abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2003 @ 17:13:33 #1
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_11940546
Ik was wat rond aan het snuffelen tussen de topics, en zag dat er (een tijdje geleden alweer) een leesclub-topic is geweest. Dus (a la Oprah) lezen een aantal Fokkers een boek, en delen meningen uit. Hoe ontzettend truttig dit ook klinkt, het lijkt mij best een leuk idee!

Ik weet niet waarom het andere topic is doodgebloed, maar misschien dat er nu nog genoeg animo voor is, en dan kunnen we het weer nieuw leven inblazen!

Ik zie in de andere topics dat veel mensen sowieso al dezelfde boeken kopen, dus waarom niet ervaringen uitwisselen? (Als je een boek uithebt zet je het terug in de kast, en tjah...dan houdt het een beetje op...zonde toch? )

Is dit weer eens een dom idee , of zijn er echt mensen die hier zin in hebben?

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  dinsdag 22 juli 2003 @ 17:31:17 #2
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_11940992
ja hoor,brandt maar los. wat tips:

Catch 22 - joseph heller
generation x - douglas coupland
zen & the art of motorcycle maintenance - robert m. pirsig
kus in de nacht - herman brusselmans
are you experienced - william suthcliff
heer onder het gepeupel - ???
american psycho - brett easton ellis

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_11941071
Ik ben net begonnen in Geheugen, spreek, de autobiografie van Vladimir Nabokov. Jullie mogen er ook best in beginnen, als jullie willen
  dinsdag 22 juli 2003 @ 17:44:52 #4
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_11941332
Tsjah, welk boek maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar het liefst 'gewone' (Nederlandse) literatuur Ik heb het niet zo op die thrillertjes... (Hoewel boeken van Nicci French me wel wat lijken. Jammer van die hype eromheen)

Van de Bruna-site wat boeken:
De Langverwachte - A. Benali (heeft de Libris Literatuur Prijs 2003 gewonnen, hebben we de meeste kans dat we geen miskoop doen )
Het duister dat ons scheidt - R. Dorrestein
Het geheim van Eberwein - B. Buch

Tjsah, beetje oude boeken al...Iemand die dolenthousiast is geworden van een boek en perse wil dat wij hem ook lezen?

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  dinsdag 22 juli 2003 @ 23:58:38 #5
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_11950695
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 17:31 schreef punchdrunk het volgende:
are you experienced - william suthcliff
Is zeker een aanrader! Heb nog twee boeken van hem gelezen euhm 'de zeshoeksverhouding, maar die is gewoon leuk om te lezen en euh....oh hoe heet dat boek ook alweer?

*gaat ff zoeken*

Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:01:07 #6
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_11950755
Ja gevonden! 'New boy' (In het Nederlands 'de nieuweling'). Vond ik de beste van de drie
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:41:05 #7
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_11951668
Huis Clos - J.P.S., ben ik al in bezig, vandaar.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')