abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2003 @ 22:50:58 #101
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_11355876
Is dat zo, dat de eerste helft een bij elkaar horend geheel zou zijn? Hmmz...kan wel, ik vind dan alleen Sail to the Moon een beetje uit de toon vallen, bij die eerste nummers dan. En ik vind, zoals ik al zei, tot en met nummertje 12 het een perfecte cd, Scatterbrain en A Wolf at the Door hadden van mij vervangen mogen worden door Kindetic en True Love Waits.

Nog twee nachtjes slapen...

pi_11356187
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:50 schreef Scylla het volgende:
Is dat zo, dat de eerste helft een bij elkaar horend geheel zou zijn? Hmmz...kan wel, ik vind dan alleen Sail to the Moon een beetje uit de toon vallen, bij die eerste nummers dan. En ik vind, zoals ik al zei, tot en met nummertje 12 het een perfecte cd, Scatterbrain en A Wolf at the Door hadden van mij vervangen mogen worden door Kindetic en True Love Waits.

Nog twee nachtjes slapen...

Volgens mij ben jij geen liefhebber van The Bends en OK Computer, wel?

De overgang tussen I Will en A Punch-Up At A Wedding vind ik wel de slechtste van allemaal. Maar ik ben ook benieuwd hoe ze het doen in Werchter

dinsdag 24 juni 2003 @ 23:20:39 #103
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_11356708
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:03 schreef theofiel172 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij geen liefhebber van The Bends en OK Computer, wel?

De overgang tussen I Will en A Punch-Up At A Wedding vind ik wel de slechtste van allemaal. Maar ik ben ook benieuwd hoe ze het doen in Werchter

Nee! Die overgang tussen I Will en Punchp is het allerbest! En...OK Computer is mijn all time favo album. En the Bends...My Iron Lung, Just, Fake Plastic Trees, Street Spirit....zijn ook super. Sowieso, Anyone Can Play Guitar...Vegetable...You...ook geweldige nummers Ik heb een brede muziek smaak hoor Maar toch...Scatterbrain en Wolf zij n zeker wel goede nummers, maar halen vind ik net het niveau van de anderen niet.

Mooi logo trouwens Misschien herkennen we elkaar daar wel aan op Werchter

En nu...the Doors kijken.

pi_11356958
Ik kom niet op Werchter, maar ik kijk op internet....was te laat met kaartjes bestellen
quote:
Mooi logo trouwens
Hehe, gevonden op Greenplastic een tijdje terug
  woensdag 25 juni 2003 @ 13:03:00 #105
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_11365967
nog 1 dag en dan eindelijk weer echt kippevel...is al weer twee jaar geleden tenslotte.. verheug me er zeer op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 25 juni 2003 @ 13:07:23 #106
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_11366069
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:28 schreef theofiel172 het volgende:
Ik kom niet op Werchter, maar ik kijk op internet....was te laat met kaartjes bestellen
Oew ...nuja. Ze komen hopelijk in de herfst nog een keer naar Europa, nadat ze een Engelse culb tour, Europese festival tour (nu dus mee bezig) en een Amerikaanse tour (in augustus, dus niet op Lowlands) hebben gedaan. En dus vind ik dat ze ook maar in de melkweg ( ) of Arena ( ) moeten komen.
  woensdag 25 juni 2003 @ 14:20:15 #107
2 Jorma
absolution
pi_11367816
Moet ik mij al zorgen gaan maken dat ik mijn OOR welkomstgeschenk nog niet binnen heb, of zijn er nog meer mensen Hail-to-the-Thief-loos..
pi_11369361
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 13:07 schreef Scylla het volgende:

[..]
of Arena ( ) moeten komen.

Neeeeeeee! Niet die pokke-Arena . GEwoon lekker in de Oosterpoort of zo. Niet te groot. . Dan maar 2 of 3 dagen daar staan. . Dat wil ik! Zo!
pi_11375282
quote:
Op maandag 23 juni 2003 19:37 schreef spacemangraig het volgende:
Zap ik net voorbij GTST, hoor ik opeens dat ze Where I end, and you begin draaien
En net I will bij Onderweg naar Morgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_11379579
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: dat klinkt erg goed, wat ik heb gehoord. Ik ga 'm denk ik halen.
pi_11381870
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: dat klinkt erg goed, wat ik heb gehoord. Ik ga 'm denk ik halen.
Je gaat toch niet veranderen in zo'n vieze alto he.

Het is ook een prachtplaat. Ik denk dat hij voor veel mensen een stuk toegankelijker is dan Kid A en Amnesiac (hoewel ik bij mijn statement blijf dat Kid A ook barst van de liedjes die zich in je kop vastnestelen).

Hmmzz....
pi_11384489
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 00:23 schreef -Wepeel2- het volgende:
Je gaat toch niet veranderen in zo'n vieze alto he.
Nee hoor, ik blijf me elke dag douchen .
pi_11398720
Studio Brussel zendt vanaf 22 uur het concert van Radiohead op Werchter live uit.
pi_11399424
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 20:41 schreef Stonehead het volgende:
Studio Brussel zendt vanaf 22 uur het concert van Radiohead op Werchter live uit.
Ja, ik ga het opnemen. Radiohead begint pas met optreden om 23.40, Bjork om 21.45. Ze gaan tot Radiohead begint oude opnames laten horen

En een Videostream op Goformusic

pi_11400892
Godver. Studio Brussel zegt dat ze maar 2 nummers van Radiohead mogen uitzenden. (Of hun uitzending stopt om 24:00, dat is ongeveer hetzelfde..) Bjork mag helemaal niet worden uitgezonden. Dan maar kijken of die webcast iets is
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:02:30 #116
17309 Stonehead
niet jarig
pi_11403583
Net There There, nu 2+2=5 op Studio Brussel. Maar dat is geloof ik alles wat ze mogen uitzenden, en op ateaseweb.com staat al dat de derde track Morning Bell is... Even kijken waar die webcast nou is!?

Grmbl.. Ik krijg geen geluid, of het werkt niet met mplayer

[Dit bericht is gewijzigd door Stonehead op 27-06-2003 00:14]

pi_11407269
Stelletje eikels zijn het ja....Ze mochten maar twee nummers op de radio uitzenden, en maar 3 op de videostream. Maar ik vond het wel een goeie versie van There Here en 2+2=5 . Ik heb ze opgenomen
  vrijdag 27 juni 2003 @ 10:02:02 #118
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_11407500
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 09:47 schreef theofiel172 het volgende:
Stelletje eikels zijn het ja....Ze mochten maar twee nummers op de radio uitzenden, en maar 3 op de videostream. Maar ik vond het wel een goeie versie van There Here en 2+2=5 . Ik heb ze opgenomen
Digitaal?
'Nuff said
pi_11408476
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 10:02 schreef Doffy het volgende:

[..]

Digitaal?

Yup

Als het mag van de moderators wil ik het hier wel opzetten hoor

Ik denk het wel, het was ook uitgezonden op radio...Maar ik wacht op antwoord.

vrijdag 27 juni 2003 @ 13:11:13 #120
17309 Stonehead
niet jarig
pi_11411243
Mag niet. Ik heb ook wel eens een link naar mijn eigen opnames van Fields of Rock gepost, die werd door Seborik weggeedit.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 13:27:00 #121
27698 Doffy
pi_11411530
Naja, het kan ook via email
'Nuff said
pi_11413614
Heeft iemand foto's van het concert op Werchter? Of film? of Geluid?
of weet iemand waar ik dat kan vinden?
We all went to heaven in a little row boat....
pi_11413922
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:12 schreef Playah het volgende:
Heeft iemand foto's van het concert op Werchter? Of film? of Geluid?
of weet iemand waar ik dat kan vinden?
Ik denk dat je het beste na zondag op At Ease kunt kijken. En dan naar het message board gaan.
pi_11414306
en wat doet Johnny met dat radiootje eigenlijk bij als ik het goed kan herinneren national anthem?
pi_11419941
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 11:01 schreef theofiel172 het volgende:

[..]

Ed schrijft z'n eigen software.

Niet om je te dissen ofzo, we vinden immers dezelfde band steengoed.

maar, ik heb wat anders gelezen hier: http://pages.vpro.nl/3voor12/journalism/index.shtml?2534202+2584688+2584508+12430499

Werchter was overigens super!

pi_11419975
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:45 schreef Playah het volgende:
en wat doet Johnny met dat radiootje eigenlijk bij als ik het goed kan herinneren national anthem?
Hij mixt radiofragmenten van een nationaal radiostation door het het begin (en einde) van National Anthem. Erg cool.
Zo hoorde je een nederlands nieuwsbericht over de voorzitter van het IOC toen Radiohead National Anthem in Nijmegen speelde in 2001.
_________________________________________________________________________________________________
pi_11429000
Man, wat ben ik nu even jaloers op de mensen die donderdag op werchter waren zeg... Ik las dat het geluid bij 'there, there' zo hard stond, dat de grond helemaal trilde . Alleen maar lovende recensies trouwens. Maar goed, misschien komen ze volgend jaar nog naar Nederland. (hoop van wel in ieder geval!).

Oh ja, en zowel Ed, Jonny als Thom programmeren zelf geluidjes volgens mij . Of eigenlijk geloof ik de hele band eigenlijk wel.

pi_11429522
Ben al verslaafd aan 't album... echt goed
pi_11433974
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 13:01 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik las dat het geluid bij 'there, there' zo hard stond, dat de grond helemaal trilde .
Dat klopt wel ja, maar dat voelde je al aankomen toen de band op kwam lopen onder Where bluebirds fly. Daar zat ook een heerlijke bas onder.

Wat ook mooi was, was de stilte in sommige liedjes, zoals Fake plastic trees en Exit music. Toch knap als je een honderduizend mensen stil kan krijgen, je kon een speld horen vallen, echt kippevel!

pi_11434943
hier heb ik wat fotos en een stukje film van het werchter optreden staan. is nu nog aan het uploaden, dus over een minuut of 10-15 zullen ze er wel op staan.

http://home.iae.nl/users/hws/

ow ik zie dat ik niet genoeg ruimte heb voor alle fotos...

[Dit bericht is gewijzigd door Playah op 28-06-2003 21:01]

pi_11437371
Ik dank u zeer, zeker voor het filmpje. Foto's zijn van het grote beeldscherm, niet waar? (behalve eentje dan)
pi_11440871
ik heb nog niet gekeken welke er op staan, zelf stond ik vooraan voor het bord " na no kissing! no fucking! nu ook nog no crowdsurfing!" haha, ik zal vandeweek eens kijken welke er nog niet staan en ze ergens neer zetten, vriend van me heeft de foto's gemaakt.. kikke filmpje ja!

wordt glastonbury nog herhaald op bbc ofzo? ik was op stap want ik wist dat niet!!!! sufferd!

pi_11441300
love it love it love it
  donderdag 3 juli 2003 @ 01:07:07 #134
9983 pulse80
we weten niks
pi_11526800
Laatste keer dat ik naar Werchter ben geweest. wat een dramafestival is dat geworden zeg. Alleen maar overal in de rij gestaan. half twee vertrokken, half zeven aangekomen: 3,5 uur file (nieuw record van Den Haag naar Werchter 160 km). Campingticket gekocht voor 1 nacht (ticket alleen voor donderdag) op een weiland zonder bar a 14 euro (maar wel een gratis vuilniszak). wat een geldklopperij. Ik kan mij herinneren dat ik een paar jaar geleden nog 100BFR (5 gulden) betaalde.

Tent opgezet op de 2 vierkante meter die nog over was (ik kan mij niet 1 jaar voor de geest halen dat het de eerste dag al zo fucking druk was), ff wat gegeten en op naar het festivalterrein. Biertje gekocht onderweg, de sfeer gaat er al lekker in zitten.

Komen we bij de ingang de hoek omlopen wtf:

Jezus wat een drama. naja achteraan aansluiten dan maar. Elk kwartier een metertje naar voren. Ik begin dorst te krijgen. Over een uur begint Bjork. Hopen dat ik dan binnen ben. Na drie kwartier zijn we ongeveer in het midden en het valt mij op dat er steeds meer mensen met een gefrustreerde blik zich in de linkerrichting van de rij bewegen. Na wat rondvragen komen we erachter dat zij bij de ingang zijn teruggestuurd omdat ze in het bezit zijn van tickets van ' ticketservice Nederland' en dus niet het originele Rock Werchter ticket. FUCK! helemaal vergeten in de consternatie en de overweldigende teleurstelling van de rij.

We besluiten om ons niet met zijn allen richting wisselkantoor te begeven en spreken af vooraan tussen de tweede en derde ingang. Voordat wij daar zijn is Bjork inmiddels allang begonnen en moeten we nog wachten op onze kameraad met de tickets. Helemaal geweldig geregeld. Ik heb nog NOOIT zo lang in een rij gestaan voor een festival BEDANKT! Na nog een uur vooraan te hebben gewacht krijgen wij de kaarten en kunnen we na een grondig onderzoek naar binnen. Bjork is afgelopen. Het is middernacht en we hebben drie (!) uur in de rij gestaan. woei!

We zijn in ieder geval op tijd voor wat we gekomen zijn (op 1 iemand van onze groep na dan, die kwam echt speciaal voor Bjork): Radiohead. Pff wat een dorst hebben we van dat wachten.. ja hoor, we kunnen weer achteraan aansluiten in de rij van de drankbonnen.

Dat ze er over nagedacht hebben die Belgen moge duidelijk zijn want er staan honderd mensen in de rij en dan zou ik inderdaad ook maar 1 loket opendoen.
Radiohead begint ondertussen want ik hoor de klanken van ' Where bluebirds fly' van de ' There There' single..shitzooi, nu moeten we gauw wat te zuipen hebben.

Eindelijk na een hoooooooooop frustraties en een bittere nasmaak enorm genoten van Radiohead. Maar dit was toch echt de laatste keer..Het leek wel of ze dubbele kaarten hadden verkocht voor donderdag en dat iedereen die een vierdagenkaart had ook al aanwezig was. wat een sjitzooi. Dit was het eerste jaar dat we een kaart voor 1 dag hebben gekocht (tja, als je Radiohead al gehad hebt: beter wordt het niet ) maar ook gelijk de laatste keer. De jaren hiervoor waren altijd top en het was altijd goed geregeld maar hier hebben we geen zin meer in.

Zo, dat lucht op.

I am not here. this is not happening.
  donderdag 3 juli 2003 @ 10:43:42 #135
27698 Doffy
pi_11530172
Bedankt voor het verslag! Toch blij dat ik destijds Radiohead in Nijmegen gezien heb, was ook een geniaal optreden.

* Doffy hoopt dat ze toch stiekum nog naar Lowlands komen...*duim duim*

'Nuff said
pi_11533482
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 01:07 schreef pulse80 het volgende:
zeuren, zeuren, zeuren

Zo, dat lucht op.

Je moet ook niet om half twee pas weggaan, kan je toch verwachten dat het druk wordt?! Wij zijn 7.50 met de trein vanuit Rotterdam gegaan, kwamen 11.30 in Werchter aan. Tent opgezet op een rustige camping, en de hele dag een beetje niks gedaan. 18.50 stonden we voor de ingang van het festivalterrein (was toen al open), geen rij. We lopen naar binnen, het hele terrein zo goed als leeg. Even wat foto's maken, drinken halen, en gaan zitten wachten 2e rang. Bjork en pauzes overleefd en toen begon RAdiohead eindelijk. Wat een concert! Om eerlijk te zijn m'n eerste concert/festival, en dan al gelijk m'n favoriete band! Werchter kon vanaf dat moment al niet meer stuk. Volgend jaar gaan we zeker weer.

Niet bedoeld om mensen jaloers te maken, maar gewoon om aan te geven dat als je vroeg weggaat er niets aan de hand is.

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_11533643
hmmm vin vooral nr 1 en 14 erg goed.

mja de rest ook wel ok toch wel, jammer dat ik net werchter heb moeten missen door geldgebrek mijnerzijds

[url=http://rockandroll.community.nl/weblog/pages.php?page=Downloads]Lots of punk/garage/rock Downloads[/url]
  donderdag 3 juli 2003 @ 16:15:14 #138
9983 pulse80
we weten niks
pi_11537686
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 13:05 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Je moet ook niet om half twee pas weggaan, kan je toch verwachten dat het druk wordt?! Wij zijn 7.50 met de trein vanuit Rotterdam gegaan, kwamen 11.30 in Werchter aan. Tent opgezet op een rustige camping, en de hele dag een beetje niks gedaan. 18.50 stonden we voor de ingang van het festivalterrein (was toen al open), geen rij. We lopen naar binnen, het hele terrein zo goed als leeg. Even wat foto's maken, drinken halen, en gaan zitten wachten 2e rang. Bjork en pauzes overleefd en toen begon RAdiohead eindelijk. Wat een concert! Om eerlijk te zijn m'n eerste concert/festival, en dan al gelijk m'n favoriete band! Werchter kon vanaf dat moment al niet meer stuk. Volgend jaar gaan we zeker weer.

Niet bedoeld om mensen jaloers te maken, maar gewoon om aan te geven dat als je vroeg weggaat er niets aan de hand is.

tja ik ga al wat langer naar festivals dan jij en heb ook in de loop der jaren zeker wel een en ander meegemaakt maar dit sloeg werkelijk alles. Het festivalterrein zou in eerste instantie ook pas om 19.00 opengaan (net als dat de camping eigenlijk pas op donderdag open zou zijn).

Wij hadden inderdaad eerder weg kunnen gaan maar dan kun je wel bezig blijven: volgend jaar twee dagen eerder weg om op tijd te zijn en een schlemielig plekje op de camping te krijgen? dacht het niet. De Werchter organisatie heeft gewoon de toestroom op een bepaald moment niet aangekund en daarmee een heleboel mensen teleurgesteld (sommige mensen kwamen pas onder Underworld binnen en hebben dus zowel Radiohead als Bjork gemist). Dat is in mijn optiek een flinke blun der en niet netjes naar de mensen die een hoop geld voor een kaartje hebben neergelegd.

Ik heb het natuurlijk niet over de rest van de dagen want daar kan ik niet over oordelen.

I am not here. this is not happening.
pi_11545168
Erg vreemd allemaal. Zelf ben ik pas om vijf uur van Limburg vertrokken. Ik denk dat we rond 19:30 de entree binnenliepen en we hebben totaal niet hoeven te wachten, behalve de vijf personen die voor ons stonden bij de ticketservice-inwisseling.

Binnen nog ff wat relaxed op het grasveld gezeten en wat gegeten. En daarna konden we gewoon tweederangs, zeer goed zicht, voor Bjork wachten. Vorraan zat iedereen gewoon op de grond en er was nog ruimte zat. Tenminste als die personen op zouden staan

pi_11552186
Een parallel universum/andere dimensie?

Nou ja, over een paar maanden wordt het concert van Radiohead op TW uitgezonden op de Belgische tv, zit ik wel op te wachten
'k Was er niet bij

pi_11597093
http://www.inhalerproductions.com/mb030626Radiohead.mp3

Dit is een gedownloade mp3 van KCRW, een radiostation die deze mp3 streaming aanbied. Sommige mensen hebben helaas geen verbinding die snel is om dit te streamen, dus voor deze mensen is er deze oplossing, dus Seborik, zou je deze aub kunnen laten staan. Dit concert is namenlijk te briljant om te laten schieten. Het is een semi-acoustische sessie met Thom Yorke en Jonny Greenwood en een laptop. Echt prachtig!

Oh ja, de live stream van KCRW vind je hier:
rtsp://rx-lvl3-wa66.rbn.com/livecon/kcrw/demand/mp3/mb030626Radiohead.mp3

pi_11669825
Wat vinden jullie eigenlijk het beste liedje van de cd?
Ik vind sail to the moon persoonlijk een heel goed liedje.
pi_11669932
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 19:04 schreef westrtp het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk het beste liedje van de cd?
Ik vind sail to the moon persoonlijk een heel goed liedje.
Ik vond onmiddellijk Wolf at the Door het beste, en dat is niet veranderd. Een nummer dat zelden genoemd wordt - en dat ik prachtig vind - is I Will. Maar het is moeilijk om te kiezen; Sail to the Moon (dat begin!!) en Scatterbrain zijn eveneens geweldig. En Backdrifts.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_11671460
2+2=5, where I end and you begin en punch up at a wedding zijn m'n favorieten.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_11673093
There There vind ik wel mooi, maar ook I Will, A Wolf en WIEAYB.

Maar het hele album is mooi dus dat valt ook weer mee.

* theofiel172 luistert vrolijk naar There There

edit: typfoutje ontdekt door Evertje

[Dit bericht is gewijzigd door theofiel172 op 10-07-2003 21:10]

pi_11678747
Voor mij is dat WIEAYB, dit liedje heeft volgens mij bijna alles wat radiohead in huis heeft, alhoewel dat natuurlijk maar schijn is. Je zult altijd zien dat ze zich weer weten te verbeteren.

Verder vind ik de uitspatting van Thom Yorke in 2+2=5 heel erg mooi, even helemaal flippen. The Gloaming is ook lekker spooky.

Wel geen album nummer, maar de laatste tijd als ik Where Bluebirds fly hoor, flip ik bijna helemaal uit, kan mezelf niet inhouden om mee te gaan dansen ala Thom Yorke afcourse

Hmm, zo kan ik dus bijna alles op gaan noemen

pi_11678876
Voor mij is deze plaat op dit moment beter dan alles wat ik ooit gehoord heb. Veel beter en muzikaler dan OK computer, ook nog stukken beter dan Kid A.

De muziek is totaal niet meer te plaatsen, in geen enkel hokje. Ik heb gemerkt dat ik elke referentie los moest (proberen) te laten en toen pas ging de muziek echt open. Je moet zeker niet proberen "Hail" als popmuziek te benaderen, want dat is het gewoon absoluut niet.

Ik kan ook heel goed begrijpen dat Radiohead in de toekomst met veel kortere platen wil komen.

Het mooiste van de plaat vind ik "We suck young blood"

pi_11693178
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 09:24 schreef Evertje het volgende:
Wel geen album nummer, maar de laatste tijd als ik Where Bluebirds fly hoor, flip ik bijna helemaal uit, kan mezelf niet inhouden om mee te gaan dansen ala Thom Yorke afcourse
Da's echt vet, soms moet ik dan gewoon lachen. Bij Idioteque doet 'ie vaak zo 'dansen'. Als ik dat hier in m'n kamer doe ziet half Geldrop het (ik woon bij een druk kruispunt en mijn kamer zit recht in beeld) dus ik hou me meestal wel in En anders ga ik geld vragen

Als het album losbarst (uit m'n hoofd op 1.57 seconden) kun je ook lekker tekeer gaan.
Waar ik altijd uitga willen ze wel eens There There of Street Spirit draaien, hup het podium op en meeschreeuwen. Dan valt me wel op dat helemaal niemand de muziek kent, wel zielig eigenlijk.

pi_11796138
Van www.ateaseweb.com:
quote:
RUMOIRED AMSTERDAM GIG [15-07-03]
Radiohead are rumoured to play at the Heineken Music Hall in Amsterdam, Netherlands on November 18th or 19th. [thanks Peter]

Dat zou het concertjaar 2003 helemaal vervolmaken

dinsdag 15 juli 2003 @ 22:45:46 #150
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_11797096
Vind Radiohead al behoorlijk lang behoorlijk goed maar had nooit wat gekocht van ze, op een bootleg van een concert in ik geloof Nijmegen na dan. Maar kwam op een aanbieding op ik geloof Proxis.nl 4 van hun albums voor de prijs van 2 ofzo(OK Computer, Kid A, Amnesiac en Hail to the thief. Vind Kid A en Amnesiac de beste denk ik maar om ontopic te komen HttT vind ik dus zeker niet de rest overtreffen maar absoluut een van hun meesterwerkjes. Ken de titels nog lang niet allemaal maar vind het idd absoluut niet in een genre passen en er komt van al hun eerdere werk wel een genre voorbij als het ware maar dan toch zeer zeker orgineel

Tochwel irronisch hoeveel tijd er zit tussen het bespreken van een album via gedownloade MP3's terwijl t album nu nog nieteens zolang uit is... Maakt de titel deste treffender...

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')