abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11727095
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:54 schreef M4stermind het volgende:
'k Heb trouwens nog steeds van die momenten dat ik niet "in" deze wereld zit, een soort van roes waarbij ik alles zie, alsof het een film is die zich afspeelt, een soort droom.
Moet je gaan mediteren dan voel je je echt wakker en levend als je klaarbent en dan is die wazige roes om je heen ook verdwenen
dus
pi_11727770
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:23 schreef phellah999 het volgende:
ik zou graag contact willen met andere mensen die denken dat ze telepathie beheersen of er al in gevorderd zijn.

bij mij lukt het nog steeds niet altyd. en ik wil graag mijn ervaringen delen over internet.

Ik ben er zelf zeer in geinterreseert dus zoiu wel verder met je in contact willen komen voeg me maar toe op msn : lauwrence0@hotmail.com

tevens vind ik dit een interresant onderwerp daar we het hier pasgeleden nog over gehad hebben op de reikigroep van yahoo...

Daar is men ook bezig dit te onderzoeken en dat soort dingen!

K heb je post dus ook meteen de lijst rondgestuurd en wacxht op hun reacties! Neem ff contqact op per mail oid dan zal ik je de reacties doorsturen en eventueel je uitnodigen om bij de maillijst te gaan zodat je zelf kunt mee discusseren!

Groet, kracht en energie,

Lauwrence
"Begin de dag met een lach"

zaterdag 12 juli 2003 @ 16:25:21 #53
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11728052
Een camera of aanwezigheid van een kijker, op welke manier dan ook, kan idd veel te storend zijn.

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_11728068
Als het zou bestaan was het allang bewezen denk ik.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 16:29:45 #55
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11728109
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 16:26 schreef Steef_1982 het volgende:
Als het zou bestaan was het allang bewezen denk ik.
Precies, denk je.
Er zijn vele onderzoeken naar geweest. En een bewijs in de zin zoals wij mensen dat willen zien; volgens bepaalde richtlijnen vastgesteld door een bepaald iemandje heb IK iig nog nooit onder ogen gezien.
Soms zijn dit soort dingen ook niet toereikend voor het doeleinde.

prrrrr

pi_11728156
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 16:29 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Precies, denk je.
Er zijn vele onderzoeken naar geweest. En een bewijs in de zin zoals wij mensen dat willen zien; volgens bepaalde richtlijnen vastgesteld door een bepaald iemandje heb IK iig nog nooit onder ogen gezien.
Soms zijn dit soort dingen ook niet toereikend voor het doeleinde.

prrrrr

heb jij er ervaring mee pridemeid?
Damn right im good in bed, I can sleep for days!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 16:49:17 #57
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11728388
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 16:33 schreef phellah999 het volgende:

[..]

heb jij er ervaring mee pridemeid?

Jah, wel de nodige ervaring.
Why?

prrrrr

pi_11728669
ik ben helemaal bekaf als ik een metaal heb verbogen of een glas voor een tydje heb opgetild,
misschien kan ik door contact met anderen die er ervaring mee hebben mijn energie meer onder controle krijgen of terug sturen ofso.

voeg me toe op msn : jmaster_1988@hotmail.com

pi_11728806
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:59 schreef Lod het volgende:

[..]

De clou wordt al verklapt helemaal in het begin:
The man who fooled the scientists.
En niet de man who convinced the scientists.

Wel een leuk filmpje verder.

Dat niet alleen, dat filmpje zegt me niets.. Het ging over jou, toch?
pi_11728843
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 16:49 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Jah, wel de nodige ervaring.
Why?

prrrrr

Nou, gooi op tafel zou ik zeggen
pi_11729098
ja vertel
  zaterdag 12 juli 2003 @ 17:58:01 #62
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_11729467
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:54 schreef M4stermind het volgende:
'k Heb trouwens nog steeds van die momenten dat ik niet "in" deze wereld zit, een soort van roes waarbij ik alles zie, alsof het een film is die zich afspeelt, een soort droom.
Beetje minder blowen???
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_11729491
go.to/ONZ .
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:04:28 #64
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11729575
Als kind was ik al helemaal wezenloos van Mathilda, ik wist zeker dat dat zou kunnen. Dus dat ben ik gaan oefenen.

Eerst met een speld, om die te laten rollen. Ik gebruik ook visuele verbeeldtenis om het te laten werken, eerst ontspan ik mezelf en wek ik mijn astrale krachten op dmv ademhaling en sterke concentratie op de stilte en het nu. Dan staar ik naar het bewuste voorwerp, en laat mijn aura, mijn energetisch lichaam, hoe je het maar wilt noemen, vooruit duwen. Of naar mij toe rollen. Da's moeilijker.

In het begin werd ik r ook ontzettend moe van, simpelweg, denk ik, omdat ik het gebruik van dit lichaam niet gewend ben. Naarmate ik meer en meer bleef visualiseren dat ik de energie aan mijn eigen lichaam niet onttrek, maar slechts even van niveau verander, gaat dit beter.

Lepels buigen heb ik niet gedaan, maar ik betwijfel niet dat het kan.

Gewicht van voorwerpen maakt niets uit, dat is slechts een gedachtepatroon van aardse wetten waar je bovenuit moet stijgen. Dit realiseerde ik me toen ik een katje heb geaaid zonder dichterbij te komen dan een metertje of 5. Het beestje was doodsbang, nadat het ongelofelijk mishandeld was door een stel pleurisjongeren, daarom kon er niemand in de buurt komen. Inmiddels heb ik het beestje tam weten te krijgen.

Even kortweg omschreven, heb r nooit eerder over gepraat.
-edit: hoop dat t daarom nog wel duidelijk is-

prrrrrr

pi_11729731
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:04 schreef Pridemeid het volgende:
Heb het zelf nog nooit gezien/gedaan ... ben er een beetje sceptisch voor al sluit ik niet meteen uit dat het niet kan. Lijkt me erg stoer om te kunnen btw, maar denk niet dat ik daar het geduld voor heb
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:25:12 #66
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11729948
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:14 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Heb het zelf nog nooit gezien/gedaan ... ben er een beetje sceptisch voor al sluit ik niet meteen uit dat het niet kan. Lijkt me erg stoer om te kunnen btw, maar denk niet dat ik daar het geduld voor heb

Als het enige doel is om stoer te kunnen zijn dan zou ik r maar niet mee beginnen nee

prrrrr

zaterdag 12 juli 2003 @ 18:30:32 #67
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_11730088
Ik kon op de middelbare school ook altijd de hele klas laten geloven dat ik potloden kon laten bewegen. Van de 30 mensen zag om de 1 of andere reden nooit, terwijl het zo ongelofelijk en logische is, oom maar iemand dat ik gewoon dat potloodje vooruit blies. Iedereen zat vol interesse naar mijn hand te kijken, die ik net "statisch opgeladen" had. En even later zie je iedereen proberen hun eigen hand/potlood op te laden .

Het is oh zo makkelijk om zelfs jezelf in van alles te laten geloven. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat dit soort dingen niet bestaan, ik kan zelf ook genoeg raars. Blijf alleen alsjeblieft weg van woorden als "astrale adem" of "energie-molekulen", Dat vind ik altijd zo belachelijk.

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:41:31 #68
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11730277
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:30 schreef kingmob het volgende:
Blijf alleen alsjeblieft weg van woorden als "astrale adem" of "energie-molekulen", Dat vind ik altijd zo belachelijk.
Ik heb persoonlijk ook geen enkele binding met zulke benamingen. Maar soms is het lastig om iets uit te drukken, zeker als het om uncommon dingen gaat.

En ach, tis maar een benaming. We kunnen het ook met z'n allen worteltjesgeheugen noemen, als jij je daar beter door voelt

prrrrrr

pi_11731522
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:30 schreef kingmob het volgende:
Ik kon op de middelbare school ook altijd de hele klas laten geloven dat ik potloden kon laten bewegen. Van de 30 mensen zag om de 1 of andere reden nooit, terwijl het zo ongelofelijk en logische is, oom maar iemand dat ik gewoon dat potloodje vooruit blies. Iedereen zat vol interesse naar mijn hand te kijken, die ik net "statisch opgeladen" had. En even later zie je iedereen proberen hun eigen hand/potlood op te laden .

Het is oh zo makkelijk om zelfs jezelf in van alles te laten geloven. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat dit soort dingen niet bestaan, ik kan zelf ook genoeg raars. Blijf alleen alsjeblieft weg van woorden als "astrale adem" of "energie-molekulen", Dat vind ik altijd zo belachelijk.

en lepeltjes kromblazen zeker ook?

nee je moet er niet aan beginnen om stoer te zijn of er slechte dingen mee te gaan doen.
zie het meer als een soort uitdaging aan moeder natuur.

maar pridemeid, ik zie mijn aura niet ik beeld het me alleen in, misschien dat ik daardoor zo uitgeput ben na afloop..

voeg me toe op msn jmaster_1988@hotmail.com

Groeten Joey

zondag 13 juli 2003 @ 14:39:50 #70
39905 williehewes
Between Goth and Flowerchild
pi_11743202
hier nog een geinteresseerde/sceptisch gelovige. Ik heb pasgeleden een yahoo groep opgericht voor mensen die hun psi krachten willen oefenen. Dit min of meer aan de hand van playful psycic: http://www.psipog.net/activepsy/contents.html

Serieus geinteresseerden (dwz, mensen die er ook inderdaad mee aan de slag willen) en vooral mensen die al het een of ander kunnen zijn zeer welkom. http://groups.yahoo.com/group/funky_powerz/ Zelf begin ik nog maar net. Kan al beetje psi-balletjes maken enzo. Yay, spannend.

btw, voor filmpjes en wetenschappelijke (alledgedly) informatie over telekinese, zie http://www.psipog.net

Chestwounds suck
pi_11748938
Tele en psychokinesen vallen onder Parapsychologie..
2 jaar mee bezig geweest, enkele resutaten,
maar niet met telekinse. duurt gemiddelt 10 jaar voor je het pas echt goed onder controle hebt.

Gr

Back from tha rootz...
  maandag 14 juli 2003 @ 12:39:24 #72
39905 williehewes
Between Goth and Flowerchild
pi_11759869
Tien jaar? Ye gods, zo lang hou ik het echt niet vol hoor! Er zijn wel nuttiger dingen die je kunt doen. Dan leer ik nog liever pianospelen bijvoorbeeld. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die het echt tien jaar of langer geprobeerd hebben, dus hoe je aan die periode komt vraag ik me af.

Naar mijn idee kan het echt heel erg veel verschillen hoe lang het duurt. Ik vind het wel geinig, dus ik blijf het nog even proberen. Maar echt geen tien jaar ...

Chestwounds suck
  maandag 14 juli 2003 @ 12:53:01 #73
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_11760163
Vind dit alles razend interessant maar dan blijkt altijd maar weer dat 0,0 bewijs is te vinden, ook de topicstarter kan niet eens fffies een homevieootje in elkaar klooien? dat komt niet erg overtuigend over...helaas.
fluff for life
  maandag 14 juli 2003 @ 13:45:47 #74
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_11761403
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:34 schreef Viola_Holt het volgende:
jij met lepel in lege kamer met spiegelglas. camera achter spiegelglas in kamer waar controleur zit !
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:38 schreef phellah999 het volgende:
heb jij zon spiegelkamer tot je beschikking dan?
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:51 schreef Viola_Holt het volgende:
ja hoor, m'n ouders werken bij de politie. mag vast wel een keer gebruik maken van die kamer !
Dit lijkt me nou leuk!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_11762783
quote:
Op maandag 14 juli 2003 13:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Dit lijkt me nou leuk!

mij ook, maar er werd niet meer op gereageerd...
fokschaap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')