quote:
Op maandag 28 juli 2003 08:46 schreef aepstar het volgende:
Het is morgen ik ga zo slapen. Maar eerst wilde ik even jullie laten weten dat ik jullie zielig vindt. NERDS!
quote:als ik die mening had, was ik gewoon gelijk gaan slapen, ipv hier te posten
Op maandag 28 juli 2003 08:46 schreef aepstar het volgende:
Het is morgen ik ga zo slapen. Maar eerst wilde ik even jullie laten weten dat ik jullie zielig vindt. NERDS!
Nou... ik zat hier net topics te lezen, en geen ene die interessant is. Dat betekent dat jullie niet interessant zijn en dus ZIELIG. Jullie zijn NERDS en MONGOLEN!
Zo, een last van m'n schouders is gevallen...
quote:Wij ook van jou
Op maandag 28 juli 2003 08:49 schreef aepstar het volgende:
WAAROM VIND IK JULLIE ZIELIG?Nou... ik zat hier net topics te lezen, en geen ene die interessant is. Dat betekent dat jullie niet interessant zijn en dus ZIELIG. Jullie zijn NERDS en MONGOLEN!
quote:Net zo interessant als jouw topic dus, zegt ook iets over jouw.....
WAAROM VIND IK JULLIE ZIELIG?Nou... ik zat hier net topics te lezen, en geen ene die interessant is. Dat betekent dat jullie niet interessant zijn en dus ZIELIG. Jullie zijn NERDS en MONGOLEN!
quote:Aapje moet een banaan?
quote:Gezellig op vakantie, U?
quote:aepstar? zielig zei je niet?
Op maandag 28 juli 2003 08:50 schreef aepstar het volgende:
ik drink en rook niet, want als ik achter de pc in het donker zit doe ik maar een ding = hard RUKKEN!
quote:jij hebt dus liever topics in deze stijl
Oplossing please voor mijn probleem
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 14:26 schreef aepstar het volgende:
als ik gedoucht heb droog ik me af. ook mn kontgat. mar als ik dan mn onderbroek aantrek dan komt er uit mn kont nog water en wordt mn onderbroek onprettig nat. wat kan ik hiertegen doen?
[Dit bericht is gewijzigd door gebruikersnaam op 28-07-2003 08:54]
quote:cool gaan we keer jointje roken ok?.
Op maandag 28 juli 2003 08:52 schreef aepstar het volgende:
Sjezus man, wat een mietjes hier. KUTAPEN! Jullie leiden een zielig leven EN IK BEN KIKS! Dat staat als paal boven water!
quote:wie het weet, mag het zeggen!
Op maandag 28 juli 2003 08:53 schreef Jarno het volgende:
Kiks?
quote:Ik heb zooo'n hekel aan ouders die het kind weggooien en de nageboorte naar school sturen
Sjezus man, wat een mietjes hier. KUTAPEN! Jullie leiden een zielig leven EN IK BEN KIKS! Dat staat als paal boven water!
quote:
Op maandag 28 juli 2003 08:53 schreef Jarno het volgende:
Kiks?
quote:Echt wel dat jij vet
quote:Luister jij vette deus, als jij nooit grapjes maakt dan wil je niet eens leren kennen... wacht dat wil al sowieso niet. Ga maar wat spelen, NERD!
Op maandag 28 juli 2003 08:52 schreef onetouch het volgende:[..]
aepstar? zielig zei je niet?
quote:deus
Op maandag 28 juli 2003 08:54 schreef aepstar het volgende:[..]
Luister jij vette deus, als jij nooit grapjes maakt dan wil je niet eens leren kennen... wacht dat wil al sowieso niet. Ga maar wat spelen, NERD!
quote:Of ontlasting ten onrechte aanzien voor nageslacht...
Op maandag 28 juli 2003 08:54 schreef robh het volgende:[..]
Ik heb zooo'n hekel aan ouders die het kind weggooien en de nageboorte naar school sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |