quote:Aanstaande dinsdagavond komt hij als het goed is in Pathé Schouwburgplein in Rotterdam in de sneak preview. Iemand deze film al gezien. Is het wat?
Daddy Day CareVERWACHT: 31-07-2003
Eddie Murphy gaat op de kleintjes letten!
Genre: Komedie
Lengte: 93 minuten
Regie: Steve Carr
Cast: Jeff Harlin, Anjelica Huston, Eddie Murphyvoor alle leeftijden
Charlie (Eddie Murphy) en Phil (Jeff Garlin) worden ontslagen bij het reclamebureau, waar ze samen bezig waren aan een grote campagne. Dit betekent natuurlijk een verlies in inkomen en Charlie is geforceerd om huisvader te worden. Op deze manier hoeft zijn kind ook niet meer naar het kinderdagverblijf. Dit laatste zet Charlie aan tot een nieuw plan: zelf een kinderdagverblijf openen! Samen met Phil start hij 'Daddy Day Care', een bedrijf dat al snel enorm populair wordt. Het andere dagverblijf verliest haar kinderen bij bosjes aan Charlie en dat kan de directrice (Anjelica Huston) niet goed hebben. Zij had er immers voor gezorgd dat haar bedrijf als enige was overgebleven en is van plan dit zo te houden...
Bron: Pathé.nl
quote:Voor Murphy was deze film toch wel een succesje na een paar flops.
Budget
$60,000,000Opening Weekend
$27,623,580 (USA) (11 May 2003) (3,370 Screens)Gross
$99,376,464 (USA
Maarja het kan ook aan mij liggen, sommige mensen zullen zo'n ontzettend voorspelbaar plot, de hoge mate van sentimentaliteit ( op een vervelende manier) en grappen die je 10 minuten van te voren ziet aankomen best leuk vinden.
quote:want als er mensen met smaak bestaan, bestaan er ook mensen zonder smaak
Op zondag 20 juli 2003 14:37 schreef ToxicWacko het volgende:
Ach, ik vond I Spy en Showtime 10x beter dan deze film, bovendien zou ik Dr. Doolittle, The Nutty Professor en Shrek geen flops willen noemen, daar is in ieder geval genoeg aan verdiend.Maarja het kan ook aan mij liggen, sommige mensen zullen zo'n ontzettend voorspelbaar plot, de hoge mate van sentimentaliteit ( op een vervelende manier) en grappen die je 10 minuten van te voren ziet aankomen best leuk vinden.
The Matrix Reloaded en Bruce Almighty fans hebben dat wel bewezen vind ik. Alhoewel dit natuurlijk onder heiligschennis geschaard kan worden hier op fok.
(Heb ik nu ook een slechte smaak? )
quote:ja klopt helemaal,
Op zondag 20 juli 2003 14:17 schreef ToxicWacko het volgende:
Ik heb hem een tijdje geleden gezien en ik vond hem zeeeeeeeeeeeer slecht. Natuurlijk heeft Eddie zijn goeie momenten maar over het algemeen is het gewoon een hele saaie, zoetsappige film met een slecht verhaal en slechte grappen. Veel plezier als je er nog naar toe gaat.
wat een achterlijke film! En dan nog een vervolg ook?
Man oh man, waar moet het heen met deze wereld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |