quote:Over smaak valt niet te twisten.
Op vrijdag 25 juli 2003 20:13 schreef TearSong het volgende:
gaan we nog uitleggen waarom we dat vinden?
Ook de suggestie van jane's addiction kan ik wel mee leven.
Als ik zo naar het programma van '94 kijk moet ik wel zeggen dat daar namen op staan die nu wel redelijk groot zijn, of het een of ander betekend hebben in de muziekgeschiedenis. Ik heb het idee dat ik dat in de loop der jaren toch steeds meer begin te missen, of ik moet natuurlijk een stuk van de huidige muziek scene niet meer meekrijgen.
Vorobeeldje : motorpsycho timmert al zo lang aan de weg, maar krijgt voor het major publiek maar geen voeten aan de grond. Ook hun optreden van afgelopen LL was ook weer super.
quote:Ik vind de Red Hot Chillie Peppers eigenlijk wel wat voor Pinkpop. Op Lowlands mogen ze wel wat meer risico nemen.
Op zaterdag 26 juli 2003 14:01 schreef Basp1 het volgende:
De band die ik tot nu toe nog steeds niet op LL heb gezien, en wel vind dat er thuis hoort hadden ze dan maar moeten nemen, de red hot chillie peppers. Niet dat die altijd van zulke kwaliteits muziek maken, maar dan hebben we tenminste iets anders dan de zoveeltse keer Live.
quote:Is dat niet het resultaat als ze steeds allemaal geld stoppen in "gevestigde" bands?
Als ik zo naar het programma van '94 kijk moet ik wel zeggen dat daar namen op staan die nu wel redelijk groot zijn, of het een of ander betekend hebben in de muziekgeschiedenis. Ik heb het idee dat ik dat in de loop der jaren toch steeds meer begin te missen, of ik moet natuurlijk een stuk van de huidige muziek scene niet meer meekrijgen.
quote:Motorpsycho was zeker briljant.
Voorbeeldje : motorpsycho timmert al zo lang aan de weg, maar krijgt voor het major publiek maar geen voeten aan de grond. Ook hun optreden van afgelopen LL was ook weer super.
quote:Beastie Boys heb ik nog wel op lowlands gezien overigens, was een leuk feestje.
Op vrijdag 25 juli 2003 20:40 schreef rubbereend het volgende:
nou kijk k vin t nie erg dat live komt, maar k had t leuker gevonden als ze dat geld aan een andere grote act hadden besteed, eentje die niet zo vaak in nederland komt, iets als Garbage of Beastie Boys......
| CD 1: |
| 01 Foo Fighters - Low 00:04:29 |
| 02 Bettie Serveert - Smack 00:02:12 |
| 03 Mando Diao - The Band 00:03:17 |
| 04 Goldfrapp - Train 00:04:07 |
| 05 Moloko - Blow X Blow 00:03:14 |
| 06 Vive La Fete - Maquillage 00:03:49 |
| 07 Mint Royale - Sexiest Man In Jamaica 00:04:04 |
| 08 Gusgus - Dance You Down 00:06:06 |
| 09 Audio Bullys - We Don't Care 00:03:33 |
| 10 The Raveonettes - That Great Love Sound 00:03:16 |
| 11 The Spades - Hit 'n' Run 00:02:27 |
| 12 Sugarcult - Pretty Girl 00:03:25 |
| 13 The Vandals - Soccer Mom 00:02:56 |
| 14 The Ataris - In This Diary 00:03:51 |
| 15 The Blood Brothers - Ambulance Vs Ambulance 00:02:50 |
| |
| CD 2: |
| 01 Das Pop - You 00:03:59 |
| 02 Turin Brakes - Painkiller 00:03:56 |
| 03 Feeder - Love Pollution 00:04:12 |
| 04 Calexico - Quattro 00:04:38 |
| 05 Dusminguet - Rock & Roll 00:04:30 |
| 06 Slovo - Hound Dog 00:06:11 |
| 07 't Hof Van Commerce - Slaet i min gat 00:03:22 |
| 08 Raymzter - Rayalistisch 00:01:25 |
| 09 Micheal Franti & Spearhead - Everybody Deserves Music 00:04:36 |
| 10 Matthew Herbert Big Band - Everythings Changed 00:04:42 |
| 11 Saybia - Demons 00:03:28 |
| 12 Guano Apes - Pretty In Scarlet 00:04:06 |
| 13 The Coral - Pass It On 00:04:08 |
| 14 Interpol - PDA 00:04:59 |
| 15 Caesar - Supersonic 00:02:51 |
| |
| CD 3: |
| 01 Stuurbaad Bakkebaard - Down Little Dog 00:06:06 |
| 02 The Sheer - She Knows 00:04:30 |
| 03 Soundsurfer - This Is For The One 00:04:52 |
| 04 Floris - One More Day 00:04:27 |
| 05 Alamo Race Track - We Like To Go On 00:03:41 |
| 06 Face Tomorrow - Feel Free 00:04:44 |
| 07 Rosemary's Sons - All In Hand 00:03:48 |
| 08 The Skidmarks - Get On Out Of Here 00:03:21 |
| 09 This Beautiful Mess - Fly Anna Fly 00:04:05 |
| 10 Van Katoen - Schijf 'es op 00:03:09 |
| 11 Smogus - Nasty 00:02:57 |
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 26-07-2003 17:16]
quote:nee maar he loopt nu een hele grote groep mensen uit te maken voor suf, dan wil ik jouw visie op de LIVE-fan wel eens weten. Vertel mij maar eens hoe en wat een LIVE-fan is. Dat geeft echt geen ene hol te maken met smaak, je kunt een band wel niet leuk maken maar een publiek van een band kan heel divers zijn. Als jij al die mensen een stempeltje 'suf' geeft kun je tenminste wel zeggen waarom.
Op zaterdag 26 juli 2003 12:25 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Over smaak valt niet te twisten.
quote:gevonden?:P
Op zaterdag 26 juli 2003 21:58 schreef RiddlerMark het volgende:
*terugvindtpost*ja, ik ga er ook heen, en heb zeer veel zin in Rancid
![]()
quote:dat snap jij niet he
Op zaterdag 26 juli 2003 22:05 schreef TIC het volgende:[..]
gevonden?:P
quote:nou heb t vermoeden dat een hele hoop mensen nog zaten te wachten op die ene grote act en dan komen ze met live, een band die al zo vaak te zien is in nederland en niet echt vernieuwend meer bezig is.
Op zaterdag 26 juli 2003 22:44 schreef paultje- het volgende:
waarom zo veel negatiefs over live....
ik zeur tog ook niet de heletijd dat ik een andre band hele maal nix vind:S
Als je op de knop metal drukt komen er niet meer dan 4 bands te voorschijn wat is dat nou???
quote:
Op zondag 27 juli 2003 15:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Echt een te kutte line up diit jaar, vorig jaar vond ik hem al minder worden maar dit jaar.Als je op de knop metal drukt komen er niet meer dan 4 bands te voorschijn wat is dat nou???
Op MTV is trouwens ook erg veel terug te zien van div. festivals
quote:We houden het er maar bij dat het kwam omdat het uh....ik weet het niet. Het boeit niet, Oasis moet gewoon naar Nederland komen.
Op donderdag 24 juli 2003 12:50 schreef kroegtijger het volgende:[..]
net als op pinkpop een paar jaar geleden? krijgen ze weer alles t podium op gegooid.....denk dat ze voorlopig hun buik vol hebben van festivals in nederland.
Ik wil trouwens nog wel meer bands, maar die komen toch niet. Volgend jaar maar het Carling Weekend of Glastonbury.
quote:RHCP meer iets voor pinkpop ? Als festival moet je natuurlijk ook publiekstrekkers hebben (de wat grotere namen). Ze kunnen veel bands kwijt dus plek zat voor bekendere EN onbekendere bands.
Op zaterdag 26 juli 2003 14:17 schreef Vuur het volgende:
Ik vind de Red Hot Chillie Peppers eigenlijk wel wat voor Pinkpop. Op Lowlands mogen ze wel wat meer risico nemen.
Ik vind dat ze dit jaar (naast mijn al genoemde Janes Addiction) misschien wel the Strokes of White Stripes moeten hebben.
Jane's addiction is ook geen risico vind ik dan, dat is op zich ook al een gevestigde band op een comeback-tour notabene. (niks mis mee, en ik zou ze graag zien !), the Strokes en White Stripes vind ik ook al geen risico meer hoor.
Kijk naar de bands die je niet kent en ga daar eens heen, dat zijn de RISICO bands
Zeker:
- Kaizers Orchestra bijv. ken je die ? Zeker de moeite waard live !
- Electric Six
- Mars Volta
- Goldfrapp
- the Raveonettes
Iets minder:
- the Datsuns
- the Coral (iets bekender)
- the Music (komt niet meer maar was ook een aanrader)
quote:Lowlands-Meet...
Op dinsdag 29 juli 2003 12:45 schreef Jory het volgende:
uuhm.. lowlandsmeet?
iemand??
is er al een topic over??
[Dit bericht is gewijzigd door paarse_paashaas op 29-07-2003 13:12]
Weet iemand tijdens welke programma's/ op welke tijdstippen je ze kunt winnen?
Waar ik wel totaal schijtziek van wordt, is dat elke DJ op radio 3 wel minsten 1* per 3 gesproken zinnen het woordje Lowlands noemt. Ik vraag me af of dit niet teveel sluik reclame op deze manier aan het worden is.
Morgen maar eens een stapel cd's naar mijn werk meenemen, en mensen met mijn herrie vervelen
en je kunt geloof ik ook kaartjes winnen...
quote:Ik dacht idd dat morgen in de krant zou komen te staan wat nou het uiteindelijke programma is en wanneer wat speelt
Op dinsdag 29 juli 2003 20:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
morgen staat er geloof ik een heel stuk over in de volkskrant, over LL that is..en je kunt geloof ik ook kaartjes winnen...
quote:Dat vind ik nou ook. Vond ze live heel erg goed.
Op dinsdag 29 juli 2003 23:37 schreef kaassouffle het volgende:
'Radio 4' moet komen !
Zit hier met de plattegrond uit de volkskrant bijlage voor me neus.. poe gekkenhuis ! Gewoon een tent minder eigenlijk
quote:idd
Op woensdag 30 juli 2003 12:47 schreef kaassouffle het volgende:
Zit hier met de plattegrond uit de volkskrant bijlage voor me neus.. poe gekkenhuis ! Gewoon een tent minder eigenlijk
discussieer hier over het programma.
WTF!? rancid in de dommelsch?!?! nou, dat wordt hopen dat het droog blijft....
quote:Dommelsch is een tent nu
Op woensdag 30 juli 2003 13:39 schreef pinquit het volgende:
http://www.rockplaza.nl/festivals/Lowlands%202003%20Special/Programma.htmdiscussieer hier over het programma.
WTF!? rancid in de dommelsch?!?!nou, dat wordt hopen dat het droog blijft....
![]()
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 13:39 schreef pinquit het volgende:
http://www.rockplaza.nl/festivals/Lowlands%202003%20Special/Programma.htmdiscussieer hier over het programma.
WTF!? rancid in de dommelsch?!?!nou, dat wordt hopen dat het droog blijft....
![]()
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 13:42 schreef Vuur het volgende:[..]
Domelsch is een tent nu
quote:ahh okay
Op woensdag 30 juli 2003 13:42 schreef Vuur het volgende:[..]
Dommelsch is een tent nu
is er helemaal geen buitenpodium meer?
quote:nee en ook geen charlie
Op woensdag 30 juli 2003 13:44 schreef pinquit het volgende:[..]
ahh okay
is er helemaal geen buitenpodium meer?
quote:geen charlie meer?????
Op woensdag 30 juli 2003 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
nee en ook geen charlie
quote:Kut, dat was mijn favoriete tent.
Op woensdag 30 juli 2003 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
nee en ook geen charlie
quote:Ook geen Foxtrot meer. een gedeelte van de foxtrot is nu in de juliet. Ook qua plaats. India is nu waar eerst de charlie stond. Kilo-podium is ook weer verdwenen, maar dat voegde in mijn optiek toch al weinig toe. Dommelsch-podium is nu een dichte tent qua grootte plusminus de Golf (breder en ondieper) op de kopse kant van planet paradise. Echo staat op de plaats van de julia.
Op woensdag 30 juli 2003 13:47 schreef pinquit het volgende:[..]
geen charlie meer?????
hebben ze nogmeer vage veranderingen gemaakt?
(waar is het goed voor???)
Het geheel ziet er uit alsof het meer is ingericht op een goede doorstroming van de ingang naar de alpha lijkt het.
Verder vond ik weinig verrassends in de bijlage staan.
Oja de correcties nav de bijlage
Geen krant zonder fouten en geen programma zonder wijzigingen. Pak je bijlage erbij en check even wat er inmiddels veranderd of aangevuld is.
Vrijdag
Bravo: VJ's zijn Photonic, eerste DJ is San Proper en de eerste Lady Aïda wordt Radar.
Golf: Scapino en Tim Simenon hebben nu een echte naam The Kovski Acid Experience, de 70s/80s DJ's zijn De Gemene Mixmeesters.
Higher Ground: DJ's voor de dag zijn Radar & Double J, de band op 22.30 wordt Apparatschik.
India Vanaf 22.30 komt naast Code Red, SP & Precise ook Mc Royston
Zaterdag
Alpha: Postmen verschuift naar Dommelsch, deze plek blijft nog even leeg, de 21.45 plek wordt ingevuld door Live.
Bravo: Mc is Tyrone, VJ's zijn Oko T., de pauze-DJ's zijn D-Monica en Dab, vanaf 03.00 uur draait DJ Dreazz
Dommelsch: om 20.30 uur speelt Postmen
Golf: vanaf 22.00 draaien De Gemene Mixmeesters tot in de late uurtjes.
Higher Ground: DJ's van de dag zijn Radar & Double J.
India: Crownchamps presents ... begint om 23.30 uur, een half uur later dus.
ZONDAG
Bravo: VJ's zijn Photonic, de twee onbekende DJ's zijn Samba Soun' en Dab en Bart Skils schrijf je met slechts 1 letter l.
Higher Ground: DJ's van de dag zijn Radar & Double J., het avondprogramma is nog niet rond.
India: Het orkest van Frank Anthony heet The Las Vegas Train, om 01.00 uur speelt Paul Brtschitsch (live), om 02.00 uur draait Bart Skils weer.
Tenslotte nog een toevoeging voor pagina 20 en 24. De Tuig-locatie bevindt zich op de plattegrond bij het paaltje onder de letter N van Planet Paradise
Oftewel een extra gat in de alphaprogrammering wat niet voor nix zal wezen
quote:Voor wanneer is dat extra gat? Ik zie namelijk op die site alleen maar staan dat er een gaatje op zaterdag is als 1e act...
Op woensdag 30 juli 2003 14:34 schreef Da hopman het volgende:[..]
Oftewel een extra gat in de alphaprogrammering wat niet voor nix zal wezen
Trouwens, ik denk dat de Dommelsch een beetje de Golf van vorig jaar wordt. veel grotere bands staan er toch wel (staind, rancid, etc)
Het vrijdag programma van de Alpha valt me erg tegen. Sowieso de indeling van de programmering vind ik gewoon slecht. SUM41 in de namiddag met erna weer AFI en dan weer Staind....
Dommelsch op vrijdag met alleen maar punk is wel
alleen de Alpha valt die dag dan weer mega tegen.
en een lekker programma voor de Bravo.
Zaterdag is de Alpha wel redelijk bezet met Guano Apes live (niet mijn band maar goed) en Beck.
De Dommelsch heeft die dag echt weer weinig dat me kan boeien en de bravo net zo.
Zondag is het dan weer wat minder in de Alpha met alleen de Foo Fighters en die spelen dan ook nog eens voor een groot gedeelte gelijk met Staind(Dommelsch)
Dommelsch heeft wel een leuk programma die dag. Met Kelly Osbourne (tomaten gooi tijd ) en The vandals, SUM41, AFI en Staind.
Bravo wordt s'avonds interresant met Dave Clark en T. Raumschmiere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |