nou valt het mij ook op dat de mensen van wie ik het hoor mannelijk zijn...
(tuurlijk zijn er vrouwen anders gaat het niet denk ik)
waarom niet de sex "bewaren" tot je iemand tegen komt om wie je geeft???
ok dan kom je dus op een topic in sexualiteit van da man waarom zie vrouwen sex niet los van liefde...
toch zou ik willen weten waarom mensen een sex relatie wel willen, maar niet flieft willen worden... (die zijn er ook namelijk)
ik weet het ik heb ook een topic open gehad met als topic een vent voor de heb.. maar dat zie ik toch anders... want ik ga er niet mee naar bed... ik knuffel wat, en zoen wat...
ik denk er zelf als volgt over: ik denk dat mensen bang zijn om dus een serieuse relatie aan te gaan, dus dan maar een sexrelatie, zodat ze hun behoeftes (lees: kwakkies (voor beide partijen) kwijt kunnen)
en stel je hebt een sex relatie, en je word flieft op een ander? wat doe je dan?
of je zou de ander liever willen hebben voor een sex relatie???
hoe ga je daar mee om?
wat weeg je hoe af?
waarom wil ik dit weten? ja.. omdat ik nieuwsgierig ben
*edit* als je een sexrelatie hebt, ben je dan ook monogaam??????
[Dit bericht is gewijzigd door dolfina-chica op 07-03-2001 03:28]
nahja.. kijk ik denk dat als je niemand hebt om verliefd op te zijn, dat het dan best wel makkelijk is zo'n relatie.. maar je moet er wel afspraken over maken. mocht je iemand tegenkomen die je wel leuk genoeg vind op flieft op te worden, tsja dan wel kappen met die sex relatie..
ik bedoel , face it, sex = lekker .. tenminste ik vind meestal van wel (of me vriendin dat denkt.. ) dus waarom ermee wachten.. je hebt er toch allebei plezier van? ik denk dat het nix met serieuze relaties te maken heeft.. kijk als ik geen zin heb in een relatie met iemand omdat:
- net uit is en geen zin heb in een nieuwe
- geen tijd heb voor een serieuze relatie
- noem nog maar redenen
dan is een sex relatie toch een uitkomst of niet?
en btw, als ik een sex relatie heb, ja dan ben ik wel monogaam.... waarom? weet ik nie.. denk uit bescherming voor mezelf. stel je hebt er 2 (kan gebeuren) en ze bellen je allebei op, op je langs wilt komen.. moet je alsnog smoezen gaan verzinnen voor 1 van de 2 waarom je niet langs kan komen... heb je alsnog gezeik......
dus tsja ik ben wel monogaam dan ja.. (maar ook alleen dan )
Echte liefde is toch veel gaver, da's de moeite van het wachten waard.
quote:
Sexrelaties...voor mensen die ongeduldig zijn, bang zijn om zich te binden en te lui zijn om zich écht op liefde te richten
Ik ben iemand die gewoon niet echt een relatie-persoon is. Nu iig niet, ms komt dat nog. Ik heb gewoon geen zin om me te binden, vind relaties maar gezeik waar je altijd veel energie in moet steken enzo. En daar heb ik geen zin in. Noem het lui, gemakzuchtig maar zo zie ik het.
Maar dat betekent niet dat ik geen sex wil. Nou daarvoor heb je natuurlijk je one night stands. Maar das ook een beetje vermoeiend om iedere keer zeg maar uit te gaan als je iemand wilt
Stel dat je bij een one night stand iemand tegen komt waarmee de sex gewoon super goed is. En diegene er net zo over denkt als jij qua relaties. Kan je elkaar dus best vaker zien puur voor de sex.
En nee natuurlijk ben je dan niet monogaam. Je hebt gewoon vaker een one night stand met een persoon zeg maar
Dus als ik uit ben en ik kom iemand anders tegen, kan ik daar mee doen wat ik wil. Want ik heb geen verplichtingen aan de persoon waar ik die sexrelatie mee heb.
Je ziet elkaar gewoon af en toe voor de sex and that's it. Voor sommige mensen zal het wel weer ranzig en goedkoop klinken. Maar ik voel me prima in dat soort situaties.
quote:Ik denk dat het een gevolg is van het haastige leven wat mensen voeren en daarom niet de tijd hebben om een echte relatie te beginnen en het dus maar op sex alleen houden.
Op 07 maart 2001 03:18 schreef dolfina-chica het volgende:
is een sex relatie in de mode?
ik hoor steeds meer mensen dat ze geen relatie hebben, maar wel een sex relatie...
is dat omdat mensen bang zijn om flieft te worden of is dat omdat sex zo goed/lekker is dat je het dan maar zo doet??
en waarom word er altijd zo goedkeurend op gereageerd als men een sex relatie heeft?
zo van: jij bent goed bezig!
quote:Hmm sexrelatie in je eentje gaat een beetje moeilijk
nou valt het mij ook op dat de mensen van wie ik het hoor mannelijk zijn...
(tuurlijk zijn er vrouwen anders gaat het niet denk ik)
quote:Omdat als je geen tijd hebt je niet zin hebt om telkens de hand aan je zelf te slaan. Dus zoek je iemand op die hetzelfde idee heeft en dus gewoon ook alleen maar op zoek is naar sex. Dus genieten zonder verplichtingen.
waarom niet de sex "bewaren" tot je iemand tegen komt om wie je geeft???
ok dan kom je dus op een topic in sexualiteit van da man waarom zie vrouwen sex niet los van liefde...
toch zou ik willen weten waarom mensen een sex relatie wel willen, maar niet flieft willen worden... (die zijn er ook namelijk)
ik weet het ik heb ook een topic open gehad met als topic een vent voor de heb.. maar dat zie ik toch anders... want ik ga er niet mee naar bed... ik knuffel wat, en zoen wat...
quote:Of je hebt ook mensen die er simpel weg de tijd niet voor hebben. En ja er zullen ook mensen zijn die de rompslomp van een relatie niet willen.
ik denk er zelf als volgt over: ik denk dat mensen bang zijn om dus een serieuse relatie aan te gaan, dus dan maar een sexrelatie, zodat ze hun behoeftes (lees: kwakkies (voor beide partijen) kwijt kunnen)
quote:Ligt er aan wat voor een afspraken je hebt gemaakt met je sex relatie. Lijkt me logisch dat je iig wel de afspraak maakt, dat als je verliefd wordt op een ander dat de sexrelatie dan over is. Mocht die nieuwe serieuze relatie over zijn dan kun je altijd nog je portie sex halen bij je sex relatie
en stel je hebt een sex relatie, en je word flieft op een ander? wat doe je dan?
of je zou de ander liever willen hebben voor een sex relatie???
hoe ga je daar mee om?
wat weeg je hoe af?
quote:Neen maar wel safe
waarom wil ik dit weten? ja.. omdat ik nieuwsgierig ben![]()
*edit* als je een sexrelatie hebt, ben je dan ook monogaam??????
Mijn "minnaar" is een superdesuper aantrekkelijke man en in bed is het geweldig. Als je zo'n relatie hebt is de seks denk ik altijd heel goed, omdat het elk moment kan ophouden (als ik de man van mijn leven ontmoet bijvoorbeeld) Dus je vrijt elke keer alsof het de laatste keer kan zijn.
Tja je hebt ook vrouwen die gewoon elke keer een andere kerel opsnorren in een kroeg, maar dat lijkt me niks. Ten eerste omdat ik heel kieskeurig ben en de kans dat ik in die hele kroeg niemand leuks zie dus nogal groot is. Ten tweede omdat een "vaste" vrijpartner gewoon veel handiger is, omdat je elkaar een beetje leert kennen, je weet wat de ander fijn vindt, je weet wat je aan elkaar hebt, je weet wat je kunt verwachten. En daarnaast is het safer dan steeds wisselende partners.
Tot zover mijn antwoord op de vraag!
quote:Dan is het over... heel simpel.
Op 07 maart 2001 17:23 schreef dolfina-chica het volgende:
en wat als de persoon waarmee je een sexrelatie hebt, flieft op je word wat doe je dan???
quote:afkappen die handel. het is dan toch in 99 van de 100 gevallen niet wederzijds.
en wat als de persoon waarmee je een sexrelatie hebt, flieft op je word wat doe je dan???
quote:Nou dan ga je toch door waarmee je gebleven was?
Sexen!
Totdat de rek eruit is natuurlijk.
quote:wat voor afspraken nog meer dan?? en waarom niet gewoon jezelf zijn.. en kijken wat je tegen kan komen in de liefde??
nahja.. kijk ik denk dat als je niemand hebt om verliefd op te zijn, dat het dan best wel makkelijk is zo'n relatie.. maar je moet er wel afspraken over maken. mocht je iemand tegenkomen die je wel leuk genoeg vind op flieft op te worden, tsja dan wel kappen met die sex relatie..
reactie op: Logos - woensdag 7 maart 2001 08:52
quote:ik d8 dat ik de enige was die er zo over d8, maar dat is dus niet zo...
Dat idee krijg ik ook. Er zijn misschien wel redenen voor om een sex-relatie te beginnen, toch blijf ik het raar vinden.
Echte liefde is toch veel gaver, da's de moeite van het wachten waard.
reactie op: Jer - woensdag 7 maart 2001 08:54
quote:dan kan je toch ook wel iets anders doen.. ipv gelijk sex willen met iemand, waar je in mijn ogen niets om geeft??
Mensen met een sexrelatie willen denk ik gewoon lekker neuken met wie ze willen, kan me namelijk niet voorstellen dat ze braaf bij een meisje blijven.. dan kan je net zo goed een relatie nemen !
reactie op: twi - woensdag 7 maart 2001 08:56
quote:reactie op: MissX - woensdag 7 maart 2001 12:22
* twi dropt stelling
quote:Sexrelaties...voor mensen die ongeduldig zijn, bang zijn om zich te binden en te lui zijn om zich écht op liefde te richten
quote:bang??? mss?
Ik ben iemand die gewoon niet echt een relatie-persoon is. Nu iig niet, ms komt dat nog. Ik heb gewoon geen zin om me te binden, vind relaties maar gezeik waar je altijd veel energie in moet steken enzo. En daar heb ik geen zin in. Noem het lui, gemakzuchtig maar zo zie ik het.
quote:dus bel je je sexpartner maar op?
Maar dat betekent niet dat ik geen sex wil. Nou daarvoor heb je natuurlijk je one night stands. Maar das ook een beetje vermoeiend om iedere keer zeg maar uit te gaan als je iemand wilt
quote:
Stel dat je bij een one night stand iemand tegen komt waarmee de sex gewoon super goed is. En diegene er net zo over denkt als jij qua relaties. Kan je elkaar dus best vaker zien puur voor de sex.
En nee natuurlijk ben je dan niet monogaam. Je hebt gewoon vaker een one night stand met een persoon zeg maar
quote:maar als je dus een liefdes relatie hebt, heb je toch genoeg aan elkaar??
Dus als ik uit ben en ik kom iemand anders tegen, kan ik daar mee doen wat ik wil. Want ik heb geen verplichtingen aan de persoon waar ik die sexrelatie mee heb.
quote:gaat toch ook om hoe jij je voelt, tuurlijk ik heb mijn mening erover, en ja dat moet je allemaal zelf weten, maar ik zie het idd als beetje goedkoop, maar daar veranderd mijn mening nog niet van die ik heb tov jouw.
Je ziet elkaar gewoon af en toe voor de sex and that's it. Voor sommige mensen zal het wel weer ranzig en goedkoop klinken. Maar ik voel me prima in dat soort situaties
[Dit bericht is gewijzigd door dolfina-chica op 08-03-2001 01:05]
- we bellen wel wanneer we zin hebben
- geen gezeik. zodra er gezeik ontstaat (om wat voor reden dan ook) KAPPEN!
- er mag best met andere mensen gezoend etc worden, maar zodra je iemand tegen komt met wie je iets wilt/krijgt, dan is sex-relatie over.
ik zie het een btje als wel de fun, niet de bullshit..
Ik had de volgende situatie, was net van school af wegens allemaal gezeik en het leven zag er niet heel gers uit. geen vriendin, teveel werk, dus ik was best wel " winded" stressy en opgefok!t
nou toen kwam ik dus deze meid tegen die ik van school kende (ze was wel ouder ) en zij deed me het voorstel om dan maar een sex-relatie te beginnen.... (en btw had die avond wel met haar staan zoenen etc, het was niet alsof ze met een contractje aankwam lopen en of ik ff wilde tekenen)
nahja, uiteindelijk ben ik voor ruim 2 maanden weggegaan en zij ging ook pleite naar curacao voor 9 maanden ofzo dus daar hield het eigenlijk een btje mee op, maarja was toch wel lache.. geen gezeik, lol met elkaar en toch nog sex..
what's the big deal.. Ik denk alleen wel dat voor sommige mensen dit een heel vreemd idee is, omdat zij (die andere mensen) een heel andere (maybe zwaardere) waarde aan sex hechten.. tsja.. kan .. ik in iedergeval niet..
don't get me wrong, sex heeft zeker een hoog intimiteitsgehalte etc en het is zeker speciaal, maar om er nou mee te wachten.. nee, daarvoor is het toch net ff te lekker.
it's just an opinion
quote:Dan ben ik niet echt een Trendsetter!!!
Op 07 maart 2001 03:18 schreef dolfina-chica het volgende:
een sex relatie in de mode
Uiteindelijk is ze ermee genokt, vraag me ook niet waarom.
quote:
Dolfina-Chica:
ik d8 dat ik de enige was die er zo over d8, maar dat is dus niet zo...
quote:Nee, ik zie het gewoon niet zo zitten. Ben ik veels te losbandig, egoistische enz voor. Ik ken mezelf, op het moment is daar gewoon geen plaats voor in mijn leven.
bang??? mss?
quote:Ja of hij mij. Of ik stuur een mailtje heb je zin vanavond.
dus bel je je sexpartner maar op?
quote:Meestal niet nee, behalve lustgevoelens. Hoewel ik ook wel is 6 maanden een sexrelatie gehad heb met gozer waar ik ook goeie vrienden mee was. Der was vriendschap en der was sex, maar geen liefde. Ik was niet verliefd op hem, hij niet op mij. Dat hij het ook met anderen deed, deed mij niks en andersom ook.
maar er is gewoon totaal geen gevoelens voor die persoon??
quote:Ik heb geen liefdes relatie met deze personen. Dus das niet van toepassing.
maar als je dus een liefdes relatie hebt, heb je toch genoeg aan elkaar??of ben ik naief oid?
quote:ALS je die hebt als het goed is wel ja, maar als je die heel lang niet vind en je wilt toch onbetaalde sex waarom dan niet lijkt me. Ik zou er op dit moment totaal geen problemen mee hebben als ik eerlijk ben.
maar als je dus een liefdes relatie hebt, heb je toch genoeg aan elkaar?? of ben ik naief oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |