quote:hmm, was net later dan jou, zal mijn posts ff hierheem dumpen, kan die ander op slot
Op zaterdag 19 juli 2003 21:45 schreef Yuki het volgende:
verder na Hoe voel je je nu 123
quote:sterkte dan maar
Op zaterdag 19 juli 2003 21:45 schreef Yuki het volgende:
* Yuki gaat ibuprofen nemen en hopen dat ze zo goed kan slapen
quote:hij geld nog xilantof!
Op zaterdag 19 juli 2003 21:42 schreef addie het volgende:[..]
ik ben best bereid als praatpaal te dienen of een serieus gesprek te voeren hoor
voeg me maar toe!
ontopic: eenzaam en eigenlijk best wel kut, jarig geweest, wel leuk, alleen net diegene die ik erbij had willen hebben, was er niet
quote:met dit warme weer verkouden?
Op zaterdag 19 juli 2003 21:47 schreef Tha_Sis het volgende:
verveeld en verkouden (nog steeds)
quote:thx...
Op zaterdag 19 juli 2003 21:48 schreef addie het volgende:
zo, mijn openingspost, die ander kan op slot:
[..]sterkte dan maar
[..]hij geld nog xilantof!
en die van mij geldt ook nog hoor...
oh, en ik vind het jammer dat nog niemand op FOK!Eiland op mijn verhaaltje heeft gereageerd
quote:dat van je hele lichaam moet je even uitleggen? (serieus nieuwesgierig, dus niet verkeerd opvatten!)
Op zaterdag 19 juli 2003 21:53 schreef ellufie het volgende:
koppijn, schilderij wil wel redelijk lukken maar olieverf blijft lastig (of ik te kritisch, dat kan ook), warm, smerig (waarom kan ik niet ook gewoon met penselen schilderen, in plaats van met mijn hele lichaam), beetje eenzaam toch nog wel...oh, en ik vind het jammer dat nog niemand op FOK!Eiland op mijn verhaaltje heeft gereageerd
quote:Een accurate omschrijving van mijn gemoedstoestand.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:47 schreef _The_General_ het volgende:
heb het warm, en zin in pilsje en sexin die volgorde
quote:tja, zal je nu ff niet storen op msn, wordt je denk ik boos
Op zaterdag 19 juli 2003 21:56 schreef ellufie het volgende:
is beroepsgeheim
ontopic:
iets beter, net gebeld door degene die ik eigenlijk graag nu hier had willen hebben
quote:helaas ben je een man, anders konden we samen die dingen doen
Op zaterdag 19 juli 2003 21:55 schreef Leshy het volgende:[..]
Een accurate omschrijving van mijn gemoedstoestand.
quote:Tegen de eerste twee valt weinig bezwaar in te brengen, het derde punt vormt inderdaad echter een mijns inziens onoverbrugbaar obstakel.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:59 schreef _The_General_ het volgende:
helaas ben je een man, anders konden we samen die dingen doen
Hier komt het dus op neer:
quote:En dat laaste met 1 speciaal iemand nog wel!
heb het warm, en zin in pilsje en sexin die volgorde
quote:Welk verhaaltje?
Op zaterdag 19 juli 2003 21:53 schreef ellufie het volgende:
koppijn, schilderij wil wel redelijk lukken maar olieverf blijft lastig (of ik te kritisch, dat kan ook), warm, smerig (waarom kan ik niet ook gewoon met penselen schilderen, in plaats van met mijn hele lichaam), beetje eenzaam toch nog wel...oh, en ik vind het jammer dat nog niemand op FOK!Eiland op mijn verhaaltje heeft gereageerd
Ik voel me by the way niet echt helemaal lekker Nog steeds niet. Ik ga dadelijk maar ff lekker in de bank liggen denk ik en daarna naar bed...
Vrijdag eerst met z'n allen naar Bergen waar we de halve dag op het strand hebben doorgebracht.
Toen naar Harlingen waar een oude klipper klaarlag waarmee we naar in ca 6 uur naar Terschelling zijn gezeild.
Vannacht op de boot geslapen en vandaag weer teruggezeild.
Heerlijk in bikini aan dek, ben superbruin en m'n haar is behoorlijk zongebleekt.
Ik wist niet dat ik me zo relaxed kon voelen, dat was erg lang geleden
en verder... tsjah, zit wel in een goed gesprek nu, maar word ook lastig gevallen door iemand die vorig jaar in parallelklas van school zat... domme doos
ik wil 12 nachten slapen... achter elkaar
quote:dark forest...
Op zaterdag 19 juli 2003 22:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Welk verhaaltje?
en nu ga ik lekker slapen... ik weet het.. het is nog vroeg, maar ik ben gek op slapen
quote:ja, dat zijn echt van die klote momenten... heb ook wel eens zoiets gehad...
Op zaterdag 19 juli 2003 22:25 schreef dikkiedik87 het volgende:
Ik weet het ff niet
Hoor net dat er een jongen die bij me op school zit en waar ik wel eens mee praatte doodgestoken is...
Ik kende hem dan wel niet zo goed, maar het besef dat hij er nooit meer zal zijn...pfff jemig
'k ga zo m'n restje bier maar laten staan en op bed denk ik, beetje in me ritme blijven ook.
quote:Beetje laat maar alsnog weltrusten!
Op zaterdag 19 juli 2003 22:23 schreef ellufie het volgende:[..]
dark forest...
en nu ga ik lekker slapen... ik weet het.. het is nog vroeg, maar ik ben gek op slapen
Ik voel me trouwens al weer wat beter
En gecondoleerd dikkiedik87
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |