het vekrijgbaar maken van medicijnen op recept bij de drogist. Om op die manier de concurentie groter te maken en de prijzen de kop in te drukken. Of het werkt is een tweede, maar ze proberen er iig iets aan te doen. En de juiste zakken gevuld krijgen? Heb je cijfers die je stelling onderbouwen??
[..]Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat mensen in dienst van de overheid, meerijden op die winsttrein? Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan? En wie bedoel je dan met die maatschappijkliek?
Al met al, Fullbrain, wederom een hoop geblaat en populistisch geneuzel (mm, lees teveel post van Croga
) zonder enige onderbouwing van je stellingen. Alleen maar schoppen en trappen tegen het goed wat overheid heet, maar oplossingen aandragen, ho maar.
Elke nederlander klaagt wel over het een of ander. Iedereen schopt wel eens ergens tegenaan. Maar zijn we nou met zijn allen echt zo ontevreden? Ik denk het niet, ik denk dat we blij moeten zijn met wat we hebben. Maar ja, de mens wil altijd meer he
* Julynell is ondertussen in afwachting van de post van Croga
even haar lunch aan het regelen
quote:Hierop bijvoorbeeld:
Op woensdag 30 juli 2003 12:24 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Waar moet ik nu precies op reageren?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 11:54 schreef Nyrem het volgende:
Waarom kopieer en plak je je stukjes van anderen en doe je het voorkomen alsof je het zelf hebt geschreven?Of is dat 'toevallig' jouw site? Dan is het crossposten
quote:Als je dat nog moet vragen...
Op woensdag 30 juli 2003 12:24 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Waar moet ik nu precies op reageren?
quote:Ben benieuwd
Op woensdag 30 juli 2003 11:55 schreef Julynell het volgende:
[knip]1. Bron? Waar haal je vandaan dat dat op deze manier is gebeurt? En overigens vind ik het wel terecht dat ze die mensen aanpakken. Ik snap hun reactie, maar je mag in ons land nog steeds niet voor eigen rechter spelen!
[knip]
2. Ik vraag me echt af waar je die wijsheid nu weer vandaan haalt? Heb je cijfers dan over % misdaden die opgelost worden? Heb je % over hoeveel tijd de politie besteed aan elke van dit soort werkzaamheden? Kortom, waar baseer je die mening op?
[knip]
3. Volgens mij heb je gelijk, wat betreft de graaipraktijken, maar om daar dan Den Haag de schuld van te geven vind ik op zijn minst bedenkelijk
Die topbestuurders doen het niet in opdracht van. Dat de overheid hier beter op moet controleren, ben ik met je eens, maar hoe dan? Ideen?[knip]
4. Ondertussen zijn ze wel bezig met het vekrijgbaar maken van medicijnen op recept bij de drogist. Om op die manier de concurentie groter te maken en de prijzen de kop in te drukken. Of het werkt is een tweede, maar ze proberen er iig iets aan te doen. En de juiste zakken gevuld krijgen? Heb je cijfers die je stelling onderbouwen??
[knip]
5. Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat mensen in dienst van de overheid, meerijden op die winsttrein? Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan? En wie bedoel je dan met die maatschappijkliek?
quote:Nee, klagen & zeuren is de motor achter niks. Klagen en zeuren brengt slechts klagen en zeuren.
Op woensdag 30 juli 2003 11:51 schreef Fullbrain het volgende:
Wat ik al eerder zei: klagen&zeuren is de motor achter elke verandering, zonder dat .... is er niks"
Aangeven waar het precies fout gaat, en je best doen om dat aan te pakken, dát is de motor achter elke verandering. Doeners in plaats van Schreeuwers (ik schaar TS duidelijk onder de laatste groep) zijn de motor achter elke verandering.
Dit soort gestolen schreeuw werk is geen motor. Het is de drap die de motor doet stokken, de vlieg in de relais, het lek in de vuurmuur, de pin in de band, de olie in de bocht van de tijdrit van Jan Ulrich, de put in de weg, de klit in het haar, afijn je snapt wat ik bedoel.....
quote:* Croga checkt de site even en krijgt verklaringen......
Op woensdag 30 juli 2003 11:54 schreef Nyrem het volgende:
Waarom kopieer en plak je je stukjes van anderen en doe je het voorkomen alsof je het zelf hebt geschreven?Of is dat 'toevallig' jouw site? Dan is het crossposten
Het leuke is dat onze TS zijn opmerking over bijbanen van rechters ook van deze site komt. Als je daar naar het bijbanen register kijkt, zul je zien dat het grootste deel van de rechters helemaal geen bijbanen heeft, en dat het merendeel van wat men hier "bijbanen" noemt, ook zo'n beetje ieder ander burger heeft (bestuurslid van de carnavals vereniging, peningmeester van het naai clubje, voorzitter van de raad van de straat, lid van de commisie "laten we vaker barbecuen" en meer van dat soort functies)......
Ofwel: FB; houd voortaan je mond over de bijbanen van rechters, want je eigen site is het bewijs dat het onzin is.....
quote:LOL
Op woensdag 30 juli 2003 15:15 schreef Nyrem het volgende:
Dat geeft de topictitel wel een heel andere wending
* Julynell heeft hier erg veel lol.
quote:FB haalt zichzelf op deze manier onderuit. Daar heeft ie ons helemaal niet voor nodig. Hij spreekt zichzelf al tegen.
Op woensdag 30 juli 2003 15:14 schreef Croga het volgende:[..]
* Croga checkt de site even en krijgt verklaringen......
Het leuke is dat onze TS zijn opmerking over bijbanen van rechters ook van deze site komt. Als je daar naar het bijbanen register kijkt, zul je zien dat het grootste deel van de rechters helemaal geen bijbanen heeft, en dat het merendeel van wat men hier "bijbanen" noemt, ook zo'n beetje ieder ander burger heeft (bestuurslid van de carnavals vereniging, peningmeester van het naai clubje, voorzitter van de raad van de straat, lid van de commisie "laten we vaker barbecuen" en meer van dat soort functies)......
Ofwel: FB; houd voortaan je mond over de bijbanen van rechters, want je eigen site is het bewijs dat het onzin is.....
Vraag me de laatste tijd toch af of hij deze 'dingen' doet, puur om het eea uit te lokken terwijl hijzelf misschien wel helemaal niet staat achter wat ie zegt
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op je antwoorden, Fullbrain
Of ben je nu uitgelult
wij betalen onze eigen oppressie.. hiep hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |