abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12137738
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:29 schreef Fullbrain het volgende:

[..]

Nee hoor, ik kan mij uitstekend verplaatsen in de schijvers zijn gedachten. Ik ken hem persoonlijk, ben het in de kern van zijn verhaal eens hoewel het zwaar aangezet is natuurlijk.

Grote probleem met sommige fokkers is dat ze een totaal gevoel aan humor ontberen.

Zeg dan wie het is... of laat hem hier komen discussieren. Het heeft weinig zin om discussies te voeren met iemand die een mening van iemand anders klakkeloos overneemt en weigert die te verdedigen.
pi_12137788
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:31 schreef CybErik het volgende:

[..]

Zeg dan wie het is... of laat hem hier komen discussieren. Het heeft weinig zin om discussies te voeren met iemand die een mening van iemand anders klakkeloos overneemt en weigert die te verdedigen.

Luister, ik heb de links naar zijn website al gegeven en ik heb gezegd dat ik ophoud zijn colums te copieren. Genoeg dus zo, jij braafste jongetje van de klas.
pi_12138296
Plagiaat is niet netjes. Of je de originele schrijver nu wel of niet kent. Het lijkt mij tenminste dat de schrijver geen toestemming heeft gegeven voor het in iets gewijzigde vorm overnemen van zijn columns.

En verder zijn wij geen columnforum.

Het valt me trouwens tegen dat werkelijk elke column die FullBrain hier post ordinair gejat is.

Slotje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')