Ruim een week later meld de bron van de eerste geruchten, At Ease Web, een aantal bevestigde concerten in Duitsland.
10-11-03 König-Pilsener-Arena Oberhausen Germany
13-11-03 Berlin Arena (Velodrom) Berlin Germany
15-11-03 Color Line Arena Hamburg Germany
Bij alle data zijn is de Asian Dub Foundation het voorprogramma en start de voorverkoop volgende week zaterdag!
Daarmee zijn de kansen dat Radiohead op dinsdag 18 en/of woensdag 19 november naar Nederland komt een stuk groter.
De data lijkt zeker, alleen de locatie is nog een vraagteken. Eerst werd er gesproken over concerten in de Music Hall, maar dat was al snel weer van de baan.
Toen kwam de Ahoy, maar die is op die dagen al bezet door Night of the Proms.
De laatste, en nu meest waarschijnlijk is het Gelredome in Arnhem....
Een beetje grote zaal voor Radiohead, hopenlijk kunnen ze daar net zo'n sfeer kweken als ze op o.a. Glastonburry hebben gedaan
Ben even m'n slaapzak aan het afstoffen...
Wie gaan er nog meer?
Ga nog GEEN vrij vragen en dingen plannen enzo! Nou ja, dat moet je ook eik zelf weten, maar het is dus nog NIET ZEKER dat die concerten op die datum gaan plaatsvinden!!!!
En als het wel waar is, houd er dan ook rekening mee dat ze in eerste instantie maar 1 concert in de voorverkoop doen! En dat tweede concert pas als dat andere goed loopt, of uitverkocht is!!!!
quote:Denk eigenlijk van wel. Maar je hebt dan ook 50.000 kansen om een kaartje te bemachtigen voor een van de twee dagen.
Op zaterdag 26 juli 2003 00:08 schreef theofiel172 het volgende:
Ze zullen denk ik niet al te snel uitverkocht zijn.....Gelredome....
Ik had juist iets opgevangen over een theatertour oid, volgend jaar.
quote:Het Gelredome is wel ultiem kut.
Op zaterdag 26 juli 2003 00:11 schreef Jorma het volgende:
Maar eigenlijk vind ik het tegelijkertijd ook weer niks ... het Gelredome en Radiohead? ->
Die tent, dat was best okay.
quote:Bij Macca was het geluid goed, ze moeten er alleen wat moeite voor doen. Dan lukt het best.
Op zaterdag 26 juli 2003 00:14 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Het Gelredome is wel ultiem kut.
quote:Die tent vonden ze zelf niks, las ik in een interview..
Op zaterdag 26 juli 2003 00:14 schreef QyRoZ het volgende:
Die tent, dat was best okay.
quote:Ik vond het heel okay. Goeie sfeer.
Op zaterdag 26 juli 2003 00:18 schreef Jorma het volgende:[..]
Die tent vonden ze zelf niks, las ik in een interview..
quote:Dat maakt niet zoveel uit.. Ik wil er gewoon heen, wanneer dat dan ook maar moge plaatsvinden.. Zal wel op mojo of ticketservice staan toch?
Op vrijdag 25 juli 2003 23:17 schreef calvobbes het volgende:
Uhm voor de duidelijkheid!Ga nog GEEN vrij vragen en dingen plannen enzo!
Nou ja, dat moet je ook eik zelf weten, maar het is dus nog NIET ZEKER dat die concerten op die datum gaan plaatsvinden!!!!
En als het wel waar is, houd er dan ook rekening mee dat ze in eerste instantie maar 1 concert in de voorverkoop doen! En dat tweede concert pas als dat andere goed loopt, of uitverkocht is!!!!
quote:Ja zeer waarschijnlijk wel.
Op zaterdag 26 juli 2003 01:18 schreef Pacstah het volgende:Zal wel op mojo of ticketservice staan toch?
Ook wel een kans dat de vvk ook volgende week zaterdag begint
quote:Nou dat viel me bij Paul McCartney 100% mee!!!
Op zaterdag 26 juli 2003 00:14 schreef QyRoZ het volgende:Het Gelredome is wel ultiem kut.
Zat aan de zijkant, maar toch erg goed geluid
Waren die tentconcerten van drie jaar geleden uitverkocht? hoeveel mensen konden er in die tent.. 5000?
quote:Dat vind ik dan best raar, gezien het feit dat zij zich die tent zelf hadden aangeschaft, om zelf uit te kunnen maken waar ze zouden touren.
Op zaterdag 26 juli 2003 00:18 schreef Jorma het volgende:[..]
Die tent vonden ze zelf niks, las ik in een interview..
Ikzelf vond het ook heel goed te doen, ik stond de eerste dag vlak onder de microfoon van meneer Yorke (en Jonsi van Sigur Rós).
quote:Denk tussen Ahoy en Gelredome formaat in
Op zaterdag 26 juli 2003 13:44 schreef thevomit het volgende:
heeft iemand enig idee hoe groot die zalen zijn, die zin Duitsland zullen bespelen?
quote:Uhm... Half november
ik denk dat ze inderdaad eerder naar het gelredome zullen gaan dan naar de HMH, omdat het gelredome een open dak heeft, en dat geeft dan toch weer net een klein beetje meer sfeer.
quote:puntje voor jou
Op zondag 27 juli 2003 18:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]Uhm... Half november
Van mij hoeft dat dak danecht niet open hoor![]()
RADIOHEAD + support act Asian Dub Foundation
Gelredome, Arnhem
Woensdag 19 november 2003
Entree: ¤ 37,- (excl. servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur
Deuren open: 18.00 uur
Toeschouwerscapaciteit is maximaal 42.000 in the round. Toeschouwerscapaciteit met end-stage is maximaal 34.000
Ik weet niet of ik nou blij moet zijn of niet.. kaartverkoop gaat aanstaande zaterdag in. om 10 uur, zoals gebruikelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |