quote:Moet je gaan mediteren dan voel je je echt wakker en levend als je klaarbent en dan is die wazige roes om je heen ook verdwenen
Op zaterdag 12 juli 2003 14:54 schreef M4stermind het volgende:
'k Heb trouwens nog steeds van die momenten dat ik niet "in" deze wereld zit, een soort van roes waarbij ik alles zie, alsof het een film is die zich afspeelt, een soort droom.
quote:Ik ben er zelf zeer in geinterreseert dus zoiu wel verder met je in contact willen komen voeg me maar toe op msn : lauwrence0@hotmail.com
Op zaterdag 12 juli 2003 14:23 schreef phellah999 het volgende:
ik zou graag contact willen met andere mensen die denken dat ze telepathie beheersen of er al in gevorderd zijn.bij mij lukt het nog steeds niet altyd. en ik wil graag mijn ervaringen delen over internet.
tevens vind ik dit een interresant onderwerp daar we het hier pasgeleden nog over gehad hebben op de reikigroep van yahoo...
Daar is men ook bezig dit te onderzoeken en dat soort dingen!
K heb je post dus ook meteen de lijst rondgestuurd en wacxht op hun reacties! Neem ff contqact op per mail oid dan zal ik je de reacties doorsturen en eventueel je uitnodigen om bij de maillijst te gaan zodat je zelf kunt mee discusseren!
Groet, kracht en energie,
Lauwrence
"Begin de dag met een lach"
prrrrrr
quote:Precies, denk je.
Op zaterdag 12 juli 2003 16:26 schreef Steef_1982 het volgende:
Als het zou bestaan was het allang bewezen denk ik.
prrrrr
quote:heb jij er ervaring mee pridemeid?
Op zaterdag 12 juli 2003 16:29 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Precies, denk je.
Er zijn vele onderzoeken naar geweest. En een bewijs in de zin zoals wij mensen dat willen zien; volgens bepaalde richtlijnen vastgesteld door een bepaald iemandje heb IK iig nog nooit onder ogen gezien.
Soms zijn dit soort dingen ook niet toereikend voor het doeleinde.prrrrr
quote:Jah, wel de nodige ervaring.
Op zaterdag 12 juli 2003 16:33 schreef phellah999 het volgende:[..]
heb jij er ervaring mee pridemeid?
prrrrr
voeg me toe op msn : jmaster_1988@hotmail.com
quote:Dat niet alleen, dat filmpje zegt me niets.. Het ging over jou, toch?
Op zaterdag 12 juli 2003 13:59 schreef Lod het volgende:[..]
De clou wordt al verklapt helemaal in het begin:
The man who fooled the scientists.
En niet de man who convinced the scientists.Wel een leuk filmpje verder.
quote:Nou, gooi op tafel zou ik zeggen
Op zaterdag 12 juli 2003 16:49 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Jah, wel de nodige ervaring.
Why?prrrrr
quote:Beetje minder blowen???
Op zaterdag 12 juli 2003 14:54 schreef M4stermind het volgende:
'k Heb trouwens nog steeds van die momenten dat ik niet "in" deze wereld zit, een soort van roes waarbij ik alles zie, alsof het een film is die zich afspeelt, een soort droom.
Eerst met een speld, om die te laten rollen. Ik gebruik ook visuele verbeeldtenis om het te laten werken, eerst ontspan ik mezelf en wek ik mijn astrale krachten op dmv ademhaling en sterke concentratie op de stilte en het nu. Dan staar ik naar het bewuste voorwerp, en laat mijn aura, mijn energetisch lichaam, hoe je het maar wilt noemen, vooruit duwen. Of naar mij toe rollen. Da's moeilijker.
In het begin werd ik r ook ontzettend moe van, simpelweg, denk ik, omdat ik het gebruik van dit lichaam niet gewend ben. Naarmate ik meer en meer bleef visualiseren dat ik de energie aan mijn eigen lichaam niet onttrek, maar slechts even van niveau verander, gaat dit beter.
Lepels buigen heb ik niet gedaan, maar ik betwijfel niet dat het kan.
Gewicht van voorwerpen maakt niets uit, dat is slechts een gedachtepatroon van aardse wetten waar je bovenuit moet stijgen. Dit realiseerde ik me toen ik een katje heb geaaid zonder dichterbij te komen dan een metertje of 5. Het beestje was doodsbang, nadat het ongelofelijk mishandeld was door een stel pleurisjongeren, daarom kon er niemand in de buurt komen. Inmiddels heb ik het beestje tam weten te krijgen.
Even kortweg omschreven, heb r nooit eerder over gepraat.
-edit: hoop dat t daarom nog wel duidelijk is-
prrrrrr
quote:Heb het zelf nog nooit gezien/gedaan ... ben er een beetje sceptisch voor al sluit ik niet meteen uit dat het niet kan. Lijkt me erg stoer om te kunnen btw, maar denk niet dat ik daar het geduld voor heb
Op zaterdag 12 juli 2003 18:04 schreef Pridemeid het volgende:
quote:Als het enige doel is om stoer te kunnen zijn dan zou ik r maar niet mee beginnen nee
Op zaterdag 12 juli 2003 18:14 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Heb het zelf nog nooit gezien/gedaan ... ben er een beetje sceptisch voor al sluit ik niet meteen uit dat het niet kan. Lijkt me erg stoer om te kunnen btw, maar denk niet dat ik daar het geduld voor heb
prrrrr
Het is oh zo makkelijk om zelfs jezelf in van alles te laten geloven. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat dit soort dingen niet bestaan, ik kan zelf ook genoeg raars. Blijf alleen alsjeblieft weg van woorden als "astrale adem" of "energie-molekulen", Dat vind ik altijd zo belachelijk.
quote:Ik heb persoonlijk ook geen enkele binding met zulke benamingen. Maar soms is het lastig om iets uit te drukken, zeker als het om uncommon dingen gaat.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:30 schreef kingmob het volgende:
Blijf alleen alsjeblieft weg van woorden als "astrale adem" of "energie-molekulen", Dat vind ik altijd zo belachelijk.
En ach, tis maar een benaming. We kunnen het ook met z'n allen worteltjesgeheugen noemen, als jij je daar beter door voelt
prrrrrr
quote:en lepeltjes kromblazen zeker ook?
Op zaterdag 12 juli 2003 18:30 schreef kingmob het volgende:
Ik kon op de middelbare school ook altijd de hele klas laten geloven dat ik potloden kon laten bewegen. Van de 30 mensen zag om de 1 of andere reden nooit, terwijl het zo ongelofelijk en logische is, oom maar iemand dat ik gewoon dat potloodje vooruit blies. Iedereen zat vol interesse naar mijn hand te kijken, die ik net "statisch opgeladen" had. En even later zie je iedereen proberen hun eigen hand/potlood op te laden.
Het is oh zo makkelijk om zelfs jezelf in van alles te laten geloven. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat dit soort dingen niet bestaan, ik kan zelf ook genoeg raars. Blijf alleen alsjeblieft weg van woorden als "astrale adem" of "energie-molekulen", Dat vind ik altijd zo belachelijk.
nee je moet er niet aan beginnen om stoer te zijn of er slechte dingen mee te gaan doen.
zie het meer als een soort uitdaging aan moeder natuur.
maar pridemeid, ik zie mijn aura niet ik beeld het me alleen in, misschien dat ik daardoor zo uitgeput ben na afloop..
voeg me toe op msn jmaster_1988@hotmail.com
Groeten Joey
Serieus geinteresseerden (dwz, mensen die er ook inderdaad mee aan de slag willen) en vooral mensen die al het een of ander kunnen zijn zeer welkom. http://groups.yahoo.com/group/funky_powerz/ Zelf begin ik nog maar net. Kan al beetje psi-balletjes maken enzo. Yay, spannend.
btw, voor filmpjes en wetenschappelijke (alledgedly) informatie over telekinese, zie http://www.psipog.net
Gr
Naar mijn idee kan het echt heel erg veel verschillen hoe lang het duurt. Ik vind het wel geinig, dus ik blijf het nog even proberen. Maar echt geen tien jaar ...
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:34 schreef Viola_Holt het volgende:
jij met lepel in lege kamer met spiegelglas. camera achter spiegelglas in kamer waar controleur zit !
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:38 schreef phellah999 het volgende:
heb jij zon spiegelkamer tot je beschikking dan?
quote:Dit lijkt me nou leuk!
Op zaterdag 12 juli 2003 14:51 schreef Viola_Holt het volgende:
ja hoor, m'n ouders werken bij de politie. mag vast wel een keer gebruik maken van die kamer !
quote:mij ook, maar er werd niet meer op gereageerd...
Op maandag 14 juli 2003 13:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:Dit lijkt me nou leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |