Niet de bezorger van Play! Ik had een DVD besteld bij Play, de season 1 boxset van 24. Dit is een complete serie op DVD, het hoesje is dus een stuk dikker dan een normale DVD waardoor deze niet in de brievenbus past. Maar deze bezorger zorgt er wel voor dat het hoesje wel past! Hij heeft dus allereerst dat pakje in de brievenbus proberen te proppen en toen dat niet lukte heeft hij het pakje maar opengemaakt (!) en de DVD-case in de brievenbus gepropt (is zo'n fold-out geval). Gevolg? Een gescheurd hoesje en krassen op één DVD omdat deze in de brievenbus heeft lopen stuiteren!!!
Is trouwens niet de eerste keer, vorige keer vond ik season 3 van Futurama tegen mijn voordeur! Gelukkig heb ik eerlijke buren zullen we maar zeggen.
Deze gaat dus retour met boze brief! Over Play ben ik wel tevreden maar de bezorging....
quote:Dus kan je toch moeilijk over Play tevreden zijn
Op dinsdag 8 juli 2003 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Over Play ben ik wel tevreden maar de bezorging....
quote:Volgens mij besteden zij de bezorging uit. Pissige brief naar Play zodat zij die hoeren kunnen aanspreken. Op de envellope staat Jersey Post.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:34 schreef battlesickloner het volgende:
Dus kan je toch moeilijk over Play tevreden zijn
Beetje mijn DVD's verkrachten, terwijl ik er zelf zo zuinig op ben!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 08-07-2003 17:36]
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:33 schreef Strolie75 het volgende:Niet de bezorger van Play! Ik had een DVD besteld bij Play, de season 1 boxset van 24. Dit is een complete serie op DVD, het hoesje is dus een stuk dikker dan een normale DVD waardoor deze niet in de brievenbus past. Maar deze bezorger zorgt er wel voor dat het hoesje wel past! Hij heeft dus allereerst dat pakje in de brievenbus proberen te proppen en toen dat niet lukte heeft hij het pakje maar opengemaakt (!) en de DVD-case in de brievenbus gepropt (is zo'n fold-out geval). Gevolg? Een gescheurd hoesje en krassen op één DVD omdat deze in de brievenbus heeft lopen stuiteren!!!
quote:Juist ja; hoe zou jij het vinden als het je overkomt?
Op dinsdag 8 juli 2003 17:36 schreef Cart_man het volgende:
Ah gossie, wat lullig voor je...sterkte.
Geen TPG inderdaad bij Play, daarom koop ik er ook alleen maar brievenbus-passende dingen.
quote:Ik heb een persoon gevonden die de TS op de bek gaat slaan.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:36 schreef Cart_man het volgende:
Ah gossie, wat lullig voor je...sterkte.
quote:Ik zou dat heel erg vinden maar om nu iemand op zijn bek te slaan hiervoor. Waar gaat het heen met de maatschappij.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:37 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Juist ja; hoe zou jij het vinden als het je overkomt?
![]()
Maar bezorgen de mensen van Play.com daadwerkelijk de paketjes? Lijkt me dat ze dat aan TPG overlaten.
quote:Is me te duur, interlokaal enzo.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:39 schreef Bastard het volgende:
Ik zou nu play hebben gebeld met mn boze hoofd.
Kan je er niet achter komen wie ze bezorgd?
quote:Ik ga ervan uit dat Play dat weet, boze brief richting Jersey dus.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan je er niet achter komen wie ze bezorgd?
Maar zoals dit is behandeld kan idd echt niet, welke dwaas doet nou zoiets vraag ik me af. Haal die persoon snel van de weg af en stop hem in een tehuis vooor minder begaafde personen
[Dit bericht is gewijzigd door Fugie op 08-07-2003 17:43]
quote:zoals ik al zei, volgens mij is dat Select vracht.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:Kan je er niet achter komen wie ze bezorgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |